Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Набережній Перемоги, від буд. № 102 Б до буд. № 68/1 та від буд. № 50 до буд. № 1 А у м. Дніпрі». Коригування.
Очікувана вартість
2 985 666,00 UAH
UA-2020-10-09-002885-a 003d9e3876b1482992b3715b615a835a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
Робочий проєкт по об’єкту «Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Набережній Перемоги, від буд. № 102 Б до буд. № 68/1 та від буд. № 50 до буд. № 1 А у м. Дніпрі» було розроблено у 2020 році генеральним проєктувальником ТОВ «ХЕЛГ» на замовлення Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради. Проєктно-кошторисна документація пройшла комплексну експертизу в ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» та отримала експертний звіт від 12.05.2020 № 0567-20Е. 01 червня 2020 року ТОВ «ХЕЛГ» листом № 10-2020 повідомило департамент про передачу майнових прав інтелектуальної власності за раніше взятими зобов’язаннями по укладеним договорам та подальшого авторського нагляду та супроводження капітального ремонту об’єкту. Враховуючи зазначене, на підставі договору про передання майнових прав інтелектуальної власності від 01.06.2020 № 10.20, ТОВ «ХЕЛГ» передало майнові права (авторські права) на об’єкт інтелектуальної власності «Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Набережній Перемоги, від буд. № 102 Б до буд. № 68/1 та від буд. № 50 до буд. № 1 А у м. Дніпрі» Фізичній особі-підприємцю Панченко В.О.
Проте, 01 жовтня 2020 року листом № 0110/1 ФОП Панченко В.О., повідомила Департамент, що у зв’язку з великою завантаженістю та неможливістю виконання робіт передає майнові права інтелектуальної власності на проект ФОП Матвєєву А.В. А також зазначила, що у разі необхідності виконання коригування проєкту та ведення авторського нагляду Замовник має звертатися до ФОП Матвєєва А.В. на підставі договору про передання (відчуження) майнових прав від 01.10.2020 р. №01-10/20-АП.
Станом на сьогодні, у ході виконання будівельно-монтажних робіт, для функціонування та експлуатації об’єкта капітального ремонту виникла необхідність у виконанні наступних проєктних рішень: виконання коригування плану благоустрою та озеленення території (заміна основи та типу покриття, дендрологічний план з доповненням та уточненням складу зелених насаджень); перепланування променаду та зон відпочинку, зміни геометричних розмірів велосипедної доріжки, зміни креслень технічного тротуару, проїздів; опорядження поверхонь існуючих підпірних стін та виконання проекту системи підпірних стін для перетину 2-х теплових камер; перепланування 7 зупинок громадського транспорту; перепланування систем водовідведення, поливу та улаштування 5 модульних санітарних вузлів; перепланування мереж електропостачання,зовнішнього освітлення та газопостачання (ремонт газових камер, винос газових коверів з велодоріжок); відкоригувати кошторисну документацію з урахуванням внесених змін.
На підставі технічних нарад та листів Генпідрядника від 09.06.2020 № 18/157, 25.06.2020 № 11/558, 25.06.2020 № 11/559, 15.07.2020 № 11/680, 11.08.2020 № 22/224, щодо вирішення проблемних питань, пов’язаних з подальшим виконанням робіт з капітального ремонту, Замовником та Генеральним проектувальником було прийнято рішення щодо необхідності коригування робочого проекту, а саме:
1. Розділу «Генеральний план та благоустрій» (фрагмент 1-8):
- коригування креслень розпланування променаду в частині зміни розмірів, вертикальної прив’язки та розташування на плані згідно існуючих умов, заміна типу покриття на комбіноване (гранітна та бетонна тротуарна плитка), виконати підсилення променаду в місцях проходження колектору інженерних мереж та виходу люків, заміну основи покриття, виконати перепланування зон відпочинку;
- виконати коригування велосипедної доріжки в частині зміни геометричних розмірів, вертикальної прив’язки, складу основи та покриття, згідно уточнених умов та планувань майданчика. Виконати коригування та доповнення креслень вузлів покриття та примикань;
- виконати коригування креслень технічного тротуару, відповідно до уточнених планувань майданчика. Виконати коригування та доповнення креслень вузлів покриття та примикань;
- виконати коригування проїздів в частині зміни розмірів, вертикальної прив’язки та розташування на плані згідно існуючих потреб. Виконати коригування та доповнення креслень вузлів покриття та примикань;
- виконати систему підпірних стін для перетину 2 -х теплових камер з променадом. Передбачити опорядження горизонтальних та вертикальних поверхонь підпірних стін (комбіноване оздоблення: вертикальні поверхні - мозаїчна декоративна штукатурка, горизонтальні – оздоблення гранітом, виконати підсилення бетонної основи при проходженні променаду в зоні камер, виконати розробку поручнів та огороджень в місцях підйому променаду;
- виконати перепланування 7 зупинок громадського транспорту зі зміщенням зупиночних павільйонів. Виконати нову зупинку в осях 6-7 (фрагмент 2) біля існуючої АЗС. Передбачити встановлення тротуарних стовпчиків для огородження та захисту зупинок з розробкою креслень опорних фундаментів;
- виконати систему водовідведення на заїзді по вісі 27;
- виконати коригування плану благоустрою та озеленення території. виконати заміну типу та кількості паркових лавок та урн. Передбачити встановлення болардів опускних та стаціонарних індивідуального виготовлення. Виконати коригування дендрологічних планів з доповненням та уточненням кількісного та якісного складу зелених насаджень;
- виконати коригування схеми розташування та типу модульних санітарних вузлів, кількість встановлення-5 одиниць. Передбачити влаштування нормативних площадок та доріжок біля проектованих модульних с/у;
- передбачити встановлення питних фонтанчиків з системою доочищення води, кількість встановлення-5 одиниць. Розташування площадок передбачити біля зон відпочинку.
2. Розділу «Зовнішні мережі водопостачання та каналізації:
- виконати коригування креслень по прокладанню мереж відповідно до зміненої схеми розташування санітарних вузлів та нових технічних умов;
-передбачити підвід систем водопостачання та каналізації до питних фонтанів. Передбачити системи доочищення води, що розташовуються в окремих камерах.
3. Розділу «Система поливального водопроводу»
- виконати коригування креслень системи водозабору та насосної станції. Передбачити заміну та встановлення додаткових насосів. Виконати коригування систем розведення та подачі води;
- виконати коригування прокладення трас (магістралей) поливального водопроводу відповідно до змінених креслень розпланування;
- виконати коригування локальних систем автоматичного поливу відповідно до уточненого дендроплану.
4. Розділу «зовнішнє освітлення та електропостачання» :
- виконати коригування систем електроосвітлення з урахуванням внесених змін до креслень розпланування;
-виконати коригування схем електропостачання санітарних вузлів;
-передбачати електропостачання систем доочищення води та питних фонтанів;
- виконати встановлення вуличних світильників на проїздах в осях 21, 24,
виконати перерахунок потужності.
5. Передбачити винос газових коверів з вело доріжок, заміну люків та ремонт камер мереж газопостачання.
6. Виконати коригування розділу ОДД, відповідно до внесених змін по розміщенню зупинок та планувальних рішень.
7. Виконати коригування кошторисної частини відповідно до змін проєктної документації та вихідних даних наданих Замовником.
Під час визначення переговорної процедури враховано норми Цивільного кодексу України (далі – Кодекс), Законів України «Про авторське право і суміжні права» (далі – Закон про авторське право), «Про архітектурну діяльність». Так, архітектурне рішення – авторський задум щодо просторової, планувальної, функціональної організації, зовнішнього вигляду й інтер'єру об'єкта архітектури, а також інженерного та іншого забезпечення його реалізації, викладений в архітектурній частині проекту на всіх стадіях проектування та зафіксований у будь-якій формі; Твір архітектури – твір у галузі мистецтва спорудження будівель і ландшафтних утворень (креслення, ескізи, моделі, збудовані будівлі та споруди, парки, плани населених пунктів тощо). Закон про авторське право передбачає охорону творів архітектури, виражених як проєкти, документація, а також як побудований об’єкт архітектурної діяльності. Охороні підлягають усі твори, як оприлюднені, так і не оприлюднені, як завершені, так і не завершені, незалежно від їх призначення, жанру, обсягу, мети (освіта, інформація, реклама, пропаганда, розваги тощо). При цьому передбачена Законом про авторське право правова охорона поширюється тільки на форму вираження твору й не поширюється на будь-які ідеї, теорії, принципи, методи, процедури, процеси, системи, способи, концепції, відкриття, навіть якщо вони виражені, описані, пояснені, проілюстровані у творі. Право автора на результат його творчої діяльності в галузі архітектури виникає з моменту створення твору (у тому числі проекту), незалежно від того, був він закінчений і обнародуваний чи ні. Після реалізації проекту права автора на побудовані будівлі, споруди та інші твори як об'єкти авторського права також належать авторові, якщо вони не були передані за договором, а також з урахуванням норм законодавства щодо прав на службові твори та твори, створені на замовлення. Майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений у зв'язку з виконанням трудового договору, належать працівникові, який створив цей об'єкт, та юридичній або фізичній особі, де або в якої він працює, спільно, якщо інше не встановлено договором.
Разом з тим, за порушення авторського права відповідно до статті 51 Закону про авторське право передбачається цивільна, адміністративна та кримінальна відповідальність. Цивільна відповідальність може наступити у випадку звернення особи, авторське право якої було порушено, до суду (статті 16 і 432 Кодексу). Цивільна відповідальність може накладатися на правопорушника й господарським судом, якщо власник майнового авторського права, з одного боку, як позивач, і відповідач – з іншого боку, є суб’єктом господарювання. У таких справах судове провадження регулюється нормами Господарського процесуального кодексу України. Адміністративна та кримінальна відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності передбачається, зокрема, статтею 51-2 Кодексу України про адміністративні правопорушення, статтею 176 Кримінального кодексу України. Майнові права інтелектуальної власності на об'єкт, створений на замовлення, належать творцеві цього об'єкта та замовникові спільно, якщо інше не встановлено договором. Співавторами є особи, спільною творчою працею яких створено твір. Авторське право на твір, створений у співавторстві, належить усім співавторам незалежно від того, чи утворює такий твір одне нерозривне ціле, чи складається з частин, кожна з яких має самостійне значення. Інші питання співавторства регулюються статтею 13 Закону про авторське право.
Враховуючи той факт, що автором твору згідно Договору від 01.10.2020 № 01-10/20-АП про передання (відчуження) майнових прав інтелектуальної власності є ФОП Матвєєв А.В., укладення договору з іншою проектною організацією на проведення робіт з коригування вказаного об’єкта буде порушенням норм чинного законодавства, як вказувалось вище.
Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності випадку коли існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- договір від 01.06.2020 № 10.20 про передання майнових прав інтелектуальної власності;
- договір від 01.10.2020 № 01-10/20-АП про передання (відчуження) майнових прав.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 11:13
Оскарження наміру укласти договір: 20 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова, якою готується оголошення та документи щодо проведення переговорної процедури - українська

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт елементів благоустрою по вул. Набережній Перемоги, від буд. № 102 Б до буд. № 68/1 та від буд. № 50 до буд. № 1 А у м. Дніпрі». Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Виконкомівська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Остаточний розрахунок за виконану роботу у розмірі 10 % проводиться виходячи із загальної вартості виконаних проєктних робіт та проміжних платежів після отримання Замовником (на підставі договору з експертною організацією) позитивного висновку за результатами проведеної експертизи. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 11:02
Довідка про аналогічні договори.pdf
09 жовтня 2020 11:02
10.20.pdf
09 жовтня 2020 11:02
01-10-20-АП.pdf
09 жовтня 2020 11:02
Довідка про наявність працівників.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Матвєєв А.В.
#3278515316
Переможець 2 985 666,00
UAH
09 жовтня 2020 11:13

Документи

09 жовтня 2020 11:13
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:12
протокол № 55-2-20.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 11:13

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Матвєєв А.В.
#3278515316
2 985 666,00
UAH
Документи

Документи

09 жовтня 2020 11:13
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:12
протокол № 55-2-20.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:22
Звіт про виконання договору.pdf укладений
29 грудня 2020 16:21
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 10:43
ДУ №1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:14
21-10-1.pdf укладений
21 жовтня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строку дії Договору, збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 21/10-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 985 666,00
UAH