Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, сім'ї, молоді та спорту Волноваської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02142632 |
Місцезнаходження: | 85700, Україна , Донецька обл., м. Волноваха, вул. Героїв 51 ОМБр,1 |
Контактна особа: |
Данило Дмитрович Білязе +380624441991 t07111980@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 15:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 12:14 |
Очікувана вартість: | 2 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Тендерні пропозиції подаються українською мовою | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 14:49 |
ТД вугілля на 2020 рік (нова редакція 30.10.2020).doc | |
30 жовтня 2020 14:49 |
Перелік змін до ТД 30.10.2020 (2).doc | |
16 жовтня 2020 15:03 |
ТД вугілля на 2020 рік (нова редакція 16.10.2020) (1).doc | |
16 жовтня 2020 15:03 |
Перелік змін до ТД 16.10.2020.doc | |
09 жовтня 2020 15:22 |
ТД вугілля на 2020 рік.doc |
30 жовтня 2020 14:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 жовтня 2020 14:49 |
ТД вугілля на 2020 рік (нова редакція 30.10.2020).doc
|
||||||
30 жовтня 2020 14:49 |
Перелік змін до ТД 30.10.2020 (2).doc
|
||||||
16 жовтня 2020 15:03 |
ТД вугілля на 2020 рік (нова редакція 16.10.2020) (1).doc
|
||||||
16 жовтня 2020 15:03 |
Перелік змін до ТД 16.10.2020.doc
|
||||||
09 жовтня 2020 15:22 |
ТД вугілля на 2020 рік.doc
|
Скарги до процедури
Дата подання: 20 жовтня 2020 17:10
Дата подання: 27 листопада 2020 10:32
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-09-22-000088 ● bebdef661d5543a6973d796e6176c737
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 вересня 2021 16:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.09.2021 № 332
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-10-09-003829-b 09.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-09-27 13:05:04
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі твердого палива (вугілля кам'яне) (ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-09-003829-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.12.2020 № 22903-р/пк-пз Замовник відхилив 30.12.2020 тендерну пропозицію приватного підприємства «ВУГЛЕТРЕЙДІНГ».
Просимо надати інформацію щодо розгляду наступної тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» відповідно до частини одинадцятої статті 29 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 жовтня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону (Замовник у визначений строк не надав пояснення (інформацію та документи) на запит Держаудитслужби) та вимог частини одинадцятої статті 29 Закону (після відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник не розглянув наступну тендерну пропозицію).)
Ризики, що спрацювали
RISK-1-7
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" |
1 249 600,00
UAH з ПДВ
|
1 249 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
1 426 400,00
UAH з ПДВ
|
1 426 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС |
1 483 270,00
UAH з ПДВ
|
1 483 270,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Вугільна компанія центр |
2 000 500,00
UAH з ПДВ
|
2 000 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" |
2 175 000,00
UAH з ПДВ
|
2 175 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" #43399970 |
Очікує рішення |
1 249 600,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 12:25
|
Приватне підприємство "ВУГЛЕТРЕЙДІНГ" #43399970 |
Рішення скасоване |
1 249 600,00
UAH з ПДВ
|
30 грудня 2020 12:25
|