Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), Автоматизоване робоче місце лікаря у комплектації згідно технічного завдання
Очікувана вартість
466 026,00 UAH
UA-2020-10-09-001781-b 7580e099367344fa9c274c04eb687616
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабінець Світлана Сергіївна

+380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Вебсайт: http://www.m.mechnikova.com
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Контактна особа: Бабінець Світлана Сергіївна
+380567135116; +380957181411
tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 13:39
Очікувана вартість: 466 026,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 комп.
Автоматизоване робоче місце лікаря у комплектації згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30214000-2 — Робочі станції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 13:51
ТД.docx
09 жовтня 2020 13:51
Додаток 4.doc
09 жовтня 2020 13:51
Додаток 6.doc
09 жовтня 2020 13:51
Додаток 2.doc
09 жовтня 2020 13:51
Додаток 5.doc
09 жовтня 2020 13:51
Додаток 3.doc
09 жовтня 2020 13:51
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 12 жовтня 2020 21:16
Дата відповіді: 16 жовтня 2020 09:49
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
1. Запропонований учасниками товар має відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (додаток № 2 Тендерної документації).
2. Нас задовольнить тільки поставка товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 14:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 364 416,60
UAH з ПДВ
364 416,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 456 259,74
UAH з ПДВ
456 259,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА" 462 367,62
UAH з ПДВ
462 367,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 10:18
Електронний підпис
23 листопада 2020 10:18
Комплектація.pdf
19 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
19 листопада 2020 16:32
комплектация.pdf
13 листопада 2020 17:21
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:21
комплектация.pdf
13 листопада 2020 17:21
Довідка Мінюст10.11.2020.pdf
26 жовтня 2020 09:50
Електронний підпис
26 жовтня 2020 08:37
Довідка про СЦ.pdf
26 жовтня 2020 08:37
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІ-ІНТЕГРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 364 416,60
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 15:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Переможець 456 259,74
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 17:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 17:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
456 259,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 16:14
Доп.угода_ТОВ РІМ-2000 (Автоматизоване робоче місце лікаря у комплектації_92-ЕВТ (1).pdf зміни до договору
30 листопада 2020 16:13
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 15:38
Договір_ТОВ РІМ-2000 (Автоматизоване робоче місце лікаря у комплектації_92-ЕВТ).pdf укладений
30 листопада 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року в редакції Закону України №114-IX від 19.09.2019р., "покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю" (Кількість товару після внесення змін - без змін, сума договору після внесення змін - без змін)
Номер договору про закупівлю: 92-ЕВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 456 259,74
UAH (в тому числі ПДВ 76 043,29 UAH)