Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 242+792 – км 247+074, Вінницька область
Current average repair of the state road M-21 Vystupovychi – Zhytomyr – Mohyliv–Podilskyi (through Vinnytsia sity) on a section of km 242+792 - km 247+074, Vinnytsia region
Current average repair of the state road M-21 Vystupovychi – Zhytomyr – Mohyliv–Podilskyi (through Vinnytsia sity) on a section of km 242+792 - km 247+074, Vinnytsia region
Очікувана вартість
221 900 000,00 UAH
UA-2020-10-09-004287-b ● 417c1aa57d8242d29387fdacbbe34a9b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Strembitskyi Vitalii +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2020 15:03 |
Очікувана вартість: | 221 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 109 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1109500 UAH |
Publication date: | 09 жовтня 2020 15:43 |
Enquiries until: | 13 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 221 900 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 109 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Згідно з тендерною документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з тендерною документацією. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиці – українська. Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Джерело фінансування - державний бюджет України.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів–Подільський (через м. Вінницю) на ділянці км 242+792 – км 247+074, Вінницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of the state road M-21 Vystupovychi – Zhytomyr – Mohyliv–Podilskyi (through Vinnytsia sity) on a section of km 242+792 - km 247+074, Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник залишає за собою право на проведення щомісячної оплати за надання послуг (виконання робіт) Виконавцю в розмірі, що становить 80 % (відсотків) від суми, зазначеної в прийнятих актах виконаних робіт протягом 25 банківських днів | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 80 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок 20% - по завершенню надання усіх послуг (виконання усіх робіт) на об’єкті протягом 25 банківських днів | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2020 13:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 13:35 |
42) ТД М-21 ПР 242+792- 247+074 - зміни - 2.docx | |
29 жовтня 2020 13:35 |
42) Зміни до ТД-2.doc | |
29 жовтня 2020 13:35 |
42) Проект договору М-21 ПР 242+792- 247+074 - зміни 2.docx | |
28 жовтня 2020 10:52 |
42) ТД М-21 ПР 242+792- 247+074 - зміни.docx | |
28 жовтня 2020 10:52 |
42) Проект договору М-21 ПР 242+792- 247+074 - зміни.docx | |
28 жовтня 2020 10:52 |
42) Зміни до ТД.doc | |
09 жовтня 2020 15:40 |
42) ТД М-21 ПР 242+792- 247+074.docx | |
09 жовтня 2020 15:40 |
42) r_23_СД_ИВР торги.xls | |
09 жовтня 2020 15:40 |
42) Проект договору М-21 ПР 242+792- 247+074.docx | |
09 жовтня 2020 15:40 |
42) 1. Потрійна відомість М-21(08.10.2020)(ГИПа).xls |
29 жовтня 2020 13:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 жовтня 2020 13:35 |
42) ТД М-21 ПР 242+792- 247+074 - зміни - 2.docx
|
||||||
29 жовтня 2020 13:35 |
42) Зміни до ТД-2.doc
|
||||||
29 жовтня 2020 13:35 |
42) Проект договору М-21 ПР 242+792- 247+074 - зміни 2.docx
|
||||||
28 жовтня 2020 10:52 |
42) ТД М-21 ПР 242+792- 247+074 - зміни.docx
|
||||||
28 жовтня 2020 10:52 |
42) Проект договору М-21 ПР 242+792- 247+074 - зміни.docx
|
||||||
28 жовтня 2020 10:52 |
42) Зміни до ТД.doc
|
||||||
09 жовтня 2020 15:40 |
42) ТД М-21 ПР 242+792- 247+074.docx
|
||||||
09 жовтня 2020 15:40 |
42) r_23_СД_ИВР торги.xls
|
||||||
09 жовтня 2020 15:40 |
42) Проект договору М-21 ПР 242+792- 247+074.docx
|
||||||
09 жовтня 2020 15:40 |
42) 1. Потрійна відомість М-21(08.10.2020)(ГИПа).xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 14 жовтня 2020 20:06
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 10:01
Чи буде підтвердженням влаштування вирівнючого шару замість нижнього?
Відповідь: Так. Влаштування нижнього або вирівнюючого шару покриття.
Вимога, щодо дискримінаційних вимог в тендерній документації
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:13
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 16:34
Шановний Замовнику!
Згідно Додатку 1.7 «Інформація про виконання аналогічного договору», в абзаці 5 вимагається надати: « - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.»
Відповідно до рішення Окружного адміністративного суду м. Києва від 07 вересня 2020 року по справі номер 640/23798/19 судом встановлено:
1. Будь-яких строків надання відгуків (відповідей на запит про видачу відгуків) не передбачено вимогами чинного законодавства. Жоден нормативний акт не визначає строків видачі відгуків (як і такого поняття взагалі).
2. Замовник безпідставно встановив умову щодо надання відгука (відгуків), які мають бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення даної закупівлі, оскільки встановлення такої вимоги автоматично відхиляє тих учасників, які не мають змоги вчасно отримати такі відгуки у попередніх Замовників, проте повністю відповідають іншим вимогам тендерної документації, що зумовлює штучне обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
3. Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації саме у наведеній редакції.
Окрім цього, відповідно до Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 17.08.2020 року № 1572 передбачено, що для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник надає:
- договір з усіма додатками та невід’ємними частинами договору;
- акт приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2);
- довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3);
- або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачений аналогічним договором.
Надання відгуку відповідно до даних Методичних рекомендацій не вимагається.
З огляду на зазначене питання до процедури закупівлі:
1. На підставі якого чинного нормативно-правового акту України чи будь-якого іншого документу встановлена вимога надання відгуку.
2. Чи використовували Служба автомобільних доріг у Вінницькій області затверджені Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства при складанні цієї тендерної документації?
3. Які ще потрібні обґрунтування незаконності встановлення вимоги щодо надання відгуку окрім рішення суду наведеного вище та затверджених Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Так.
3. Вимоги щодо надання відгуку відповідають принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів з наданням копії позитивного відгуку замовника за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання не зазначено у своїй вимозі, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
1. На підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Так.
3. Вимоги щодо надання відгуку відповідають принципам Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів з наданням копії позитивного відгуку замовника за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), дає можливість допустити до участі в аукціоні учасників, які виконували аналогічні договори з дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, в яких були відсутні факти виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт та відсутні з боку замовника претензії, позови тощо щодо порушення учасником умов договору. Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання не зазначено у своїй вимозі, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:09
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 11:21
Календарний графік в проекті договору не відповідає даній закупівлі. Прохання замінити та внести зміни в підтвердження нижнього шару вирівнюючим.
Відповідь: Календарний графік в проекті договору відповідає закупівлі. Технічна помилка в назві календарного графіку виправлена.
Технічне завдання
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:44
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 10:51
Для більш детальної підготовки договірної ціни і уникнення невідповідностей у всіх учасників прохання надати програмний файл ims
Відповідь: Для формування договірної ціни надано всі необхідн вихідні данні (відомість обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів)
Технічне завдання
Дата подання: 28 жовтня 2020 13:54
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 10:54
перевезення матеріалів від фрезерування на 55 км це даний метеріал на зворотні не береться?
Відповідь: Перевезення матеріалів від фрезерування на 55 км для виготовлення суміші СФОВ.
Технічне завдання
Дата подання: 29 жовтня 2020 11:07
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 11:20
Якщо місце дислокації заводу находиться в іншому місці більшому ніж 55 км то можна приймати фактичну відстань?
Відповідь: так
Технічне завдання
Дата подання: 01 листопада 2020 12:13
Дата відповіді: 03 листопада 2020 12:10
Прохання вказати Тип опори освітлення або надати креслення.
Відповідь: Оцинкована кругла опора освітлення EUROPOLES CC 12М 60/228/3 – або аналог
Технічне завдання
Дата подання: 01 листопада 2020 12:14
Дата відповіді: 03 листопада 2020 12:11
Що входить в комплект освітлення пішохідних переходів?
Відповідь: Опора - EUROPOLES CC 8м 60/200/3 – або аналог
Автомат – 2р 10А – 2 шт
Кабель АВВГнг 2х1,5 мм2 – 62 м (на знак і на світлофор)
Двосторонній інформаційний дорожній знак «КОМКОН ЗДПП» з підсвічуванням 700х700 (або аналог) – 2 шт
Дорожній знак «Пішохідний перехід» 700х700– 4 шт
ЛЕД світильник двосторонній 700х100 – 2 шт
Кронштейн 3м - 2 шт
Лед мигаючий жовтий світлофор – 2шт
Автомат – 2р 10А – 2 шт
Кабель АВВГнг 2х1,5 мм2 – 62 м (на знак і на світлофор)
Двосторонній інформаційний дорожній знак «КОМКОН ЗДПП» з підсвічуванням 700х700 (або аналог) – 2 шт
Дорожній знак «Пішохідний перехід» 700х700– 4 шт
ЛЕД світильник двосторонній 700х100 – 2 шт
Кронштейн 3м - 2 шт
Лед мигаючий жовтий світлофор – 2шт
Технічне завдання
Дата подання: 01 листопада 2020 12:14
Дата відповіді: 03 листопада 2020 12:11
Що входить в комплект освітлення автобусної зупинки?
