Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Раскової, 130 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
2 383 667,00 UAH
UA-2020-10-09-002367-c 58c82d71429f43f3b90da84db208596e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шрамко Людмила Михайлівна

+380509239185 shramko34@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Сумський НВК № 34 СМР
Код ЄДРПОУ: 21111206
Місцезнаходження: 40020, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Раскової 130
Контактна особа: Шрамко Людмила Михайлівна
+380509239185
shramko34@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 20:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:27
Очікувана вартість: 2 383 667,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 918,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерні пропозиції подаються учасниками українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Комунальна установа Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради, за адресою м. Суми, вул. Раскової, 130 (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40020, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Марії Раскової, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 11:56
ТД 09.10.2020 кап ремонт.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-002367-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 05 листопада 2020 12:35
Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТРЕМ"
09 жовтня 2020 року КУ Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради (далі – Замовник), на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель – сайт https://prozorro.gov.ua/ було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі – відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-200-10-09-002367-c). Предмет закупівлі є: (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код ДК 021:2015 – 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація).
Товариство з обмеженою відповідальністю «СМАРТРЕМ» (надалі – Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Рішенням Замовника (протокол тендерного комітету № 11К від 04.11.2020 р.) тендерну пропозицію Товариства було відхилено з підстав невідповідності тендерної пропозиції Товариства умовам тендерної документації (далі – Рішення).
Оскаржуване Рішення Замовника стало відомо Товариству у день його публікації в електронній системі, а саме: 04.11.2020 р.
Товариство вважає, що прийняте Замовником Рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства незаконним, таким, що порушує права прав та охоронюваних законом інтереси Товариства, з таких підстав.
Так, після подання Товариством тендерної пропозиції Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а відтак у електронній системі закупівель було розміщене повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: відповідності пропозиції Товариства, як учасника закупівлі кваліфікаційним вимогам замовника.
У вказаному повідомленні про усунення невідповідностей було зазначено, що Учасник не надав підтвердження досвіду виконання усіх видів робіт, зазначених в технічному завданню. Учасник має надати підтвердження виконання аналогічних договорів за такими видами робіт (згідно Додатку 3 до Тендерної документації): роботи з капітального ремонту (реконструкції) покрівлі з утепленням роботи з посилення ділянки стіни. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати:
- довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- копія/копії договору(ів) щодо виконання будівельних робіт;
- копію/копії акта (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, який (які) містить інформацію про виконання робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).
На виконання вимог Замовника, викладених у повідомленні про усунення невідповідностей Товариством було надано документи, що підтверджують досвід виконання Товариством аналогічного договорів за видами робіт, вказаними у Додатку 3 Тендерної документації, а саме:
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf
Акти виконаних робіт по аналогічному договору 20.09.pdf
Акти Кб2 і КБ3 по аналогічному договору 25.06.pdf
Акти Кб2 і КБ3 по аналогічному договору 26.08.pdf
Аналогічний договір 20.09.pdf
Аналогічний договір 25.06.pdf
Аналогічний договір 26.08.pdf,
тобто саме ті документи, що вимагалися Замовником у повідомленні.
Однак, оскаржуване Рішення обґрунтоване тим, що Товариством не було виправлено невідповідностей, а саме: не надало Замовнику на підтвердження досвіду виконання усіх видів робіт, зазначених у технічному завданні та не надав копію/копії податкової накладної (подається разом з квитанцією) до договорів, що підтверджують виконання робіт в межах наданого аналогічного договору.
Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до положень частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
У порушення вказаних вимог Закону, зокрема, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі,
Замовник незаконно відхилив тендерну пропозицію Товариства та не врахував надані останнім документи на виконання повідомлення про усунення невідповідностей, безпідставно зазначаючи на неподання Товариством документів – копію/копії податкової накладної та квитанції, які сам Замовник не вимагав у своєму повідомленні про усунення невідповідностей.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення тендерної пропозиції Товариства, що у свою чергу призвело до порушення майнових прав та законних інтересів Товариства.
На підставі викладеного, вимагаємо скасувати рішення у формі протоколу № 11К від 04.11.2020 р. засідання тендерного комітету комунальної установи Сумський спеціальний реабілітаційний навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад № 34» Сумської міської ради про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТРЕМ» та визнати ТОВ «Смартрем» переможцем.

