Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
3 960 000,00 UAH
UA-2020-10-09-003222-a 951d97277f7a47e5961ebc88649fef1e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Володимирович Лазаренко

+380506557020
+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Нікопольської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03341339
Вебсайт: https://nikvoda.dp.ua
Місцезнаходження: 53219, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, вул. Перспективна, 180
Контактна особа: Олег Володимирович Лазаренко
+380506557020,+380991158504
vodokanal.zamov@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 11:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 26 листопада 2020 14:45
Очікувана вартість: 3 960 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24310000-0: Основні неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 тонни
Хлор рідкий в контейнерах (назва номенклатурної позиції ДК 021:2015: 24311900-6 Хлор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53219, Україна, Дніпропетровська область, м Нікополь, вул. Межова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 24310000-0 — Основні неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 11:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 11:16
Проект договору.doc
09 жовтня 2020 11:16
Технічні вимоги.doc
09 жовтня 2020 11:16
ДКТ.doc
09 жовтня 2020 11:16
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До умов тендерної документації
Дата подання: 12 жовтня 2020 15:33
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 10:45
Відповідно до технічного завдання, для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції Учасник надає наступні документи: - Копія сертифікату відповідності процесу наповнення тари рідким хлором вимогам діючих на території України нормативно-правовим актам з охорони праці - Учасник повинен нести відповідальність за стан та технічне обслуговування хлорної тари (якщо Учасник є власником тари). В підтвердження Учасник надає копію Дозволу, який дає право проводити роботи підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів, їх заповнення та спорожнення). - У разі, якщо Учасник закупівлі не є власником тари, такий Учасник надає: - оригінал або копію договору (поставка, аренда, підряд чи ін., зі строком дії не менш ніж період протягом якого має відбуватися постачання товару Замовнику), що укладений між учасником та підприємством, яке буде здійснювати технічне обслуговування хлорної тари. - гарантійний лист від підприємства за вказаним вище договором, який підтверджує можливість виконувати відповідні роботи для потреб Замовника, з наданням копії або оригіналу діючого Дозволу, виданого назначеному підприємству на право проведення робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів зі зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення і спорожнення; технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки-контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05Мпа. Просимо виключити дані вимоги з тендерної документації з огляду на наступне. Предметом закупівлі є ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий в контейнерах), а не роботи з наповнення чи спорожнення хлорної тари, технічного огляду, випробування контейнерів для рідкого хлору. Надати дозвіл на заповнення та спорожнення конейнерів та балонів з рідким хлором може лише хлоропереливна станція. Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затвердженого наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду №56 від 12.03.2010р. (далі по тексту – Правила) в розділі VI Вимоги до підготовки і проведення зливу та наливу рідкого хлору передбачають, що облік і реєстрація вагонів-цистерн, контейнерів і балонів, призначених для перевезення рідкого хлору, ведуться в організації-наповнювачі, на балансі якої перебуває хлорна тара. Підприємствам-споживачам мати власну тару і використовувати її як зворотну забороняється. Таким чином, нормативно закріплено поняття «організації-наповнювача» хлорної тари. Таким чином, злив та налив рідкого хлору можуть здійснювати лише організації наповнювачі. Зокрема, в Правилах визначено вимоги для проведення операцій із зливу-наливу рідкого хлору, вимоги до пунктів зливу-наливу та вимоги до складного технологічного процесу наповнення та спорожнення хлорної тари небезпечною речовиною. Отже, отримати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів), балонів із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення та спорожнення) фактично можливо лише організації-наповнювачу. В Україні існує лише одне підприємство, яке є організацією-наповнювачем хлором рідким балонів та контейнерів – ТОВ «Аульська хлоропереливна станція». Дана вимога замовника є дискримінаційною, бо штучно звужує коло Учасників та створює умови для відсутності конкурентного середовища в даній закупівлі. Враховуючи викладене, просимо видалити вказані вимоги технічного завдання до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник несе відповідальність за стан та технічне обслуговування хлорної тари, забезпечення виконання вимог Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56, відносно тари, яка буде використовуватись Замовником як обертова. Але для Замовника, що експлуатує контейнера з хлором важливим є інформація про експертне обстеження контейнерів, в тому числі дані про кінцевий строк безпечної експлуатації контейнерів (дані відомості підтверджуються висновками експертизи, що є додатками до паспортів посудин, що працюють під тиском, що оформленні відповідно до вимог Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку проведення огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки)» від 26.05.2004р. № 687. Посудини, що працюють під тиском, виготовлені після набрання чинності Постанови КМУ від 5 листопада 2008 р. N 967, повинні відповідати вимогам Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. № 536 (далі – Технічний регламент). На підтвердження зазначеним вимогам, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат відповідності на кожен контейнер для рідкого хлору, на який поширюється дія Технічного регламенту.
У разі, якщо Учасник закупівель – буде постачати товар імпортного виробництва, на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», додатково надає документ, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, відповідного технологічного процесу з наповнення тари рідким хлором та проведення її технічного огляду на відповідність їх нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України (експертний висновок, що виданий Головним управлінням Держпраці України).
Таким чином вважаємо ваші претензії необґрунтованими.
до тендерної документації
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:15
Дата відповіді: 19 жовтня 2020 10:46
Просимо Вас надати роз’яснення, якщо Учасником буде надано документ від підприємства, яке є нерезидентом України, що підтверджує можливість такого підприємства здійснювати наповнення та спорожнення хлорної тари, проте такий документ буде називатись не «Дозвіл», як зазначено в тендерній документації, то чи буде такий документ прийнятий Замовником як належний до вимог тендерної документації? Також, звертаємо увагу, що за законодавством деяких країн дозвільні документи що стосуються небезпечних речовин є конфіденційними та не надаються для оприлюднення у відкритому доступі. Тому, просимо Вас викласти вимогу технічного завдання з даного приводу в наступній редакції: «гарантійний лист від підприємства за вказаним вище договором, який підтверджує можливість виконувати відповідні роботи для потреб Замовника, з наданням копії або оригіналу діючого Дозволу, виданого назначеному підприємству на право проведення робіт з підвищеної небезпеки (зберігання контейнерів зі зрідженим отруйним газом (рідкий хлор), їх заповнення і спорожнення або будь-якого документу, що підтверджує спроможність підприємства здійснювати заповнення та спорожнення хлорної тари; технічний огляд, випробування устаткування підвищеної небезпеки-контейнерів для рідкого хлору, посудин, що працюють під тиском 0,05Мпа» Зокрема, у відповіді на попереднє питання Вами вказано, що у разі постачання товару імпортного виробництва, учасник повинен надати експертний висновок, що виданий Головним управлінням Держпраці України. Просимо зазанчити в якому нормативно-правовому документі вказано про надання експертного висновку саме Головним управлінням Держпраці України? Наразі, відповідно до Положення про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2015р. №96 не передбачено надання такого експертного висновку на імпортний товар. Встановлюючи дану вимогу, яку неможливо виконати, Замовник завідомо звужує коло осіб, які можуть приймати участь в закупівлі та не допускає до участі Постачальників, які пропонують товар імпортного виробництва. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації задля недопущення дискримінації у закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник звертає увагу, що статтею 21 Закону України «Про охорону праці» та діючим «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим ПКМУ № 1107 від 26.10.2011, передбачено одержання Дозволів на виробництво, постачання, виконання робіт підвищеної небезпеки.
Вищевказані вимоги нормативно-правових актів про охорону праці є обов’язковими до виконання як постачальнику, так і замовнику, згідно до вимог Закону України «Про охорону праці» та діючим «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим ПКМУ № 1107 від 26.10.2011, і не можуть виключатися із вимог тендерної документації.
З метою надання роз'яснеиия, Замовник конкретизує законну вимогу надання дозволів, згідно вимог законодавства про охорону праці:
- на виробництво (виробництво небезпечних хімічних речовин, якщо він є виробником, якщо Учасник не є виробником - дозвіл від виробника);
- на постачання (дозвіл на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженим ПКМУ № 1107 від 26.10.2011 (станом на 01.01.2020) передбачено одержання Дозволу на застосування устаткування підвищеної небезпеки контейнерів «виробникові або постачальникові, а саме: «Виробникові або постачальникові машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки контейнерів (далі - виробник або постачальник) - на застосування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки якщо інша форма оцінки його відповідності, яка є обов'язковою вимогою до нього, не встановлена технічними регламентами» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 07.02.2018 р. № 48);
- на виконання робіт підвищеної небезпеки (заповнення, злив, ремонт, випробування устаткування підвищеної небезпеки із зрідженим отруйним газом (рідкий хлор).

Тому виробник або постачальник повинен діяти в межах законодавства країни, на території якої він здійснює свою господарську діяльність.

Передостаннє речення попередньої відповіді слід читати без урахування фрази (експертний висновок, що виданий Головним управлінням Держпраці України).

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-09-003222-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Скарга на тендерну документацію
скарга на дискримінаційні вимоги Замовника встановлені в тендерній документації
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-10-09-003222-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 22 жовтня 2020 13:19
Скарга на тендерну документацію
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 жовтня 2020 23:23
рішення від 26.10.2020 №19865.pdf
Дата публікації: 26 жовтня 2020 23:23
рішення від 18.11.2020 № 21468.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2020 19:56
Номер скарги: UA-2020-10-09-003222-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф", Код ЄДРПОУ:42638760
Дата подання: 15 грудня 2020 14:39
Скарга на рішення Замовника про визначення переможця закупівлі
Скарга на неправомірне рішення Замовника у вигляді протоколу від 07.12.2020р. №94 про визначення переможця торгів та намір укласти договір
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 грудня 2020 20:50
Коментар замовника щодо усунення порушення: Комунальне підприємство «Нікопольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Нікопольської міської ради скасувало рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ" переможцем процедури закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий в контейнерах), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2020-10-09-003222-а. Підтвердження долучаємо – протокол тендерного комітету від 21.01.2021р. № 7.
Дата виконання рішення замовником: 25 січня 2021 11:50

Документи подані скаржником

22 жовтня 2020 11:21
дозвіл.pdf
22 жовтня 2020 11:21
скарга Нікополь.pdf

Документи подані скаржником

22 жовтня 2020 13:12
скарга Нікополь.pdf
22 жовтня 2020 13:12
дозвіл.pdf
02 листопада 2020 08:40
Доповнення Нікополь.pdf

Документи подані замовником

29 жовтня 2020 14:54
Пояснення Замовника.pdf
29 жовтня 2020 14:54
Пояснення Замовника.doc

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

22 грудня 2020 11:03
Пояснення Замовника.pdf
25 січня 2021 11:50
Протокол № 7.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф" 3 189 991,20
UAH з ПДВ
2 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ 3 080 220,00
UAH з ПДВ
3 080 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" 3 960 000,00
UAH з ПДВ
3 960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 11:07
Електронний підпис
27 жовтня 2020 11:06
кваліфікація.pdf
27 жовтня 2020 11:06
інше.pdf
27 жовтня 2020 11:06
тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2020 11:06
технічні.pdf

Публічні документи

11 грудня 2020 12:08
Електронний підпис
11 грудня 2020 12:06
документи переможця
11 грудня 2020 12:06
документи переможця
11 грудня 2020 12:06
документи переможця
11 грудня 2020 12:06
документи переможця
23 жовтня 2020 16:20
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:03
цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 14:03
Статут Нова редакція.PDF
23 жовтня 2020 14:03
Свідоцтво ПДВ АХПС.PDF
23 жовтня 2020 14:03
Паспорт АХПС 2020.pdf
23 жовтня 2020 14:03
паспорт АЗОТ 2020.PDF
23 жовтня 2020 14:03
опис до Статуту.PDF
23 жовтня 2020 14:03
лист мовчазна згода.PDF
23 жовтня 2020 14:03
Дозвіл на ВРПН.PDF
23 жовтня 2020 14:03
Додаток 2.pdf
23 жовтня 2020 14:03
витяг з реєстру ПДВ.PDF
23 жовтня 2020 14:03
Висновок СЕЕ Азот 2018.PDF
23 жовтня 2020 14:03
Висновок експертизи.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 11:30
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Марілайф"

ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ

ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Рішення скасоване 2 750 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 15:57
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
Рішення скасоване 3 080 220,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 15:57
Товариство з обмеженою відповідальністю "Марілайф"
#42638760
Відхилено 2 750 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:04
ТОВ АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ
#33075701
Відхилено 3 080 220,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:14
ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС"
#42286419
Відхилено 3 960 000,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 09:16

Документи

02 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:39
Протокол 92.pdf
26 листопада 2020 15:13
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

22 січня 2021 09:04
Електронний підпис
22 січня 2021 09:03
Протокол № 6.pdf

Документи

22 січня 2021 09:14
Електронний підпис
22 січня 2021 09:14
Протокол № 7.pdf

Документи

22 січня 2021 09:16
Електронний підпис
22 січня 2021 09:15
Протокол № 8.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
22 січня 2021 09:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі