Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консолі кріплення світлофорів
Очікувана вартість
1 276 346,00 UAH
UA-2020-10-09-004019-c b685675186ec4ba9a9ef339c8ce7d252
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сичевська Марія Петрівна

380443741120 vdzkds@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху""
Код ЄДРПОУ: 32955518
Місцезнаходження: 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а
Контактна особа: Сичевська Марія Петрівна
380443741120
vdzkds@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 13:08
Очікувана вартість: 1 276 346,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 145,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штуки
Консоль кріплення світлофора з виносом 3м в комплекті з фундаментом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
19 штуки
Консоль кріплення світлофора з виносом 6м в комплекті з фундаментом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 13:39
Зміни ТД учасникам.docx
21 жовтня 2020 13:39
Проект договору.docx
21 жовтня 2020 13:39
ТД зміни.docx
09 жовтня 2020 14:30
Проект договору.docx
09 жовтня 2020 14:30
ТД.docx
21 жовтня 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 13:39
Зміни ТД учасникам.docx
21 жовтня 2020 13:39
Проект договору.docx
21 жовтня 2020 13:39
ТД зміни.docx
09 жовтня 2020 14:30
Проект договору.docx
09 жовтня 2020 14:30
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-004019-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Інжинірингова компанія "АЕС", Код ЄДРПОУ:39366860
Дата подання: 15 жовтня 2020 18:00
Просимо внести зміни до Тендерної документації щодо строків поставки товарів.
Просимо внести зміни до Тендерної документації щодо строків поставки товарів.

Відповідно до п.4.2. проекту Договору (Додаток №5 до тендерної документації) загальний строк поставки (передачі) Товару за цим Договором: протягом 2020 року. Строк поставки партії Товару – протягом 5 (п’яти) робочих днів після надсилання заявки Замовником.
Відповідно до п.4.3. Тендерної документації місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Місце поставки товарів: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ. Кількість: відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 4 до тендерної документації Замовник закуповує Консоль кріплення світлофора з виносом 3м в комплекті з фундамент-том у кількості 37 шт., Консоль кріплення світлофора з виносом 6м в комплекті з фундамент-том у кількості 19 шт.
Відповідно до п.1 Форми «Тендерної пропозиції» ціна включає у себе всі витрати на транспортування, навантаження та розвантаження, страхування та інші витрати, сплату податків і зборів тощо.
Відповідно до п.4.1. проекту Договору (Додаток №5 до тендерної документації) Постачальник передає Товар у власність Замовнику на умовах DРP-Київ (Інкотермс у редакції 2020 р.).
Відповідно у строк п’ять робочих днів постачальник повинен не лише виготовити продукцію, а і доставити її до Замовника.
Звертаємо увагу, що наше підприємство знаходиться за межами м. Київ та Київської області. Відповідно виготовити та поставити продукцію у вказаній Замовником кількості у строк 5 (п’ять) робочих дні для нашого підприємства є неможливим.
Відповідно брати участь у вказаній закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є вже готова продукція на складі та які територіально знаходяться у м. Києві або у межах Київської області.
Вказані умови тендерної документації є дискримінаційними умовами, щодо тих учасників, які не мають на складі готової продукції, та не знаходяться у межах Київської області, проте які спроможні виготовити та поставити якісний товар за конкурентоспроможними цінами.
Відповідно до ч.2 ст. 267 Господарського кодексу України строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище умов порушують вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З метою недопущення обмеження конкуренції та дискримінації учасників, що не мають готових деталей на момент подання пропозиції, але можуть виготовити та поставити товар за конкурентними цінами, просимо змінити строк поставки товару на більш розумний – 25 календарних днів з моменту направлення Замовником Учаснику - переможцю замовлення на поставку партії Товару, внести відповідні зміни до Тендерної документації та проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 жовтня 2020 13:41
Відповідно до п.4.2. проекту Договору (Додаток №5 до тендерної документації) загальний строк поставки (передачі) Товару за цим Договором: протягом 2020 року. Строк поставки партії Товару – протягом 5 (п’яти) робочих днів після надсилання заявки Замовником.
Шановний Учаснику, посилаючись на окремі пункти проекту Договору, Ви не звернули увагу на пункт 4.4., в якому зазначено: «Передача Товару за цим Договором здійснюється партіями: асортимент, кількість яких визначається у видаткових накладних (оформлених Постачальником на підставі заявок Замовника та відповідно до Специфікації)».
Тобто, від учасників не вимагається протягом 5 (п’яти) робочих днів виготовити та поставити всі консолі в кількості - 56 штук. Партії товару мають поставлятися відповідно до заявок Замовника.
Щодо твердження про дискримінацію тих учасників, які не знаходяться у межах Київської області, хочемо заперечити з наступних причин: п’яти робочих днів достатньо для того, щоб поставити товар з будь-якого міста України до місця поставки товару:
вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ.
Також, як Ви вірно зазначили: строк поставки товару – протягом 2020 року. Орієнтовно дана закупівля завершиться в середині листопада (орієнтовна дата проведення аукціону 27 жовтня 2020 року, п’ять робочих днів на оцінку найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції та укладання договору не раніше ніж 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Тобто, для отримання всього товару та розрахунків за поставлений товар, що відповідно до умов договору проводиться протягом 20 банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної, у Замовника залишається менше двох місяців. Якщо продовжити строк поставки товару до 25 календарних днів, у Замовника фізично не вистачить часу для отримання та оплати товару протягом 2020 року.
Відповідно до п. 3 та п. 4 Розділу VI тендерної документації: Проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Даний проект договору було створено відповідно до потреб Замовника з урахуванням особливостей предмету закупівлі та з дотриманням норм чинного законодавства. Тому необхідність у внесенні змін до проекту договору (Додаток № 5 до тендерної документації) – відсутня.
З огляду на викладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Документи

