Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
10 350,00 UAH
UA-2020-10-09-003514-b ● d82595f3555a4414af0f310380596168
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01987014 |
Місцезнаходження: | 50085, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, бульвар Маршала Василевского 11а |
Контактна особа: |
Тетяна Михайлівна Томіліна +380564947280,+380963145315 kidshouse2.kr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 15:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 23 жовтня 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 10 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного огляду та випробовувань (теплові випробування системи опалення на рівномірніть прогрівання опалювальних приладів будівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Безготівкове перерахування коштів Замовником на рахунок виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, а у разі затримки фінансування, протягом 3 (трьох) банківських днів після отримання бюджетного фінансування на рахунок Замовника | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 15:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 15:11 |
Додаток 4 Проект договору про надання послуг.docx | |
09 жовтня 2020 15:10 |
Оголошення випробування.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-09-003514-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3074106617
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:12
Безпідставна дискваліфікація Учасника закупівлі ФОП Володін А.С.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а саме п. 14 ст.14, вимагаємо надати роз’яснення, саме якому пункту оголошення та якому пункту технічних вимог Закупівлі, як зазначено у протоколі № 80 від 27.10.2020р. Пропозиція та документи надані ФОП Володін А.С. не відповідають вимогам Закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця та ще раз детальніше ознайомитись уповноваженій особі Замовника Томіліній Т.М. з пропозицією ФОП Володін А.С. та пройти навчання з курсу проведення спрощених закупівель згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», та надавати обрунтоване рішення про дискваліфікацію.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця та ще раз детальніше ознайомитись уповноваженій особі Замовника Томіліній Т.М. з пропозицією ФОП Володін А.С. та пройти навчання з курсу проведення спрощених закупівель згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», та надавати обрунтоване рішення про дискваліфікацію.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 16:13
Шановний ФОП Володін А.С., на Вашу вимогу щодо «безпідставної дискваліфікації Учасника закупівлі ФОП Володін А.С.» повідомляю:
1. Відповідно до вимог чинного законодавства зазначена процедура закупівлі являється допороговою. Регламент допорогової закупівля визначається у дорученні голови облдержадміністації від 14.07.2020р. № 08-33/0/35-20 «Про організацію проведення публічних закупівель», керуючись законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про публічні закупівлі», «Про санкції», наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
2. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.10.2020р. № 80 зазначено відхилення, на підставі того, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до вищеперелічених вимог законодавства Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем допорогової закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону. П. 2 статті 41. «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» встановлює, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у документації/оголошенні про проведення допорогової закупівлі. Керуючись: Ст. 17. ЗУ «Про архітектурну діяльність» та Ст. 7. ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» Замовником в ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ по закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (теплові випробування системи опалення на рівномірніть прогрівання опалювальних приладів будівлі)» встановлено вимогу до учасника допорогої закупівлі на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо надання в пропозиції інформації про наявність в нього ліцензії на виконання пусконалагоджувальних робіт теплоенергетичного устаткування, яка пов’язана з предметом закупівлі. Відповідно до діючого законодавства, господарска діяльность з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Пунктом 12 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, який затверджено постановою Уряду від 05.12.2007 №1396 (далі - Порядок ліцензування), у редакції, яка діяла до 14.04.2017 року, було передбачено, що строк дії ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, становить п'ять років, а для суб'єктів будівельної діяльності, які отримують її вперше, три роки. У відповідності з постановою КМУ № 238 від 10.03.2017 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури», яка набрала чинності від 14.04.2017 року, всі строкові ліцензії переоформлюються на безстрокові, за заявою ліцензіата, шляхом внесення відповідних даних до Реєстру виданих ліцензій, розміщеному на офіційному сайті ДАБІ України. Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою КМУ від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів із середніми та значними наслідками» з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформлює їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії. Постанови КМУ від 13.03.2020 року № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» набрали чинності 18 березня 2020 року і відповідно тільки з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою в зв’язку з скасуванням низки Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а питання про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій віднесено до повноважень Мінрегіону. Отже реформування ДАБІ України не є коректним для пояснень щодо не внесення змін до ліцензії, отриманої суб’єктом господарювання, з дати ведення в дію постанови КМУ № 238 від 10.03.2017.
3. Щодо підтвердження виконання аналогічного договору Учасником ФОП Володін А.С. надано копію одного вказаного у довідці договору та відповідний акт (акти) наданих послуг/виконаних робіт з Відділом освіти П’ятихатської райдержадміністрації в якому прикріплено акт здачі-приймання виконаних послуг без дати, що неуможливлює перевірку достовірності та поняття фактичного виконання заявленої послуги.
4. Щодо проходження навчання уповноваженої особи. Фахівець з публічних закупівель Томіліна Т.М. пройшла навчальну програму «Нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі» та одержала сертифікат за реєстраційним номером № 20/70.20 н від 17.06.2020р.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави на скасування рішення про обрання переможця.
З повагою, Томіліна Т.М.
1. Відповідно до вимог чинного законодавства зазначена процедура закупівлі являється допороговою. Регламент допорогової закупівля визначається у дорученні голови облдержадміністації від 14.07.2020р. № 08-33/0/35-20 «Про організацію проведення публічних закупівель», керуючись законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про публічні закупівлі», «Про санкції», наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
2. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.10.2020р. № 80 зазначено відхилення, на підставі того, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до вищеперелічених вимог законодавства Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем допорогової закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону. П. 2 статті 41. «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» встановлює, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у документації/оголошенні про проведення допорогової закупівлі. Керуючись: Ст. 17. ЗУ «Про архітектурну діяльність» та Ст. 7. ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» Замовником в ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ по закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (теплові випробування системи опалення на рівномірніть прогрівання опалювальних приладів будівлі)» встановлено вимогу до учасника допорогої закупівлі на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо надання в пропозиції інформації про наявність в нього ліцензії на виконання пусконалагоджувальних робіт теплоенергетичного устаткування, яка пов’язана з предметом закупівлі. Відповідно до діючого законодавства, господарска діяльность з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Пунктом 12 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, який затверджено постановою Уряду від 05.12.2007 №1396 (далі - Порядок ліцензування), у редакції, яка діяла до 14.04.2017 року, було передбачено, що строк дії ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, становить п'ять років, а для суб'єктів будівельної діяльності, які отримують її вперше, три роки. У відповідності з постановою КМУ № 238 від 10.03.2017 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури», яка набрала чинності від 14.04.2017 року, всі строкові ліцензії переоформлюються на безстрокові, за заявою ліцензіата, шляхом внесення відповідних даних до Реєстру виданих ліцензій, розміщеному на офіційному сайті ДАБІ України. Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою КМУ від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів із середніми та значними наслідками» з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформлює їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії. Постанови КМУ від 13.03.2020 року № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» набрали чинності 18 березня 2020 року і відповідно тільки з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою в зв’язку з скасуванням низки Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а питання про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій віднесено до повноважень Мінрегіону. Отже реформування ДАБІ України не є коректним для пояснень щодо не внесення змін до ліцензії, отриманої суб’єктом господарювання, з дати ведення в дію постанови КМУ № 238 від 10.03.2017.
3. Щодо підтвердження виконання аналогічного договору Учасником ФОП Володін А.С. надано копію одного вказаного у довідці договору та відповідний акт (акти) наданих послуг/виконаних робіт з Відділом освіти П’ятихатської райдержадміністрації в якому прикріплено акт здачі-приймання виконаних послуг без дати, що неуможливлює перевірку достовірності та поняття фактичного виконання заявленої послуги.
4. Щодо проходження навчання уповноваженої особи. Фахівець з публічних закупівель Томіліна Т.М. пройшла навчальну програму «Нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі» та одержала сертифікат за реєстраційним номером № 20/70.20 н від 17.06.2020р.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави на скасування рішення про обрання переможця.
З повагою, Томіліна Т.М.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" #3074106617 |
Відхилено |
9 100,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 15:23
|
ТОВ "Будвест" #32633719 |
Переможець |
9 350,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2020 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2020 14:12
|
Договір 117 випробування.PDF | укладений |
04 листопада 2020 14:11
|