Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Нове будівництво будівлі дошкільного підрозділу в комплексі будівель та споруд Криворізького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» №38 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Кибальчича, 19, Тернівський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна» (ДК 021:2015: 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Очікувана вартість
31 052 879,00 UAH
UA-2020-10-09-003031-c 92a50e981b2448b787c39337949ed6cd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романенко Наталія Олександрівна

+380564920072 ukbmvk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 36220643
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна (Радянська), 1
Контактна особа: Романенко Наталія Олександрівна
+380564920072
ukbmvk1@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 14:29
Початок аукціону: 04 листопада 2020 14:29
Очікувана вартість: 31 052 879,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 155 264,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції - українська. Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.

Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: розмір – 150000 грн.; вид - банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП (електронним цифровим підписом/кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії; умови надання забезпечення тендерних пропозицій такі як строк дії банківської гарантії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, умови повернення забезпечення тендерної пропозиції, тощо - прописані в тендерній документації, що додається до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - «Нове будівництво будівлі дошкільного підрозділу в комплексі будівель та споруд Криворізького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» №38 Криворізької міської ради Дніпропетровської області, за адресою: вул. Кибальчича, 19, Тернівський район, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна» (ДК 021:2015: 45214000-0 Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50082, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Кибальчича, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2021
ДК 021:2015: 45214000-0 — Будівництво освітніх та науково-дослідних закладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником відповідно до взятих бюджетних зобов’язань в межах бюджетних асигнувань, виключно в межах відповідних фактичних надходжень на підставі форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», Договірної ціни та рахунку на оплату робіт проміжними платежами в міру виконання робіт. Оплата виконаних робіт здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за наявності коштів на рахунку Замовника протягом 10 робочих днів при умові отримання дозвільного документу на виконання будівельних робіт на підставі підписаних документів. Пiсляоплата 10 Робочі 70
Iнша подія Замовник має право надавати Підряднику попередню оплату для виконання робіт по об’єкту у розмірі, який не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, строком не більше трьох місяців, відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. №1070, шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно на цілі, визначені умовами договору, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Попередня оплата буде здійснюватися двома платежами, строком до трьох місяців кожний. Надання другого платежу попередньої оплати можливе за умови підтвердження цільового використання коштів першого платежу на підставі актів приймання виконання робіт. Аванс 7 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:04
Додаток 1.docx
09 жовтня 2020 13:04
20_ТД_Кибальчича.docx
09 жовтня 2020 13:04
Додаток 4.docx
09 жовтня 2020 13:04
Додаток 2.docx
09 жовтня 2020 13:04
Додаток 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ивр
Дата подання: 22 жовтня 2020 13:53
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 14:57
Прошу надати підсумкову відомість ресурсів до даного технічного завдання для вірного застосування матеріалів
Відповідь: Доброго дня! З проектно-кошторисною документацією в повному обсязі можна ознайомитись за адресою замовника.
проект
Дата подання: 22 жовтня 2020 14:20
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 14:57
Прошу надати проект до данного технічного завдання , для вірного кошторисного розрахунку
Відповідь: Доброго дня! З проектно-кошторисною документацією в повному обсязі можна ознайомитись за адресою замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ 29 978 371,96
UAH з ПДВ
29 978 371,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БТК Фарес 30 994 556,40
UAH з ПДВ
30 994 556,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАЙТ І К" 31 050 138,00
UAH з ПДВ
31 050 138,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 15:13
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:10
лист підтвердження Юг М
03 листопада 2020 18:29
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:27
гарантія.rar
03 листопада 2020 18:15
кошторисний розрахунок.rar
03 листопада 2020 18:15
18.1ліцензія.pdf
03 листопада 2020 18:15
16копія Статуту.pdf
03 листопада 2020 18:15
15інформація про учасника.pdf
03 листопада 2020 18:15
14довідка про субпідрядника.pdf
03 листопада 2020 18:15
11_Кибальчича.imd
03 листопада 2020 18:15
12договірна ціна.pdf
03 листопада 2020 18:15
12додаток 4.pdf
03 листопада 2020 18:15
10технічна специфікація.pdf
03 листопада 2020 18:15
7довідка ст 17.pdf
03 листопада 2020 18:15
6фінансова звітність 2019.pdf
03 листопада 2020 18:15
5.1Штатний розпис 2020.pdf
03 листопада 2020 18:15
5накази про призначення.pdf
03 листопада 2020 18:15
1довідка про наявність МТБ.pdf

Публічні документи

22 листопада 2020 17:39
Електронний підпис
22 листопада 2020 17:36
Кошториси переможця
22 листопада 2020 17:36
Довідки переможця
03 листопада 2020 19:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 19:06
Кошторисна документація.rar
03 листопада 2020 19:06
Про учасника.rar
03 листопада 2020 19:06
Праццівники.rar
03 листопада 2020 19:06
Обладнання.rar

Публічні документи

03 листопада 2020 21:10
Електронний підпис
03 листопада 2020 21:07
1.imd
03 листопада 2020 21:07
ЛсС 6-1-1_ЛС6-1-3.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛсС 7-1-2_ЛС7-1-7.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛсС 2-1-4_ЛС4-2-1.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛсС 6-1-4_ЛС7-1-1.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛС 2-1-6_ЛС2-1-8.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛС 2-1-14_ЛС2-1-17.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛС 2-1-9_ЛС2-1-12.pdf
03 листопада 2020 21:07
ДЦ_ИВР_2частина.pdf
03 листопада 2020 21:07
ДЦ 2-1-2.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛС 1-1-1_ЛС 2-1-1 _1ч.pdf
03 листопада 2020 21:07
ДЦ_ИВР_1частина.pdf
03 листопада 2020 21:07
Копія Статуту- 2020.pdf
03 листопада 2020 21:07
Трудові кн.pdf
03 листопада 2020 21:07
Банківська ліцензі1 (1).7z
03 листопада 2020 21:07
Витяг із Статут1.7z
03 листопада 2020 21:07
Протокол НР.7Z
03 листопада 2020 21:07
Лист для клієнті1 (2).7z
03 листопада 2020 21:07
Наказ Фролова Ю.1.7z
03 листопада 2020 21:07
ЛсС 2-1-4_ЛС2-1-5.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛС 2-1-3.pdf
03 листопада 2020 21:07
ЛС2-1-1 розрах..pdf
03 листопада 2020 21:07
ДЦ+перелік+розрахунки.pdf
03 листопада 2020 21:07
Гарантія 8665-20.7z
03 листопада 2020 21:07
Вытяг из единого реестра.pdf
03 листопада 2020 21:07
субпідрядники.pdf
03 листопада 2020 21:07
Приказ на директора 17.03.2020.pdf
03 листопада 2020 21:07
Наказ по тенд.докум..pdf
03 листопада 2020 21:07
Ліцензия Крайт і К.PDF
03 листопада 2020 21:07
загальні відомості.pdf
03 листопада 2020 21:07
Трудові кн-2 частина.pdf
03 листопада 2020 21:07
Баланс 2019р..pdf
03 листопада 2020 21:07
Баланс 9мес.2020р..pdf
03 листопада 2020 21:07
Додаток 1 МТБ.pdf
03 листопада 2020 21:07
Договір оренди склада.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ

ТОВ БТК Фарес

ТОВ "КРАЙТ І К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УКРСПЕЦПРОЕКТ
#32924626
Відхилено 29 978 371,96
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 14:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 листопада 2020 14:50
ТОВ БТК Фарес
#31551028
Переможець 30 994 556,40
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 12:26

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до частини першої Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» підтверджують відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає: • Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник планує використовувати для виконання робіт за предметом закупівлі, з інформацією про найменування, кількість, технічний стан та правової підстави володіння / користування; • В разі, якщо обладнання та / або матеріально-технічна база є орендованими або залученими або інше, учасниками додатково надаються документи, що підтверджують право користування або інше право Учасника на визначені матеріальні ресурси. Договори найму (оренди) мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість їхньої пролонгації (якщо їхній строк менший строку договору про закупівлю). При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. • Лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт. Учасник ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» надав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №385 від 02.11.2020 в якій зазначено, що пункти 1-10 є залученими за договором надання послуг. Також учасником надано договір №1/3-2019 від 20.05.2019р. Лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг тощо) щодо незаперечення використання обладнання та матеріально-технічної бази для виконання Учасником робіт за предметом закупівлі на весь строк робіт в складі тендерної пропозиції відсутній. Тому, для виправлення даної невідповідності ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТ» необхідно надати вищезазначений лист-підтвердження шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.

Документи

10 листопада 2020 14:04
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 12:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БТК Фарес
#31551028
30 994 556,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 13:07
ДУ_021220_3_Кибальчича.PDF укладений
26 квітня 2021 13:07
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 08:24
Договір 021220.PDF укладений
03 грудня 2020 08:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 26 квітня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін