Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Раскової, 130 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 383 667,00 UAH
UA-2020-10-09-002367-c ● 58c82d71429f43f3b90da84db208596e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Сумський НВК № 34 СМР |
Код ЄДРПОУ: | 21111206 |
Місцезнаходження: | 40020, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Раскової 130 |
Контактна особа: |
Шрамко Людмила Михайлівна +380509239185 shramko34@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 11:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 11:27 |
Очікувана вартість: | 2 383 667,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 918,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерні пропозиції подаються учасниками українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Раскової, 130 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
40020, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Марії Раскової, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 12:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 11:56 |
ТД 09.10.2020 кап ремонт.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-09-002367-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 05 листопада 2020 12:35
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТРЕМ"
09 жовтня 2020 року КУ Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради (далі – Замовник), на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель – сайт https://prozorro.gov.ua/ було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі – відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-200-10-09-002367-c). Предмет закупівлі є: (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТРЕМ» (надалі – Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Рішенням Замовника (протокол тендерного комітету № 11К від 04.11.2020 р.) тендерну пропозицію Товариства було відхилено з підстав невідповідності тендерної пропозиції Товариства умовам тендерної документації (далі – Рішення).
Оскаржуване Рішення Замовника стало відомо Товариству у день його публікації в електронній системі, а саме: 04.11.2020 р.
Товариство вважає, що прийняте Замовником Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства незаконним, таким, що порушує права прав та охоронюваних законом інтереси Товариства, з таких підстав.
Так, після подання Товариством тендерної пропозиції Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а відтак у електронній системі закупівель було розміщене повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: відповідності пропозиції Товариства, як учасника закупівлі кваліфікаційним вимогам замовника.
У вказаному повідомленні про усунення невідповідностей було зазначено, що Учасник не надав підтвердження досвіду виконання усіх видів робіт, зазначених в технічному завданню. Учасник має надати підтвердження виконання аналогічних договорів за такими видами робіт (згідно Додатку 3 до Тендерної документації): роботи з капітального ремонту (реконструкції) покрівлі з утепленням роботи з посилення ділянки стіни. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати:
- довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- копія/копії договору(ів) щодо виконання будівельних робіт;
- копію/копії акта (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, який (які) містить інформацію про виконання робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).
На виконання вимог Замовника, викладених у повідомленні про усунення невідповідностей Товариством було надано документи, що підтверджують досвід виконання Товариством аналогічного договорів за видами робіт, вказаними у Додатку 3 Тендерної документації, а саме:
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf
Акти виконаних робіт по аналогічному договору 20.09.pdf
Акти Кб2 і КБ3 по аналогічному договору 25.06.pdf
Акти Кб2 і КБ3 по аналогічному договору 26.08.pdf
Аналогічний договір 20.09.pdf
Аналогічний договір 25.06.pdf
Аналогічний договір 26.08.pdf,
тобто саме ті документи, що вимагалися Замовником у повідомленні.
Однак, оскаржуване Рішення обґрунтоване тим, що Товариством не було виправлено невідповідностей, а саме: не надало Замовнику на підтвердження досвіду виконання усіх видів робіт, зазначених у технічному завданні та не надав копію/копії податкової накладної (подається разом з квитанцією) до договорів, що підтверджують виконання робіт в межах наданого аналогічного договору.
Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до положень частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У порушення вказаних вимог Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі,
Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Товариства та не врахував надані останнім документи на виконання повідомлення про усунення невідповідностей, безпідставно зазначаючи на неподання Товариством документів – копію/копії податкової накладної та квитанції, які сам Замовник не вимагав у своєму повідомленні про усунення невідповідностей.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Товариства, що у свою чергу призвело до порушення майнових прав та законних інтересів Товариства.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення у формі протоколу № 11К від 04.11.2020 р. засідання тендерного комітету комунальної установи Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТРЕМ» та визнати ТОВ «Смартрем» переможцем.
Також, для підтвердження досвіду роботи ТОВ «Смартрем», і якісного виконання договорів, вибірково наводимо Вам виконані договори, які показують, що підприємство працює і має достатній досвід для виконання будівельних робіт різної складності і напрямку:
Договір підряду №3010/17: "Реконструкція водопровідних мереж в с. Нові Вирки Білопільського району Сумської області", для Нововирівської сільської ради.
Договір підряду №27-12-11: Поточний ремонт трубопроводу холодного водопостачання в підвальному приміщенні житлового будинку за адресою: м. Суми вул. Герасима Кондратьєва, 160/5 (надалі – роботи (послуги)) згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 (водопровідні та санітарно-технічні роботи за ДК 021:2015 – 45330000-9)) для Сумського національного Аграрного університету.
Договір підряду №17-7: Поточний ремонт аудиторії № 109 корпусу №4 СНАУ за адресою: м. Суми вул. Герасима Кондратьєва, 160 згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 (послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій - за CPV за ДК 021:2015 – 50700000-2) для Сумського національного Аграрного університету.
Договір підряду №649\09\2; договір підряду №604\09\2; договір підряду №603\09\2; : Капітальний ремонт будинків інвалідів війни для Департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради.
Договір підряду №1 від 06.07.2018: Поточний ремонт системи водопостачання в с. Межиріч Лебединського району Сумської області, для Межеріцької сільської ради.
Договір підряду №1038/09/3: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (реконструкція житлової квартири особи з інвалідністю І групи, що пересувається за допомогою крісла колісного) для Департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради.
Договір підряду №215 від 09.07.2019: Капітальний ремонт дороги вул.8 Березня в місті Охтирка Сумської області для Управління капітального будівництва та житлово комунального господарства Охтирської міської ради.
Договір підряду №246 від 17.07.2019: Капітальний ремонт пішохідної зони та перильного огородження мосту по вул.Батюка в м.Охтирка Сумської області для Управління капітального будівництва та житлово комунального господарства Охтирської міської ради.
Договір підряду №1/07-2019: Будівництво каналізаційної мережі по вул.Центральна в с.Воронівка Білопільського р-ну Сумської обл для Воронівської сільської ради.
Договір підряду №1/10-2019: Реконструкція очисних споруд по с.Воронівка буд.№15,№16,№17 Білопільського р-ну ,Сумської обл для Воронівської сільської ради.
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №08/10-2020: Капітальний ремонт «Монтаж системи аварійного електроосвітлення Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15 ім.Д.Турбіна, м.Суми, Сумської області,вул.Пушкіна,56» від КУ Сумська ЗОШ №15 м.Суми.
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №10/09-2020: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі в Славгородській ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснопільської районної ради Сумської області по вул. Базарська, 1 в с. Славгород Краснопільського району Сумської області).
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №03/08-2020: Капітальний ремонт покрівлі нового корпусу Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 ім. Д. Турбіна, м.Суми, Сумської області, вул. Пушкіна, 56.
Розгорнути
Згорнути
Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТРЕМ» (надалі – Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Рішенням Замовника (протокол тендерного комітету № 11К від 04.11.2020 р.) тендерну пропозицію Товариства було відхилено з підстав невідповідності тендерної пропозиції Товариства умовам тендерної документації (далі – Рішення).
Оскаржуване Рішення Замовника стало відомо Товариству у день його публікації в електронній системі, а саме: 04.11.2020 р.
Товариство вважає, що прийняте Замовником Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства незаконним, таким, що порушує права прав та охоронюваних законом інтереси Товариства, з таких підстав.
Так, після подання Товариством тендерної пропозиції Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а відтак у електронній системі закупівель було розміщене повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: відповідності пропозиції Товариства, як учасника закупівлі кваліфікаційним вимогам замовника.
У вказаному повідомленні про усунення невідповідностей було зазначено, що Учасник не надав підтвердження досвіду виконання усіх видів робіт, зазначених в технічному завданню. Учасник має надати підтвердження виконання аналогічних договорів за такими видами робіт (згідно Додатку 3 до Тендерної документації): роботи з капітального ремонту (реконструкції) покрівлі з утепленням роботи з посилення ділянки стіни. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати:
- довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- копія/копії договору(ів) щодо виконання будівельних робіт;
- копію/копії акта (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, який (які) містить інформацію про виконання робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).
На виконання вимог Замовника, викладених у повідомленні про усунення невідповідностей Товариством було надано документи, що підтверджують досвід виконання Товариством аналогічного договорів за видами робіт, вказаними у Додатку 3 Тендерної документації, а саме:
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf
Акти виконаних робіт по аналогічному договору 20.09.pdf
Акти Кб2 і КБ3 по аналогічному договору 25.06.pdf
Акти Кб2 і КБ3 по аналогічному договору 26.08.pdf
Аналогічний договір 20.09.pdf
Аналогічний договір 25.06.pdf
Аналогічний договір 26.08.pdf,
тобто саме ті документи, що вимагалися Замовником у повідомленні.
Однак, оскаржуване Рішення обґрунтоване тим, що Товариством не було виправлено невідповідностей, а саме: не надало Замовнику на підтвердження досвіду виконання усіх видів робіт, зазначених у технічному завданні та не надав копію/копії податкової накладної (подається разом з квитанцією) до договорів, що підтверджують виконання робіт в межах наданого аналогічного договору.
Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до положень частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У порушення вказаних вимог Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі,
Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Товариства та не врахував надані останнім документи на виконання повідомлення про усунення невідповідностей, безпідставно зазначаючи на неподання Товариством документів – копію/копії податкової накладної та квитанції, які сам Замовник не вимагав у своєму повідомленні про усунення невідповідностей.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Товариства, що у свою чергу призвело до порушення майнових прав та законних інтересів Товариства.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення у формі протоколу № 11К від 04.11.2020 р. засідання тендерного комітету комунальної установи Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТРЕМ» та визнати ТОВ «Смартрем» переможцем.
Також, для підтвердження досвіду роботи ТОВ «Смартрем», і якісного виконання договорів, вибірково наводимо Вам виконані договори, які показують, що підприємство працює і має достатній досвід для виконання будівельних робіт різної складності і напрямку:
Договір підряду №3010/17: "Реконструкція водопровідних мереж в с. Нові Вирки Білопільського району Сумської області", для Нововирівської сільської ради.
Договір підряду №27-12-11: Поточний ремонт трубопроводу холодного водопостачання в підвальному приміщенні житлового будинку за адресою: м. Суми вул. Герасима Кондратьєва, 160/5 (надалі – роботи (послуги)) згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 (водопровідні та санітарно-технічні роботи за ДК 021:2015 – 45330000-9)) для Сумського національного Аграрного університету.
Договір підряду №17-7: Поточний ремонт аудиторії № 109 корпусу №4 СНАУ за адресою: м. Суми вул. Герасима Кондратьєва, 160 згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 (послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій - за CPV за ДК 021:2015 – 50700000-2) для Сумського національного Аграрного університету.
Договір підряду №649\09\2; договір підряду №604\09\2; договір підряду №603\09\2; : Капітальний ремонт будинків інвалідів війни для Департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради.
Договір підряду №1 від 06.07.2018: Поточний ремонт системи водопостачання в с. Межиріч Лебединського району Сумської області, для Межеріцької сільської ради.
Договір підряду №1038/09/3: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (реконструкція житлової квартири особи з інвалідністю І групи, що пересувається за допомогою крісла колісного) для Департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради.
Договір підряду №215 від 09.07.2019: Капітальний ремонт дороги вул.8 Березня в місті Охтирка Сумської області для Управління капітального будівництва та житлово комунального господарства Охтирської міської ради.
Договір підряду №246 від 17.07.2019: Капітальний ремонт пішохідної зони та перильного огородження мосту по вул.Батюка в м.Охтирка Сумської області для Управління капітального будівництва та житлово комунального господарства Охтирської міської ради.
Договір підряду №1/07-2019: Будівництво каналізаційної мережі по вул.Центральна в с.Воронівка Білопільського р-ну Сумської обл для Воронівської сільської ради.
Договір підряду №1/10-2019: Реконструкція очисних споруд по с.Воронівка буд.№15,№16,№17 Білопільського р-ну ,Сумської обл для Воронівської сільської ради.
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №08/10-2020: Капітальний ремонт «Монтаж системи аварійного електроосвітлення Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15 ім.Д.Турбіна, м.Суми, Сумської області,вул.Пушкіна,56» від КУ Сумська ЗОШ №15 м.Суми.
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №10/09-2020: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі в Славгородській ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснопільської районної ради Сумської області по вул. Базарська, 1 в с. Славгород Краснопільського району Сумської області).
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №03/08-2020: Капітальний ремонт покрівлі нового корпусу Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 ім. Д. Турбіна, м.Суми, Сумської області, вул. Пушкіна, 56.
