Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Матеріали для господарської діяльності (Код ДК 021-2015- Паперові рушники для рук)
Очікувана вартість
1 540,00 UAH
UA-2020-10-09-001680-b f7539e43b9a141ccb3ef01667b18ed77
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Матвієнко Олена Едуардівна

+380975515931 finance@mlt.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02140811
Місцезнаходження: 72312, Україна , Запорізька обл., Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд. 5
Контактна особа: Матвієнко Олена Едуардівна
+380975515931
finance@mlt.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Матеріали для господарської діяльності (Код ДК 021-2015- Паперові рушники для рук) Місцезнаходження: 72312, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд. 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Рушник паперовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72312, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  18 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування безготівкових коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника, після поставки товару згідно накладної протягом 5 календарних днів Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

09 жовтня 2020 13:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Ганжа Костянтин Вікторович
#2617903893
Переможець 1 540,00
UAH
09 жовтня 2020 13:45

Документи

09 жовтня 2020 13:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 13:36
Рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 13:49
Договір укладений
09 жовтня 2020 13:47