Також, для підтвердження досвіду роботи ТОВ «Смартрем», і якісного виконання договорів, вибірково наводимо Вам виконані договори, які показують, що підприємство працює і має достатній досвід для виконання будівельних робіт різної складності і напрямку:
Договір підряду №3010/17: "Реконструкція водопровідних мереж в с. Нові Вирки Білопільського району Сумської області", для Нововирівської сільської ради.
Договір підряду №27-12-11: Поточний ремонт трубопроводу холодного водопостачання в підвальному приміщенні житлового будинку за адресою: м. Суми вул. Герасима Кондратьєва, 160/5 (надалі – роботи (послуги)) згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 (водопровідні та санітарно-технічні роботи за ДК 021:2015 – 45330000-9)) для Сумського національного Аграрного університету.
Договір підряду №17-7: Поточний ремонт аудиторії № 109 корпусу №4 СНАУ за адресою: м. Суми вул. Герасима Кондратьєва, 160 згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163 (послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій - за CPV за ДК 021:2015 – 50700000-2) для Сумського національного Аграрного університету.
Договір підряду №649\09\2; договір підряду №604\09\2; договір підряду №603\09\2; : Капітальний ремонт будинків інвалідів війни для Департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради.
Договір підряду №1 від 06.07.2018: Поточний ремонт системи водопостачання в с. Межиріч Лебединського району Сумської області, для Межеріцької сільської ради.
Договір підряду №1038/09/3: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (реконструкція житлової квартири особи з інвалідністю І групи, що пересувається за допомогою крісла колісного) для Департаменту соціального захисту населення Сумської міської ради.
Договір підряду №215 від 09.07.2019: Капітальний ремонт дороги вул.8 Березня в місті Охтирка Сумської області для Управління капітального будівництва та житлово комунального господарства Охтирської міської ради.
Договір підряду №246 від 17.07.2019: Капітальний ремонт пішохідної зони та перильного огородження мосту по вул.Батюка в м.Охтирка Сумської області для Управління капітального будівництва та житлово комунального господарства Охтирської міської ради.
Договір підряду №1/07-2019: Будівництво каналізаційної мережі по вул.Центральна в с.Воронівка Білопільського р-ну Сумської обл для Воронівської сільської ради.
Договір підряду №1/10-2019: Реконструкція очисних споруд по с.Воронівка буд.№15,№16,№17 Білопільського р-ну ,Сумської обл для Воронівської сільської ради.
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №08/10-2020: Капітальний ремонт «Монтаж системи аварійного електроосвітлення Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №15 ім.Д.Турбіна, м.Суми, Сумської області,вул.Пушкіна,56» від КУ Сумська ЗОШ №15 м.Суми.
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №10/09-2020: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Капітальний ремонт покрівлі в Славгородській ЗОШ І-ІІІ ступенів Краснопільської районної ради Сумської області по вул. Базарська, 1 в с. Славгород Краснопільського району Сумської області).
Договір підряду з ТОВ «Метал-Корп» №03/08-2020: Капітальний ремонт покрівлі нового корпусу Комунальної установи Сумська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 15 ім. Д. Турбіна, м.Суми, Сумської області, вул. Пушкіна, 56.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 листопада 2020 10:51
Шановні учасники! Приймаючі участь у закупівлі ви даєте згоду з усіма умовами описаними в тендерній документації. У разі якщо ви були не згодні з умовами тендерної документації то на етапі подання тендерних пропозицій у вас було право звернутися або нас як замовника (умови таких звернень регулює стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» - далі Закон), або звернутися до АМКУ (порядок подання скарг регулює стаття 18 Закону). Відповідно до умов тендерної документації учасник процедури закупівлі завантажує на електронний майданчик файли, зокрема, з: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен був надати у порядку, передбаченому умовами цієї тендерної документації, всі документи згідно Додатку 2 до тендерної документації. В Додатку 2 тендерної документації перелічені всі документи по трьом кваліфікаційним критеріям. По критерію підтвердження виконання аналогічних договорів зазначено наступне:
«Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним слід вважати договір підряду (або субпідряду) з будівництва, капітального ремонту або реконструкції в межах якого виконувались зазначені в технічному завданні види робіт (технічне завдання на закупівлю з видами та переліком робіт подано у додатку №3 тендерної документації) (для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник може вказати один або декілька договорів, головне щоб учасник мав досвід виконання зазначених в технічному завдання видів робіт та зміг документально підтвердити їх виконання). Аналогічний договір має бути виконаним або дійсним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасником надається:
- копія/копії договору(ів) щодо виконання будівельних робіт;
- копію/копії акта (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, який (які) містить інформацію про виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів);
- копія/копії довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 та копія/копії податкової накладної (податкових накладних) (подається разом з квитанцією (квитанціями) та/або реєстром виданих податкових накладних) до договору (договорів), що підтверджує (підтверджують) виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).»
Учасник «ТОВ СМАРТРЕМ» подав декілька аналогічних договорів, проте не надав до усіх поданих договорів копію/копії довідки (довідок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3 та копію/копії податкової накладної (податкових накладних) (подається разом з квитанцією (квитанціями) та/або реєстром виданих податкових накладних) до договору (договорів), що підтверджує (підтверджують) виконання видів робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів).

