Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2020-10-09-002618-c 90d18ccd5c0a4736b0d79e902d7b4fc7
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Токовенко Ганна Володимирівна

380445732738 ganna.tokovenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397174
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці,1/1
Контактна особа: Токовенко Ганна Володимирівна
380445732738
ganna.tokovenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:01
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір офісний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 пачок
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Праці,1/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника протягом 20 (двадцяти) днів з дня фактичного постачання товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник має право на зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 12:21
Проект договору.doc
09 жовтня 2020 12:21
Додаток 2.docx
09 жовтня 2020 12:21
Додаток 1.docx
09 жовтня 2020 12:20
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-002618-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 13 жовтня 2020 16:03
Вимога
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2020-10-09-002618-c на закупівлю «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)» де Замовником виступає Фінансове управління Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації. Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-10-09-002618-c нами було встановлено, що вимоги до паперу офісного були встановлені для конкретної марки паперу, а саме «Double A». Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати. Просимо Вас доповнити вимоги і викласти їх в наступній редакції: «У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»»» для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2020 16:38
Шановний учаснику!
Щодо закупівлі UA-2020-10-09-002618-c вимогою Замовника є придбання паперу для офісного друку А4 виключно торгової марки Double A, класу А, яка має відміні технічні показники, для друку документів найвищої якості та забезпечення працездатності офісної техніки, та не містить смол та інших речовин негативного впливу.
Також слід зазначити, що вся тендера документація до вищезазначеної закупівлі складено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД" 14 644,80
UAH з ПДВ
14 644,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ" 15 728,58
UAH з ПДВ
15 289,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бумвест" 15 957,00
UAH з ПДВ
15 292,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 08:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 08:11
Згода з договором.pdf
21 жовтня 2020 08:11
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 13:08
дабл1.jpg
20 жовтня 2020 13:08
дабл2.jpg
20 жовтня 2020 13:08
дабл.jpg
20 жовтня 2020 13:08
протокол.jpg
20 жовтня 2020 13:08
наказ.jpg
20 жовтня 2020 13:08
Довідка з банку.jpg
20 жовтня 2020 13:08
Довідка 2.jpg
20 жовтня 2020 13:08
Довідка 1.jpg
20 жовтня 2020 13:08
витяг з наказу.jpg
20 жовтня 2020 13:08
пдв.jpg
20 жовтня 2020 13:08
Витяг з ЄДР.rar
20 жовтня 2020 13:08
виписка2.jpg
20 жовтня 2020 13:08
виписка1.jpg
20 жовтня 2020 13:08
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:45
Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 16:45
Установчий договір.pdf
20 жовтня 2020 16:45
Статут - 24.07.2020.pdf
20 жовтня 2020 16:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 16:45
Паспорт, код - директор.pdf
20 жовтня 2020 16:45
Документи по якості.pdf
20 жовтня 2020 16:45
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
20 жовтня 2020 16:45
Довідка 4-ОПП.pdf
20 жовтня 2020 16:45
Витяг з ЄДРПОУ - 27.07.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Т ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОТ"

ТОВ "Бумвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
Переможець 14 644,80
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 09:52

Документи

26 жовтня 2020 09:52
Scan1.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 09:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Т ТРЕЙД"
#43625071
14 644,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 09:52
Scan1.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan1.PDF укладений
03 листопада 2020 16:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 644,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 440,80 UAH)