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 10:51
Шановні учасники! Приймаючі участь у закупівлі ви даєте згоду з усіма умовами описаними в тендерній документації. У разі якщо ви були не згодні з умовами тендерної документації то на етапі подання тендерних пропозицій у вас було право звернутися або нас як замовника (умови таких звернень регулює стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон), або звернутися до АМКУ (порядок подання скарг регулює стаття 18 Закону). Відповідно до умов тендерної документації учасник процедури закупівлі завантажує на електронний майданчик файли, зокрема, з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен був надати у порядку, передбаченому умовами цієї тендерної документації, всі документи згідно Додатку 2 до тендерної документації. В Додатку 2 тендерної документації перелічені всі документи по трьом кваліфікаційним критеріям. По критерію підтвердження виконання аналогічних договорів зазначено наступне:
«Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним слід вважати договір підряду (або субпідряду) з будівництва, капітального ремонту або реконструкції в межах якого виконувались зазначені в технічному завданні види робіт (технічне завдання на закупівлю з видами та переліком робіт подано у додатку №3 тендерної документації) (для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник може вказати один або декілька договорів, головне щоб учасник мав досвід виконання зазначених в технічному завдання видів робіт та зміг документально підтвердити їх виконання). Аналогічний договір має бути виконаним або дійсним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасником надається:
- копія/копії договору(ів) щодо виконання будівельних робіт;
- копію/копії акта (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, який (які) містить інформацію про виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів);
- копія/копії довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 та копія/копії податкової накладної (податкових накладних) (подається разом з квитанцією (квитанціями) та/або реєстром виданих податкових накладних) до договору (договорів), що підтверджує (підтверджують) виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).»
Учасник «ТОВ СМАРТРЕМ» подав декілька аналогічних договорів, проте не надав до усіх поданих договорів копію/копії довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 та копію/копії податкової накладної (податкових накладних) (подається разом з квитанцією (квитанціями) та/або реєстром виданих податкових накладних) до договору (договорів), що підтверджує (підтверджують) виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).
«Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним слід вважати договір підряду (або субпідряду) з будівництва, капітального ремонту або реконструкції в межах якого виконувались зазначені в технічному завданні види робіт (технічне завдання на закупівлю з видами та переліком робіт подано у додатку №3 тендерної документації) (для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник може вказати один або декілька договорів, головне щоб учасник мав досвід виконання зазначених в технічному завдання видів робіт та зміг документально підтвердити їх виконання). Аналогічний договір має бути виконаним або дійсним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасником надається:
- копія/копії договору(ів) щодо виконання будівельних робіт;
- копію/копії акта (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, який (які) містить інформацію про виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів);
- копія/копії довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 та копія/копії податкової накладної (податкових накладних) (подається разом з квитанцією (квитанціями) та/або реєстром виданих податкових накладних) до договору (договорів), що підтверджує (підтверджують) виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).»
Учасник «ТОВ СМАРТРЕМ» подав декілька аналогічних договорів, проте не надав до усіх поданих договорів копію/копії довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 та копію/копії податкової накладної (податкових накладних) (подається разом з квитанцією (квитанціями) та/або реєстром виданих податкових накладних) до договору (договорів), що підтверджує (підтверджують) виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-09-002367-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 13 листопада 2020 13:06
Дата подання: 13 листопада 2020 13:06
Скарга на рішення тендерного комітету (протокол тендерного комітету № 11К від 04.11.2020 р.)
Порушення вимог Закону України про публічні закупівлі, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та у порушенні вимог Тендерної документації.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 23:31
рішення від 17.11.2020 № 21285 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 23:31
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2020 № 21894.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 14:34
рішення від 25.11.2020 № 21894.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 20:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ БУДОПТТОРГ |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СМАРТРЕМ" |
1 753 346,45
UAH з ПДВ
|
1 753 346,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" |
2 383 667,00
UAH з ПДВ
|
2 383 667,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ БУДОПТТОРГ #31209101 |
Відхилено |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 13:45
|
|
ТОВ "СМАРТРЕМ" #41221958 |
Відхилено |
1 753 346,45
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 15:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 14:29
|
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" #23046766 |
Відхилено |
2 383 667,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2020 15:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 листопада 2020 15:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі