Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будинку культури-філії на вул. Матиюка,76 в с.Куснище Любомльського району, Волинської області
Очікувана вартість
1 173 656,80 UAH
UA-2020-10-09-000858-b cd495727f2204831988120f00bdb50bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Синиця Надія Василівна

096-7043235 kulturalb@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42025918
Місцезнаходження: 44300, Україна , Волинська обл., ЛЮБОМЛЬ, вул.Української Армії, 2
Контактна особа: Синиця Надія Василівна
096-7043235
kulturalb@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020 11:03
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 10:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 10:10
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 12:52
Очікувана вартість: 1 173 656,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 209,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт покрівлі будинку культури-філії на вул. Матиюка,76 в с.Куснище Любомльського району, Волинської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1
Капітальний ремонт покрівлі будинку культури-філії на вул. Матиюка,76 в с.Куснище Любомльського району, Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44326, Україна, Волинська область, с. Куснища, вул. Матиюка, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після отримання рахунку на придбання матеріалів для виконання робіт Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Після отримання та підписання акту приймання-передачі виконаних робіт Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 09 жовтня 2020 19:36
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 15:35
Шановний замовнику розшифруйте абревіатуру "ПБУУС IVкв.гр." пункт 14.2.1.4.
Відповідь: Доброго дня! Абревіатура ПБУУС ІУкв.гр. - технічна помилка. З оголошення про спрощену закупівлю буде усунено.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 09 жовтня 2020 19:39
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 15:36
Згідно частини 3 статті 16 учасник може залучати субпідряників для виконання робіт. Просимо внести відповідні зміни у Тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Вашу рекомендацію. Пункт про субпідряд буде внесено в оголошення про проведення спрощеної закупівлі в розділ вимоги до учасника пункт 14.2.4
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 09 жовтня 2020 19:42
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 15:38
Згідно частини 3 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник може залучати субпідряників для виконання робіт. Просимо внести відповідні зміни у Тендерну документацію
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Вашу рекомендацію. Пункт про субпідряд буде внесено в оголошення про проведення спрощеної закупівлі в розділ вимоги до учасника пункт 14.2.4
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД" 913 868,46
UAH з ПДВ
913 868,46
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НОВО-БУД" 1 099 919,00
UAH з ПДВ
1 064 708,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОФІ ГРАД 1 170 631,00
UAH з ПДВ
1 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПРОФТЕХМОНТАЖ" 1 105 069,00
UAH з ПДВ
1 105 069,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис
19 жовтня 2020 16:41
Лист кабмін.PDF
19 жовтня 2020 16:41
Календарний графік.PDF
19 жовтня 2020 16:40
2020 рік фінансування.PDF
19 жовтня 2020 15:31
Проект договору.PDF
19 жовтня 2020 15:30
Про санкції.PDF
19 жовтня 2020 15:30
Про захист довкілля.PDF
19 жовтня 2020 15:30
Наказ ОП НПАОП.PDF
19 жовтня 2020 15:29
Листи-відгуки.PDF
19 жовтня 2020 15:26
Поро субпідряд.PDF
19 жовтня 2020 15:24
Протокол зборів.PDF
19 жовтня 2020 15:22
наказ на директора.PDF
19 жовтня 2020 15:22
Договір оренди, послуг.PDF
19 жовтня 2020 15:20
Про підприємство.PDF
19 жовтня 2020 15:19
Накази.PDF
19 жовтня 2020 15:19
дипломи. посвідчення.PDF
19 жовтня 2020 15:18
Договір 2020рік.PDF
19 жовтня 2020 15:16
Договора 2020рік.PDF
19 жовтня 2020 15:16
Договора 2019рік.PDF
19 жовтня 2020 15:16
Договора 2018р.PDF
19 жовтня 2020 15:15
Свідоцтво.PDF
19 жовтня 2020 15:14
Ліцензія.PDF
19 жовтня 2020 15:14
Ліцензія АВК 5.PDF
19 жовтня 2020 15:13
Декларація.PDF
19 жовтня 2020 15:13
Виписка ЄДРПОУ.PDF
19 жовтня 2020 15:12
Договірна ціна.PDF
19 жовтня 2020 15:11
Ресурси.PDF
19 жовтня 2020 15:11
Локальний кошторис №3.PDF
19 жовтня 2020 15:11
Локальний №2.PDF
19 жовтня 2020 15:10
Локальний кошторис №1.PDF
19 жовтня 2020 15:10
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

22 жовтня 2020 10:04
Електронний підпис
22 жовтня 2020 10:02
Статутні Документи.pdf
22 жовтня 2020 10:01
СТАТУТ ПРОФІ ГРАД (1).pdf
22 жовтня 2020 10:01
Сертифікат - Інжененр.pdf
22 жовтня 2020 10:01
Пропозиція.PDF
22 жовтня 2020 10:01
проект Договору.PDF
22 жовтня 2020 10:01
ПКД.PDF
22 жовтня 2020 10:01
Перелік видів робіт.PDF
22 жовтня 2020 10:01
Опис Профі Град.PDF
22 жовтня 2020 10:01
Накази на працівників.PDF
22 жовтня 2020 10:01
Додаток 3.PDF
22 жовтня 2020 10:01
Витяг з реєстру ПДВ.PDF
22 жовтня 2020 10:01
Виписка Профі Град.PDF

Публічні документи

22 жовтня 2020 09:21
Статутні Документи.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Протокол.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 11.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 10.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 9.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 8.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 7.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 6.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 5.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 4.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 3.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 2.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Проект договору 1.pdf
22 жовтня 2020 09:21
План фінансування.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Лист - відгук.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Календарний графік.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Зведений кошторис 2.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Зведений кошторис 1.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Гарантійний лист.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Аналогічний договір 5.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Аналогічний договір 4.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Аналогічний договір 3.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Аналогічний договір 2.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Аналогічний договір 1.pdf
22 жовтня 2020 09:21
АКТ4 цнап.pdf
22 жовтня 2020 09:21
АКТ3 головно.pdf
22 жовтня 2020 09:21
АКТ2 міська рада.pdf
22 жовтня 2020 09:21
Акт1 дитсадок1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СМ-ІНВЕСТБУД"

ДП "НОВО-БУД"

ТОВ ПРОФІ ГРАД

ПП "ПРОФТЕХМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД"
#41998892
Переможець 913 868,46
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 09:29

Документи

27 жовтня 2020 09:29
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 09:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "СМ-ІНВЕСТБУД"
#41998892
913 868,46
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 жовтня 2020 09:29
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2021 12:13
Протокол УО Куснище звіт про виконання.pdf укладений
16 липня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 09:59
Додаткова угода №2 з додатками.pdf зміни до договору
12 березня 2021 09:58
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:20
Додаткова угода 1 з додатками.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:19
Додаткова угода 1 з додатками.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 12:17
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 09:39
договір з додатками 1-5.pdf укладений
06 листопада 2020 09:37
підсумкова відомість додаток 6.pdf укладений
06 листопада 2020 09:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 2.2 та 13.2 Договору викласти у новій редакції відповідно: 2.2. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором становить 913 868,46 грн. (дев’ятсот тринадцять тисяч вісімсот шістдесят вісім грн. 46 коп.) без ПДВ. -Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2020 році становить 542861,65грн. (п’ятсот сорок дві тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 80 копійок) без ПДВ (Додаток 4). -Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2021 році становить 371006,81грн. (триста сімдесят одна тисяча шість грн. 81 коп.) без ПДВ (Додаток 5). 13.2. Виконання робіт на суму 542 861,65 грн., які є на реєстраційному рахунку Замовника повинні бути виконані до 31.12.2020 року. 2. Додатки 2, 4 та 5 викласти у новій редакції (додаються).
Номер договору про закупівлю: 5/2020-Ін
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 2.2 та 13.2 Договору викласти у новій редакції відповідно: 2.2. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором становить 913 868,46 грн. (дев’ятсот тринадцять тисяч вісімсот шістдесят вісім грн. 46 коп.) без ПДВ. -Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2020 році становить 542861,65грн. (п’ятсот сорок дві тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 80 копійок) без ПДВ (Додаток 4). -Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2021 році становить 371006,81грн. (триста сімдесят одна тисяча шість грн. 81 коп.) без ПДВ (Додаток 5). 13.2. Виконання робіт на суму 542 861,65 грн., які є на реєстраційному рахунку Замовника повинні бути виконані до 31.12.2020 року. 2. Додатки 2, 4 та 5 викласти у новій редакції (додаються).
Номер договору про закупівлю: 5/2020-Ін
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Договору підряду від 05.11.2020р. №5/2020-Ін на «Капітальний ремонт покрівлі будинку культури-філії на вул. Матиюка, 76 в с. Куснище Любомльського району Волинської області» Сторони вирішили та погодили залишити пункт 2.2 Договору у такій редакції відповідно: 2.2. Загальна вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором становить 913 868,46 грн. (дев’ятсот тринадцять тисяч вісімсот шістдесят вісім грн. 46 коп.) без ПДВ. -Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2020 році становить 542861,65грн. (п’ятсот сорок дві тисячі вісімсот шістдесят одна грн. 80 копійок) без ПДВ (Додаток 4). -Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором у 2021 році становить 371006,81грн. (триста сімдесят одна тисяча шість грн. 81 коп.) без ПДВ (Додаток 5). 1.Додатки 2 та 5 викласти в новій редакції (додаються). 2.Відповідно до п.19.6 Договору, у зв’язку із зміною місця реєстрації підрядника пункт 21 викласти у наступній редакції: ЗАМОВНИК: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Любомльської міської ради Юридична адреса: 44300, Волинська обл. м. Любомль, вул. Української Армії, буд.2 Фактична адреса : 44300, Волинська обл., м. Любомль, вул. Незалежності, буд. 33 ЄДРПОУ: 42025918 р/р: UA528201720344291008100055402 Держказначейська служба України м.Київ МФО:820172 тел.: (03377)23809 Начальник________________В.М. Дячук (підпис та печатка) ПІДРЯДНИК: ПП «СМ-ІНВЕСТБУД» 44300, Волинська область, Любомльський район, м.Любомль, вул.1-го Травня 37 Л ЄДРПОУ 41998892 IBAN UA793034400000026007055525496 – АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО303440 Директор______________ О.М. Мазуркевич (підпис та печатка) 3.Всі інші положення Договору залишаються чинними у попередній редакції. Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4.Ця Угода набирає чинності з моменту підписання її Сторонами. 5.Ця Угода підписана у двох оригінальних примірниках, по одному примірнику для сторін.
Номер договору про закупівлю: 5/2020-Ін
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 листопада 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 882 465,17
UAH