Відповідь: світильник встановлюється через кронштейн, на опору освітлення, яка встановлюється поруч, і направляється під кутом, спрямованим в бік автобусної зупинки
Автомат 2р 10А -1 шт
Кабель АВВГнг 2х1,5 мм2 - 10 м
Кронштейн 1,5м – 1 шт
Світильник СКУ 01-120-006 Street Zebra (або аналог) – 1 шт
Автомат 2р 10А -1 шт
Кабель АВВГнг 2х1,5 мм2 - 10 м
Кронштейн 1,5м – 1 шт
Світильник СКУ 01-120-006 Street Zebra (або аналог) – 1 шт
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 грудня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, ВУЛИЦЯ ЄРМАКА, будинок 2 А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 15:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” |
220 790 500,00
UAH з ПДВ
|
214 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Спільне українсько-австрійське підприємство "Інтервіас Україна" |
221 456 200,00
UAH з ПДВ
|
216 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
221 700 000,00
UAH з ПДВ
|
216 377 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
218 550 000,00
UAH з ПДВ
|
217 440 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
221 678 100,00
UAH з ПДВ
|
221 678 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю „Енергетично-дорожнє будівництво” #33757711 |
Переможець |
214 000 000,00
UAH з ПДВ
|
21 грудня 2020 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 09:23
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:13
|
42) ду 7 до 4 21-П.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 листопада 2021 11:22
|
42) ду 6 до дог 4 21-П.pdf | зміни до договору |
10 листопада 2021 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2021 13:31
|
42) ду 5 до 4 21-П (1).pdf | зміни до договору |
14 липня 2021 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 16:22
|
42) Договір 4 21-П.pdf | укладений |
11 січня 2021 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 4/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 3.1. Ціна цього Договору становить: 200 164 993,65 (двісті мільйонів сто шістдесят чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто три, 65) грн., ПДВ складає 33 360 832,27 грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування, з них: на 2021 рік за рахунок коштів Державного бюджету України – 48 028 119,58 (сорок вісім мільйонів двадцять вісім тисяч сто дев’ятнадцять, 58) грн., на 2021 рік за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, згідно Постанови КМУ №442 від 28 квітня 2021р. – 54 672 990,14 (п’ятдесят чотири мільйони шістсот сімдесят дві тисячі дев’ятсот дев’яносто, 14) грн., на 2021 рік за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, згідно Постанови КМУ № 327 від 02 квітня 2021р.– 97 463 883,93 (Дев’яносто сім мільйонів чотириста шістдесят три тисячі вісімсот вісімдесят три , 93) грн., Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного та місцевого бюджетів відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій), що буде визначатися додатковими угодами |
Номер договору про закупівлю: | 4/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Ціна цього Договору становить: 200 153 707,65 (двісті мільйонів сто п'ятдесят три тисячі сімсот сім, 65) грн., ПДВ складає 33 358 951,27 грн., за рахунок коштів державного, місцевого бюджетів та/або інших джерел фінансування, з них: на 2021 рік за рахунок коштів Державного бюджету України – 48 016 833,58 (сорок вісім мільйонів шістнадцять тисяч вісімсот тридцять три, 58) грн., на 2021 рік за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, згідно Постанови КМУ №442 від 28 квітня 2021р. – 54 672 990,14 (п’ятдесят чотири мільйони шістсот сімдесят дві тисячі дев’ятсот дев’яносто, 14) грн., на 2021 рік за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, згідно Постанови КМУ № 327 від 02 квітня 2021р.– 97 463 883,93 (Дев’яносто сім мільйонів чотириста шістдесят три тисячі вісімсот вісімдесят три , 93) грн. |
Номер договору про закупівлю: | 4/21-П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |