Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по алеї між будинками від №10 до № 4Г по вул. Наталії Ужвій, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000 -7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 539 508,40 UAH
UA-2020-10-09-003839-c 08e0403f72204f94a176ab05d66ce91b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м.Київ; Категорія замовника - відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 14:48
Очікувана вартість: 1 539 508,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт мереж зовнішнього освітлення м. Києва з заміною ртутних та натрієвих світильників на світлодіодні світильники по алеї між будинками від №10 до № 4Г по вул. Наталії Ужвій, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва згідно з ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, алея між будинками від №10 до № 4Г по вул. Наталії Ужвій, ПВ-8985 у Подільському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги. Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 14:31
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:15
Тендерна документація.doc
09 жовтня 2020 14:15
Додаток 4 (проєкт договору).docx
09 жовтня 2020 14:15
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС 1 494 762,70
UAH з ПДВ
1 494 762,70
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД" 1 537 320,10
UAH з ПДВ
1 537 320,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 11:40
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:37
Кваліфікаційні
26 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис
26 жовтня 2020 12:31
Garantiya_7 000_00.zip
26 жовтня 2020 12:31
Технічне завдання.rar
26 жовтня 2020 12:31
Кваліфікація 2.rar
26 жовтня 2020 12:31
Кваліфікація 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСС БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
Переможець 1 494 762,70
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДГРУП АЛЬЯНС
#43177650
1 494 762,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 15:35
Договір підряду №74-КР від 09.11.2020 року.pdf укладений
09 листопада 2020 15:34
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 14:11
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
15 січня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:50
ДУ №2 до Дог. №74-КР на зменшення від 28.12.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:49
поввідомлення про несення змін 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:49
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 15:48
ДУ №1 без АВАНСУ від 09.11.2020 р. до Дог.74-КР.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:39
повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 15:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.17.2. Розділу 17 Договору, Сторони домовились здійснити виконання Робіт по Договору №74-КР від 09.11.2020 року без отримання Підрядником авансу на придбання матеріальних ресурсів, у зв’язку з чим викласти Додаток 3 «План фінансування будівництва», в новій редакції. 2. План фінансування будівництва в редакції від «11» листопада 2020 року є невід’ємною частиною Договору (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: 74-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 1489116,50 (Один мільйон чотириста вісімдесят дев'ять тисяч сто шістнадцять грн. 50 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 248186,08 (Двісті сорок вісім тисяч сто вісімдесят шість грн. 08 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і становить 1489116,50 (Один мільйон чотириста вісімдесят дев'ять тисяч сто шістнадцять грн. 50 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 248186,08 (Двісті сорок вісім тисяч сто вісімдесят шість грн. 08 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 28.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 74-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 489 116,50
UAH (в тому числі ПДВ 248 186,08 UAH)