Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 31520000-7– Світильники та освітлювальна арматура (Світильник світлодіодний вуличний 100 Вт)
Очікувана вартість
355 452,00 UAH
UA-2020-10-09-003771-b c2021b74f2aa4983b3a0c088838a9a1e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис Варець

+380577244648 nh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7
Контактна особа: Денис Варець
+380577244648
nh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 13:58
Очікувана вартість: 355 452,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 777,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


(Світильник світлодіодний вуличний 100 Вт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 штуки
Світильник світлодіодний 100Вт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 15:19
567 ТД Світильник.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 12 жовтня 2020 09:54
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 09:29
Тип кривої сили світла Концентрована / широка К/Д(с) Що за кути вказані??Ви вказали асолютно різні типи кутів!! від 30 до 180 градусів. У Вашому технічному завданні вказані із 7 варіантів (згідно стандарнтів кількості кутів) одразу 4, як таке можливо??? Перевірте технічне завдання, такого не існує і не може існувати, як ви вказали.
Відповідь: Вказана вимога необхідна для відповідності освітлення на місцях розташування світильників на об′єктах.
Система керування
Дата подання: 12 жовтня 2020 10:46
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 09:29
Доброга дня. Прохання дати більш детальну інформацію щодо системи керування , в якій плануєтся використовувати світильники. Бажано мати функціональну схему та протокол взаємодії. Також прохання дати розяснення чтому використовуєтся LoRa, а не прийнята дефакто для освітлення технологія PLC?
Відповідь: Для можливості відповідного регулювання режимів освітлення на місцях розташування на об′єктах.
Технічні питання
Дата подання: 15 жовтня 2020 10:04
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 09:57
Доброго дня. Прохання дати конкретну інформацію щодо кутів та кривої сили світла світильників. А також прохання надати конкретну інформацію щодо вимог по управління світильником з використанням технології LoRa, які пред'являются до світильників. Без цієї інформаціїї надати пропозиуію неможливо! Ігнорування запитань або надання відповідей, що не містять конкретної інформації можуть розцінюватися як змову з одним із участників і поставлення інших в неконкурентні умови!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідна інформація вказана в тендерній документації.
Уточнення Тендерної документації
Дата подання: 15 жовтня 2020 10:24
Дата відповіді: 20 жовтня 2020 09:57
Прохання дати уточнення по Тендерній документації. В Технічних вимогах до предмету закупівлі вказано наступне: "Керування світильником виконується по двупроводній лінії електропостачання. Наявність застосування радіочастотной комунікації по технології LoRa. Світильник сумісний з шкафом керування з подальшим каналом зв’язку пристрою керування з диспетчерським пультом – GSM мережа (GPRS). " Прохання уточнити - керування світильниками відбуваєтся по лінії електропостачання чи по безпроводному каналу по технолої LoRa? Вказані в документації дані суперечливі. Прохання дати точне маркування шафи управління або надати повний перелік характиристик - без цього неможливо зрозуміти як саме світильники повинен бути сумісним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керування світильниками буде відбуваться як по лінії електропостачання, як по безпроводному каналу, як по технолоїLoRa в залежності від особливостей об'єктів.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛАЙТ РОУТ" 330 600,00
UAH з ПДВ
330 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА "СВІТЛО УКРАЇНИ" 342 000,00
UAH з ПДВ
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2020 10:57
Електронний підпис
26 жовтня 2020 10:48
10.1LED-ST-12-3.IES
26 жовтня 2020 10:48
Технічна документація.pdf
26 жовтня 2020 10:48
Проект договора.pdf
26 жовтня 2020 10:48
Статут.pdf
26 жовтня 2020 10:48
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 17:08
Довідка з податкової.pdf
06 листопада 2020 18:31
ДовідкаМВС.pdf
22 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:50
Технична спеціфікація.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Сфера ДВЦПОВ 2017 мал..pdf
22 жовтня 2020 15:50
Сертифікат якості.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Протокол випробувань.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Проект договору.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Паспорт світильника.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Лист про виробника.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Копія ТУ У СУ-24_2.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Копія ТУ У СУ-24_1.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Копія статуту.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Копія наказу.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Копія витягу.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Етикетка та ярлик.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Довіренність.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Довідки.pdf
22 жовтня 2020 15:50
Довідка за банку.jpg
22 жовтня 2020 15:50
Гарантійні листи.pdf
22 жовтня 2020 15:50
20545_dopovnenja 03.10.2019 (1).pdf
22 жовтня 2020 15:50
20545_dopovnenja 02.10.2018 (1).pdf
22 жовтня 2020 15:50
1ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛАЙТ РОУТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА "СВІТЛО УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛАЙТ РОУТ"
#35011739
Відхилено 330 600,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 12:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА "СВІТЛО УКРАЇНИ"
#38877069
Переможець 342 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА "СВІТЛО УКРАЇНИ"
#38877069
342 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:29
567 ДУ пролонгація.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 16:04
567 Договір.pdf укладений
19 листопада 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, відповідно до частини 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: П/НХ-201317/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: П/НХ-201317/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 409 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 250,00 UAH)