Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030745 Локачі - Хорів - Старий Загорів - Конюхи - Привітне - /Т-03-11/ - Войнин - Шельвів - Затурці (с. Затурці - с. Шельвів) Локачинського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами.
Очікувана вартість
4 192 775,00 UAH
UA-2020-10-09-003290-b f0729dde36a34797b7e12b18a7c15ec5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Козлов

+380674774757 akmad.lutsk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 43502576
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, майдан Київський, буд. 9
Контактна особа: Антон Козлов
+380674774757
akmad.lutsk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 23:59
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 12:05
Очікувана вартість: 4 192 775,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 927,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою відповідно до умов тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: а\д О 030745 Локачі - Хорів - Старий Загорів - Конюхи - Привітне - /Т-03-11/ - Войнин - Шельвів - Затурці (с. Затурці - с. Шельвів) Локачинського району Волинської області.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 030745 Локачі - Хорів - Старий Загорів - Конюхи - Привітне - /Т-03-11/ - Войнин - Шельвів - Затурці (с. Затурці - с. Шельвів) Локачинського району Волинської області. Ремонт дорожнього покриття асфальтобетонними сумішами.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються на підставі форми КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату в межах до 30% від річної вартості послуг відповідно до Постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 15:02
Додаток 3_дрібн_Локачі.docx
09 жовтня 2020 15:02
ТД_др Локачі.docx
09 жовтня 2020 15:02
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії_Локачі.docx
09 жовтня 2020 15:02
Додаток 2_ТЗ_Локачі_др.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 3 281 757,92
UAH з ПДВ
3 094 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд» 3 356 298,59
UAH з ПДВ
3 095 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Луцька ДПМК 3 815 790,00
UAH з ПДВ
3 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 листопада 2020 08:54
Електронний підпис
09 листопада 2020 08:50
Локачі-Хорів.pdf
05 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
29 жовтня 2020 15:44
Електронний підпис
25 жовтня 2020 16:23
Електронний підпис
25 жовтня 2020 16:13
ДЦ Локачинський район.zip
25 жовтня 2020 16:13
5 Фінансова звітність.zip
25 жовтня 2020 16:13
4.3 Рожище - Носачевичі.zip
25 жовтня 2020 16:13
4.2 Угринів.zip
25 жовтня 2020 16:13
4.1 Хорохорин.rar
25 жовтня 2020 16:13
3.1 Працівники.zip
25 жовтня 2020 16:13
3.1 Працівники трудові.zip

Публічні документи

25 жовтня 2020 00:01
Електронний підпис
25 жовтня 2020 00:00
Договора.zip
25 жовтня 2020 00:00
Кошторис.zip
25 жовтня 2020 00:00
3 Аналогічні договори.pdf
25 жовтня 2020 00:00
4 АБЗ1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МВМ Шляхбуд»

ТОВ Луцька ДПМК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Переможець 3 094 999,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 10:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 18:26

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав свідоцтво про відповідність випробувальної лабораторії № 98-04/2017 від 03 жовтня 2017 року, яке чинне до 03 жовтня 2020 року. Зазначене свідоцтво про відповідність випробувальної лабораторії на дату його подання учасником втратило чинність. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пп. 6 п.3 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій учасник надає: - довідку в довільній формі щодо наявності власної чи залученої випробувальної(ні) (вимірювальної(ні)) дорожньої(ні) лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія) із переліком видів робіт з контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій на матеріали, які необхідні для надання послуг згідно технічного завдання; - документ(и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) на матеріали, які необхідні для надання послуг згідно технічного завдання, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником. У разі залучення вимірювальної(-их) лабораторії(-й) додатково надається копія чинного договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен документ(и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) на матеріали, які необхідні для надання послуг згідно технічного завдання, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником. Окрім того учасник повинен підтвердити інформацію, що буде відображена в новій редакції довідки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 10:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
3 094 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 12:46
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 17:07
100-пд 20.PDF укладений
16 листопада 2020 15:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 22 січня 2021
Сума оплати за договором: 3 094 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 515 833,17 UAH)