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-09-002367-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "СМАРТРЕМ", Код ЄДРПОУ:41221958
Дата подання: 13 листопада 2020 13:06
Скарга на рішення тендерного комітету (протокол тендерного комітету № 11К від 04.11.2020 р.)
Порушення вимог Закону України про публічні закупівлі, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та у порушенні вимог Тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 23:31
рішення від 17.11.2020 № 21285 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 23:31
рішення від 25.11.2020 № 21894.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 20:22

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 12:22
ПЛАТІЖКА.pdf

Документи подані замовником

19 листопада 2020 16:45
протокол 10К.pdf
19 листопада 2020 16:45
лист від 19.11.2020.pdf
19 листопада 2020 16:45
Лист відповідь.doc

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 20:22
рішення від 25.11.2020 № 21894.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДОПТТОРГ 1 750 000,00
UAH з ПДВ
1 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМАРТРЕМ" 1 753 346,45
UAH з ПДВ
1 753 346,45
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ" 2 383 667,00
UAH з ПДВ
2 383 667,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2020 19:48
Електронний підпис
25 жовтня 2020 19:45
працівники15-35_pdf.pdf
25 жовтня 2020 19:45
працівники1-15_pdf.pdf
25 жовтня 2020 19:45
Гарантія 10 000_00 грн.zip
25 жовтня 2020 19:45
проект договору_pdf.pdf
25 жовтня 2020 19:45
аналогічні довідка.pdf
25 жовтня 2020 19:45
аналогічні роботи.pdf
25 жовтня 2020 19:45
Листи.pdf
25 жовтня 2020 19:45
працівники довідка.pdf
25 жовтня 2020 19:44
обладнання_pdf.pdf
25 жовтня 2020 19:44
підсумкова_pdf.pdf
25 жовтня 2020 19:44
локальний кошторис_pdf.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Графік Календарний.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Фінансова звітність_pdf.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Лист довкілля.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Декларація роботи.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Протокол директор.pdf
25 жовтня 2020 19:44
ОПИС до статуту ориг.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Статут 2020.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Ліцензия.pdf
25 жовтня 2020 19:44
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2020 13:46
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис
24 жовтня 2020 12:23
55. ДЦ_Т3-10.pdf
24 жовтня 2020 12:23
54. ДЦ_Т2.pdf
24 жовтня 2020 12:23
50. IG-201256-С00.pdf.p7s.p7s.p7s
24 жовтня 2020 12:23
49. IG-201256-С00.pdf
24 жовтня 2020 12:23
38. Проект договору.pdf
24 жовтня 2020 12:23
24. Гарантійний лист.pdf
24 жовтня 2020 12:23
6. Ліцензія СМАРТРЕМ.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 13:06
Електронний підпис
23 жовтня 2020 12:20
Статут.pdf
23 жовтня 2020 12:19
проект договору дод 4.pdf
23 жовтня 2020 12:16
Лист ТЗ дод 3.pdf
23 жовтня 2020 12:16
календарний план.pdf
23 жовтня 2020 12:14
додатки до довідки МТБ.pdf
23 жовтня 2020 12:00
довідка ст,17.pdf
23 жовтня 2020 11:57
довідка про МТБ дод 2.pdf
23 жовтня 2020 11:51
гарант. лист дод 1.pdf
23 жовтня 2020 11:51
витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 11:51
витяг ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2020 11:50
банк гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДОПТТОРГ

ТОВ "СМАРТРЕМ"

ПФ"ТІМВЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ БУДОПТТОРГ
#31209101
Відхилено 1 750 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 13:45
ТОВ "СМАРТРЕМ"
#41221958
Відхилено 1 753 346,45
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 15:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 14:29
ПРИВАТНА ФІРМА "ТІМВЕЛ"
#23046766
Відхилено 2 383 667,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 15:58

Документи

30 жовтня 2020 13:45
Електронний підпис
30 жовтня 2020 13:43
протокол 9К .pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СМАРТРЕМ» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до вимог ч. 3) п. 1 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника»: Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним слід вважати договір підряду (або субпідряду) з будівництва, капітального ремонту або реконструкції в межах якого виконувались зазначені в технічному завданні види робіт (технічне завдання на закупівлю з видами та переліком робіт подано у додатку №3 тендерної документації) (для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник може вказати один або декілька договорів, головне щоб учасник мав досвід виконання зазначених в технічному завдання видів робіт та зміг документально підтвердити їх виконання). Аналогічний договір має бути виконаним або дійсним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник не надав підтвердження досвіду виконання усіх видів робіт, зазначених в технічному завданню. Учасник має надати підтвердження виконання аналогічних договорів за такими видами робіт (згідно Додатку 3 до Тендерної документації): роботи з капітального ремонту (реконструкції) покрівлі з утепленням роботи з посилення ділянки стіни. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати: - довідку у довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). - копія/копії договору(ів) щодо виконання будівельних робіт; - копію/копії акта (актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2в, який (які) містить інформацію про виконання робіт в межах наданого аналогічного договору (договорів); Таким чином, у відповідності до Закону в Учасника ТОВ "СМАРТРЕМ" є можливість виправити вище зазначені невідповідності та відвантажити підтверджуючі документи, повторно наклавши кваліфікований електронний підпис учасника/ уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.

Документи

04 листопада 2020 15:50
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:48
протокол 11К .pdf

Документи

04 листопада 2020 15:57
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:53
протокол 12К .pdf
04 листопада 2020 15:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2020 15:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі