Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7».
Очікувана вартість
1 550,56 UAH
UA-2020-10-09-003036-c a4442a163ecd4ad2aae68850b11acab1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Швайка Ірина Миколаївна

380978009743 romny_srb@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Швайка Ірина Миколаївна
380978009743
romny_srb@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


«Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7» - 13 найменуваннь (37 шт.)( Лінійка 30 см – 1 шт.; ручка кулькова – 7 шт.; папір ксероксний – 1 шт.; штемпельна подушка – 1 шт.; папка-швидкозшивач з прозорим верхом – 4 шт.; файл А4 – 2 шт.; папка – швидкозшивач – 2 шт.; диск CD-R – 3 шт.; конверт С5 – 1 шт.; папір ксероксний – 5 шт.; файл А4 – 4 пач.; папка-реєстратор А4 – 4 шт.; папка Economix clip B – 2 шт.).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штуки
«Офісне устаткування та приладдя різне (Дрібне канцелярське приладдя) 30190000-7» - 13 найменуваннь (37 шт.)( Лінійка 30 см – 1 шт.; ручка кулькова – 7 шт.; папір ксероксний – 1 шт.; штемпельна подушка – 1 шт.; папка-швидкозшивач з прозорим верхом – 4 шт.; файл А4 – 2 шт.; папка – швидкозшивач – 2 шт.; диск CD-R – 3 шт.; конверт С5 – 1 шт.; папір ксероксний – 5 шт.; файл А4 – 4 пач.; папка-реєстратор А4 – 4 шт.; папка Economix clip B – 2 шт.).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, б-р Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлену продукцію проводяться в залежності від реального фінансування з бюджету згідно рахунку та накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГЛУЩЕНКО ОЛЬГА ВАСИЛІВНА
#2781914706
Переможець 1 550,56
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 13:42

Документи

09 жовтня 2020 13:42
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:41
протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:40
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:43
дог. 615.pdf укладений
09 жовтня 2020 13:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 550,56
UAH (в тому числі ПДВ 258,43 UAH)