Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рентген плівка
Очікувана вартість
3 595,20 UAH
UA-2020-10-09-004021-a 79ba53e926da4fd1bc37d7ac6fd8261f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Славінська

+380687309423 v-mih.crb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Великомихайлівська центральна районна лікарня” Великомихайлівської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 01998727
Місцезнаходження: 67100, Україна , Одеська обл., смт. Велика Михайлівка, вул. Центральна, буд. 248
Контактна особа: Марина Славінська
+380687309423
v-mih.crb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Відповідно до умов договору. Кошти НСЗУ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 упаковка
Рентген плівка №1 13*18 - 20 упак, Рентген плівка №1 18*24 - 30 упак, Рентген плівка №1 24*30 - 50 упак, Рентген плівка №1 30*40-30 упак (НК 024:2019 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67100, Україна, Одеська область, смт. Велика Михайлівка, вул. Центральна, 248
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія - відповідно до п.3 ч.4 ст.2 Закону, а саме: установа, одержувач бюджетних коштів.. Вид закупівлі: Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 11:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМА - СВІТ"
#38479839
Переможець 3 595,20
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 11:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 14:42
161.pdf укладений
09 жовтня 2020 11:51