Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робочі станції в зборі, комп’ютери, ноутбук
Очікувана вартість
289 380,00 UAH
UA-2020-10-09-002461-c f09bf392293b4cbba2a9c3447d318051
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Монастирська Людмила Анатоліївна

380573410377 monastyrskaya@isc.kh.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна наукова установа "Науково-технологічний комплекс "Інститут монокристалів" Національної Академії Наук України
Код ЄДРПОУ: 23759880
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, 60
Контактна особа: Монастирська Людмила Анатоліївна
380573410377
monastyrskaya@isc.kh.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 13:50
Очікувана вартість: 289 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 446,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Робоча станція в зборі на базі процесора Intel
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
6 штуки
Робоча станція в зборі на базі процесора AMD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Комп’ютер з монітором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61072, Україна, Харківська область, Харків, проспект Науки, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: 15 банківських днів з дати поставки та з моменту отримання рахунку та накладної. Післяоплата 100%. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська з урахуванням вимог тендерної документації. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується. вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень – відкриті торги; застосовані критерії оцінки – ціна; назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: Робоча станція в зборі - код ДК 021:2015 - 30214000-2; Ноутбук, комп’ютер - код ДК 021:2015 - 30213000-5 Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 12 жовтня 2020 23:20
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 13:57
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. В Технічній специфікації чітко вказано тип процесора для кожного
пункту; так, в п.3,4 не розглядатимуться аналоги на базі інших процесорів,
зокрема AMD. Суттєві вимоги вказано в специфікації, вони виписані чітко та
максимально широко, незрозуміло, про які аналоги чи еквіваленти може йти
мова.
2. В п.1, 2 Технічної специфікації вказано "робочі станції в зборі". В
п.3, 4 вказано "комп'ютер". В обох випадках мається на увазі, що
устаткування буде зібране й перевірене на загальну працездатність, яка
включає сумісність комплектуючих. Все інше (встановлення, навчання тощо),
в тому числі інсталяція ОС на робочі станції, не потрібне.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-002461-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 13 жовтня 2020 09:34
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2020 14:01
Усунення порушення
Додаток 4 містить таку вимогу до операційної системи робочих станцій (п.1,
2 Технічної специфікації):
"OC Windows 10 Pro BOX ліцензія"
Мається на увазі коробкова версія (тип ліцензії FPP, Full Packaged
Product), де автентичність продукту підтверджується наявністю оригінальних
пакування та диску чи флешки. Попередньо встановлена версія системи (тип
ліцензії OEM, Original Equipment Manufacturer) не підпадає під наші
вимоги, її пропозицію буде відхилено. Питання могло виникнути внаслідок
використання популярного терміну BOX — саме його, як загально зрозумілий
синонім FPP, використовує переважна більшість постачальників комп'ютерного
обладнання та ПЗ.
До інших комп'ютерів (п.3-5 Технічної специфікації) операційну систему не
замовлено. В тих випадках, коли воно не вказано в списку комплектації, воно закуповуватися не буде, планується установка програмного забезпечення, що не потребує ліцензії, наприклад, Linux.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 14:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 249 900,00
UAH з ПДВ
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Груздєва Світлана Валеріївна 251 528,00
UAH з ПДВ
251 528,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 15:20
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:19
Довідка ліцензування.pdf
04 листопада 2020 12:35
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
04 листопада 2020 12:35
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
04 листопада 2020 12:35
МВС 31.10.zip
25 жовтня 2020 23:14
Електронний підпис
25 жовтня 2020 23:13
Пропозиція_19981725.pdf
25 жовтня 2020 23:13
Проект договору_19981725.pdf
25 жовтня 2020 23:13
Статут копія.pdf
25 жовтня 2020 23:13
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026095021.jpg
26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026095018.jpg
26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026095015.jpg
26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026095012.jpg
26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026095009.jpg
26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026095006.jpg
26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026095003.jpg
26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026095000.jpg
26 жовтня 2020 09:03
26102020scan_20201026094957.jpg
26 жовтня 2020 09:03
виписка1.jpg
26 жовтня 2020 09:03
виписка2.jpg
26 жовтня 2020 09:03
ЕН_2018.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП Груздєва Світлана Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 249 900,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 11:39
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 14:44
Договір роб станції.pdf укладений
11 листопада 2020 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 249 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 650,00 UAH)