21 жовтня 2020 13:40
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Євро Знак 897 000,00
UAH з ПДВ
797 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН" 930 000,00
UAH з ПДВ
797 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮСТ" 978 000,00
UAH з ПДВ
798 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" 980 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:45
Документи переможця
28 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис

Публічні документи

28 жовтня 2020 22:09
Електронний підпис
28 жовтня 2020 22:08
Лист відгук ЦОДР копія.pdf
28 жовтня 2020 22:08
Протоколы АСУ колони.pdf
28 жовтня 2020 22:08
наказ директор.pdf
28 жовтня 2020 22:08
ДОВІДКА 15 ЛІЦЕНЗІЇ.pdf
28 жовтня 2020 22:08
сертифікат цинкування.pdf
28 жовтня 2020 22:08
А20 ВН ДОВ ЦОДР копія.pdf
28 жовтня 2020 22:08
витяг ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 22:08
Лист відгук ЦОДР.pdf
28 жовтня 2020 22:08
Технічні умови ТУУ259.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 16:13
Електронний підпис
28 жовтня 2020 13:25
Сертифікати.pdf
28 жовтня 2020 13:25
Паспорт якості.PDF
28 жовтня 2020 13:25
Загальні відомості.PDF
28 жовтня 2020 13:25
Документи ТОВ ЮСТ.pdf
28 жовтня 2020 13:25
Додаток 2 Ст.17.PDF
28 жовтня 2020 13:25
Довідка довкілля.PDF
28 жовтня 2020 13:25
Аналогічні договори.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Євро Знак

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМ ЮНІОН"

ТОВ "ЮСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Євро Знак
#40080558
Переможець 797 997,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 11:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Євро Знак
#40080558
797 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 13:21
додаткова зменшення ціни.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 13:21
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 13:15
Договір.pdf укладений
24 листопада 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 730/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 797 994,96
UAH (в тому числі ПДВ 132 999,16 UAH)