Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» |
Код ЄДРПОУ: | 03360905 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону |
Контактна особа: |
Зайченко Марина Григорівна 380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 14:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 27 жовтня 2020 13:51 |
Очікувана вартість: | 4 951 111,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 14:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 14:16 |
Тендерна документація.doc | |
09 жовтня 2020 14:16 |
Додаток 4 (проєкт договору).docx | |
09 жовтня 2020 14:16 |
Оголошення.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000150 ● c6ecb440f0114f72b217882ff1428cb8
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 17:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2020-10-09-003845-c 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-26 14:05:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Семена Скляренка, ПВ-3271, ПВ-3751 у Оболонському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація очікуваною вартістю 4 951 111,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-003845-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
2. Яким чином вами визначена вартість робіт та матеріалів на здійснення капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Семена Скляренка, ПВ-3271, ПВ-3751 у Оболонському районі м. Києва?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-30 17:14:19
Пояснення
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (далі – КП «Київміськсвітло»/Підприємство) за результатами опрацювання Вашого запиту про надання пояснень, оприлюдненого в електронній системі ProZorro 26.11.2020, в межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Семена Скляренка, ПВ-3271, ПВ-3751 у Оболонському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація очікуваною вартістю 4 951 111,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-003845-c) повідомляє наступне.
1) Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Семена Скляренка, ПВ-3271, ПВ-3751 у Оболонському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація) визначена на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", з урахуванням вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, отримала позитивний експертний звіт експертної організації, який додається. Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості об’єкта будівництва за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема на утримання служби замовника, на виконання проектно-вишукувальних робіт та витрат на проведення авторського нагляду тощо.
2) Вартість робіт та матеріалів на здійснення капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по вул. Семена Скляренка, ПВ-3271, ПВ-3751 у Оболонському районі м. Києва визначена з врахуванням вимог Закону України «Про будівельні норми», ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва» та на підставі діючих норм та розцінок.
Кошторисна вартість будівельних матеріалів, виробів та конструкцій у прямих витратах визначається на підставі нормативної потреби в них, розрахованої виходячи з обсягів робіт, передбачених проектною документацією, та відповідних поточних цін.
При складанні кошторисної документації об’єкту будівництва були використані наступні ресурсні елементні кошторисні норми:
- ДСТУ Б Д.2.2-33:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 33. Лінії електропередачі».
- СОУ Д.2.2-03360874-001:2017 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи МЕРЕЖІ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ»
- ДСТУ Б Д.2.3-8:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на монтаж устаткування Збірник 8. Електротехнічні установки»
- ДСТУ Б Д.2.2-8:2016 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 8. Конструкції з цегли та блоків»
- ДСТУ Б Д.2.2-9:2012 «Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 9. Металеві конструкції»
- ДСТУ Б Д.2.4-18-2014 «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Благоустрій.(Збірник 18 зі зміною «1»).
Правильність визначення вартості робіт та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта будівництва підтверджується позитивним експертним звітом експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», який додається.
Додаток: на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС |
4 796 735,66
UAH з ПДВ
|
4 796 735,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМУ-ГРУП" |
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
4 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС #43177650 |
Переможець |
4 796 735,66
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 13:30
|
ЗВІТ про виконаний договір.pdf | укладений |
15 січня 2021 13:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:59
|
ДУ №2 до Дог. №85-КР на зменшення від 28.12.2020.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:55
|
повідомлення про внесення змін 2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 10:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 15:48
|
ДУ №1 без АВАНСУ від 09.11.2020 до Дог. 85-КР.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 15:39
|
повідомлення про внесення змін до договору.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 15:36
|
Договір підряду №85-КР від 09.11.2020 року.pdf | укладений |
09 листопада 2020 15:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №85-КР від 09.11.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «11» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3). |
Номер договору про закупівлю: | 85-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 4743573,83 (Чотири мільйона сімсот сорок три тисячі п'ятсот сімдесят три грн. 83 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 790595,64 (Сімсот дев'яносто тисяч п'ятсот дев'яносто п'ять грн. 64 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить суму 4743573,83 (Чотири мільйона сімсот сорок три тисячі п'ятсот сімдесят три грн. 83 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 790595,64 (Сімсот дев'яносто тисяч п'ятсот дев'яносто п'ять грн. 64 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 28.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). |
Номер договору про закупівлю: | 85-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
4 743 573,83
UAH (в тому числі ПДВ 790 595,64 UAH)
|