Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
10 350,00 UAH
UA-2020-10-09-003514-b d82595f3555a4414af0f310380596168
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Михайлівна Томіліна

+380564947280
+380963145315
kidshouse2.kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01987014
Місцезнаходження: 50085, Україна , Дніпропетровська обл., Кривой Рог, бульвар Маршала Василевского 11а
Контактна особа: Тетяна Михайлівна Томіліна
+380564947280,+380963145315
kidshouse2.kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 16:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 13:25
Очікувана вартість: 10 350,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного огляду та випробовувань (теплові випробування системи опалення на рівномірніть прогрівання опалювальних приладів будівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50085, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, бульвар Маршала Василевського, 11а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Безготівкове перерахування коштів Замовником на рахунок виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, а у разі затримки фінансування, протягом 3 (трьох) банківських днів після отримання бюджетного фінансування на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 15:11
Додаток 4 Проект договору про надання послуг.docx
09 жовтня 2020 15:10
Оголошення випробування.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-003514-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3074106617
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:12
Безпідставна дискваліфікація Учасника закупівлі ФОП Володін А.С.
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», а саме п. 14 ст.14, вимагаємо надати роз’яснення, саме якому пункту оголошення та якому пункту технічних вимог Закупівлі, як зазначено у протоколі № 80 від 27.10.2020р. Пропозиція та документи надані ФОП Володін А.С. не відповідають вимогам Закупівлі.
Вимагаємо скасувати рішення про обрання переможця та ще раз детальніше ознайомитись уповноваженій особі Замовника Томіліній Т.М. з пропозицією ФОП Володін А.С. та пройти навчання з курсу проведення спрощених закупівель згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», та надавати обрунтоване рішення про дискваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 жовтня 2020 16:13
Шановний ФОП Володін А.С., на Вашу вимогу щодо «безпідставної дискваліфікації Учасника закупівлі ФОП Володін А.С.» повідомляю:
1. Відповідно до вимог чинного законодавства зазначена процедура закупівлі являється допороговою. Регламент допорогової закупівля визначається у дорученні голови облдержадміністації від 14.07.2020р. № 08-33/0/35-20 «Про організацію проведення публічних закупівель», керуючись законами України «Про місцеві державні адміністрації», «Про публічні закупівлі», «Про санкції», наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. № 10 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами).
2. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.10.2020р. № 80 зазначено відхилення, на підставі того, що пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення допорогової закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно до вищеперелічених вимог законодавства Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем допорогової закупівлі, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 цього Закону. П. 2 статті 41. «Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього» встановлює, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: «копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у документації/оголошенні про проведення допорогової закупівлі. Керуючись: Ст. 17. ЗУ «Про архітектурну діяльність» та Ст. 7. ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» Замовником в ДОКУМЕНТАЦІЇ ДОПОРОГОВОЇ ЗАКУПІВЛІ по закупівлі «Послуги з технічного огляду та випробовувань (теплові випробування системи опалення на рівномірніть прогрівання опалювальних приладів будівлі)» встановлено вимогу до учасника допорогої закупівлі на підтвердження кваліфікаційним критеріям щодо надання в пропозиції інформації про наявність в нього ліцензії на виконання пусконалагоджувальних робіт теплоенергетичного устаткування, яка пов’язана з предметом закупівлі. Відповідно до діючого законодавства, господарска діяльность з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Пунктом 12 Порядку ліцензування господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, який затверджено постановою Уряду від 05.12.2007 №1396 (далі - Порядок ліцензування), у редакції, яка діяла до 14.04.2017 року, було передбачено, що строк дії ліцензії на провадження господарської діяльності, пов'язаної із створенням об'єктів архітектури, становить п'ять років, а для суб'єктів будівельної діяльності, які отримують її вперше, три роки. У відповідності з постановою КМУ № 238 від 10.03.2017 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури», яка набрала чинності від 14.04.2017 року, всі строкові ліцензії переоформлюються на безстрокові, за заявою ліцензіата, шляхом внесення відповідних даних до Реєстру виданих ліцензій, розміщеному на офіційному сайті ДАБІ України. Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою КМУ від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів із середніми та значними наслідками» з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформлює їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії. Постанови КМУ від 13.03.2020 року № 218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» та № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» набрали чинності 18 березня 2020 року і відповідно тільки з 18.03.2020 року видача нових ліцензій у сфері архітектури та будівництва стала неможливою в зв’язку з скасуванням низки Постанов Кабінету Міністрів України, які регулювали питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а питання про зупинення, відновлення дії та анулювання ліцензій віднесено до повноважень Мінрегіону. Отже реформування ДАБІ України не є коректним для пояснень щодо не внесення змін до ліцензії, отриманої суб’єктом господарювання, з дати ведення в дію постанови КМУ № 238 від 10.03.2017.
3. Щодо підтвердження виконання аналогічного договору Учасником ФОП Володін А.С. надано копію одного вказаного у довідці договору та відповідний акт (акти) наданих послуг/виконаних робіт з Відділом освіти П’ятихатської райдержадміністрації в якому прикріплено акт здачі-приймання виконаних послуг без дати, що неуможливлює перевірку достовірності та поняття фактичного виконання заявленої послуги.
4. Щодо проходження навчання уповноваженої особи. Фахівець з публічних закупівель Томіліна Т.М. пройшла навчальну програму «Нова редакція Закону України «Про публічні закупівлі» та одержала сертифікат за реєстраційним номером № 20/70.20 н від 17.06.2020р.
Таким чином, у Замовника відсутні підстави на скасування рішення про обрання переможця.
З повагою, Томіліна Т.М.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 9 100,00
UAH з ПДВ
9 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будвест" 9 350,00
UAH з ПДВ
9 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 22:07
Електронний підпис
21 жовтня 2020 22:06
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 жовтня 2020 22:06
Ліцензія ДАБІ України.pdf
21 жовтня 2020 22:06
лист про лицензию.pdf
21 жовтня 2020 22:06
Копія паспорта та кода.pdf
21 жовтня 2020 22:06
Довідка про досвід.pdf
21 жовтня 2020 22:06
ВИТЯГ.pdf
21 жовтня 2020 22:06
Виписка з ЄДР.pdf
21 жовтня 2020 22:06
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 10:27
Електронний підпис
22 жовтня 2020 10:26
цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 10:26
тех вимоги.pdf
22 жовтня 2020 10:26
проект договору.pdf
22 жовтня 2020 10:26
копія статуту.PDF
22 жовтня 2020 10:26
копія сертиф інженера.pdf
22 жовтня 2020 10:26
копія св-во.pdf
22 жовтня 2020 10:26
копія протоколу.PDF
22 жовтня 2020 10:26
копія наказу.PDF
22 жовтня 2020 10:26
копія ліцензії.PDF
22 жовтня 2020 10:26
копія довідки ЄДРПОУ.pdf
22 жовтня 2020 10:26
копія витяг ПДВ.pdf
22 жовтня 2020 10:26
копія витяг ЄП.pdf
22 жовтня 2020 10:26
витяг з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "Будвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ВОЛОДІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
#3074106617
Відхилено 9 100,00
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 15:23
ТОВ "Будвест"
#32633719
Переможець 9 350,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 16:22

Документи

27 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис

Документи

28 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будвест"
#32633719
9 350,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 14:12
Договір 117 випробування.PDF укладений
04 листопада 2020 14:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 350,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 558,33 UAH)