Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного навчального обладнання (Інтерактивна дошка та мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-09-004329-a 844f950eac8a4dfd849908c9a14a1c89
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панов Олег Борисович

+380513432204 vozosvitaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 39903322
Місцезнаходження: 56543, Україна , Миколаївська обл., селище Вознесенське, вулиця Центральна, 11
Контактна особа: Панов Олег Борисович
+380513432204
vozosvitaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 12:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 12:09
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Комплект мультимедійного навчального обладнання (Інтерактивна дошка та мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56553, Україна, Миколаївська область, с.Щербані, вул.Кірова, 36, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:58
Оголошення 1.doc
09 жовтня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:58
Оголошення 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-004329-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 15 жовтня 2020 10:08
Щодо розмірів дошки
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі, Ви вказуєте, що дошка повинна мати наступні розміри: «Діагональ активної поверхні повинна бути - не менше ніж 220 см, але не більше 221 см. Ширина дошки повинна бути більше 197 см. Висота дошки повинна бути менше 129 см. Ширина активної поверхні повинна бути не більше або 188 см. Висота активної поверхні повинна бути менше або 117,5 см». Зазначені Вами розміри вказують на те, що Ви орієнтуєтесь на конкретну модель дошки, яку хочете закупити, чим обмежуєте конкуренцію в даній закупівлі. Визначення Вами таких точних діапазонів розміру дошки не дає можливості іншим Учасникам підібрати відповідний еквівалент. Тому, з метою забезпечення здорової конкуренції вимагаємо розширити вимоги до інтерактивної дошки та встановити наступні розміри: «Діагональ активної поверхні повинна бути - не менше ніж 220 см. Ширина дошки повинна бути не менше 190 см. Висота дошки повинна бути менше 129 см. Ширина активної поверхні повинна бути не більше або 188 см. Висота активної поверхні повинна не менше 117,5 см».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 жовтня 2020 11:02
Доброго дня. Дякуюємо за вимогу. Відповідно до частини другої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону. Абзацом другим частини четвертої статті 14 Закону передбачено: у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно до вищевказаного Замовник може, а не зобов'язаний приймати до розгляду еквіваленти. Тому повідомляємо, що тендерна документація не містить порушень законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 12:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 149 805,00
UAH з ПДВ
149 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 10:42
Електронний підпис
21 жовтня 2020 10:42
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 10:42
Установчі документи.pdf
21 жовтня 2020 10:42
Тех_паспорт_SBM685V.pdf
21 жовтня 2020 10:42
Тех_паспорт_PS501W.pdf
21 жовтня 2020 10:42
таблиця відповідності.pdf
21 жовтня 2020 10:42
проект договору.pdf
21 жовтня 2020 10:42
документи якості.pdf
21 жовтня 2020 10:42
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3058601433
Переможець 149 805,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 16:43

Документи

21 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:30
Прийняття рішення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БЕНДЮГ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3058601433
149 805,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2020 16:30
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:30
Прийняття рішення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 08:35
дог 91.pdf укладений
28 жовтня 2020 08:33

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
26 листопада 2020 15:49
149 805,00 UAH UA108201720344261001103091474
КУ ВРЦОЗО
UA223510050000026005878924851
ФОП Бендюг Ю.В.
Оплачений