Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021:2015 66510000-8 - Страхові послуги (66511000-5 Послуги зі страхування життя - Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби (інфікування вірусом COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус))
Очікувана вартість
83 270,00 UAH
UA-2020-10-09-000742-c e4df9f3dda80440881a78d8bd4527d9c
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місюгова Тетяна Євгенівна

0617822072 nikakuropata@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02136318
Місцезнаходження: 71700, Україна , Запорізька обл., Токмак, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ВИШИВАНОГО, будинок 272/79
Контактна особа: Місюгова Тетяна Євгенівна
0617822072
nikakuropata@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 15:12
Очікувана вартість: 83 270,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 416,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Місцезнаходження замовника: 71701, Україна, Запорізька область, м. Токмак, вул. Василя вишиваного, 272/79
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 посл.
ДК 021:2015 66510000-8 - Страхові послуги (66511000-5 Послуги зі страхування життя - Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби (інфікування вірусом COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 701, Україна, Запорізька область, Токмак, вул. Василя Вишиваного, 272/79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати – після оплата 15 робочих днів Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:13
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 13:03
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерному оголошенні відсутня тендерна документація Замовника.
Відповідь: Тендерна документація додата в тендерне оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-09-000742-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія", Код ЄДРПОУ:20602681
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:12
щодо неогрунтованого відхилення пропозиції
ПрАТ «УПСК» є учасником закупівлі «Код CVP 66510000-8 - Страхові послуги (66511000-5 Послуги зі страхування життя - Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби (інфікування вірусом COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус))».
Відповідно до Протокольного рішення №24 уповноваженої особи від 29.10.2020 наша пропозиція була відхилена необґрунтовано відхилена, доказом яких є:

Висновок Замовника та Доказ Учасника необгрутованого відхилення
1. В Документі наданому учасником «5.10 Сидоренко строковий трудовий договір» -в строковому трудовому договорі №«/2017 від 02 листопаду 2017 року вказано п.1.5 «Цей Догові укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року
Відповідь Учасника - п. 1.5 «Цей Догові укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року.
При цьому Договір буде автоматично пролонгований на кожний наступний рік, якщо жодна зі сторін не заявить свій намір розірвати договір і не повідомить письмово іншу сторону за 14 (чотирнадцять ) календарних днів до закінчення строку дії даного Договору.
Інші документи, що надані нами у складі пропозиції підтверджують наявність трудових взаємовідносин

2.В документі наданому Учасником «3. Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 30.09.2020 року.

Відповідь Учасника: Відповідно до Оголошення замовника про проведення спрощеної закупівлі надання цього документу не вимагалось.
Тім більше Компанія оновила та отримала Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 31.03.2021 року.

3. В вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
- В контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), телефони та місцезнаходження філій, або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків- відсутня інформація про телефони та місцезнаходження філій або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків
Відповідь Учасника: Надані усі необхідні контактні дані "Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія»
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40
20602681
+38044 463-64-21
+38044 463-74-40, upsk.status@gmail.com
Сидоренко Любов Іванівна(050-403-40-09)"

Компанія прийняла рішення, що виконувати умови договору повинні фахівці Головного офісу, усі необхідні контактні дані надані
Крім того, замовником не висувалось конкретних вимог до контактних даних, а навів перелік, як приклад.

ПрАТ «УПСК» виконало всі вимоги, надало всю інформацію у складі своєї пропозиції згідно вимог замовника.

Враховуючи вище викладене, ПрАТ «УПСК» не порушило вимоги Замовника, тому наша пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.

Нагадаємо замовнику, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ «УПСК» з наведених вище підстав Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та право ПрАТ «УПСК» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
• Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «УПСК»;
• Повторно розглянути пропозицію ПрАТ «УПСК».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2020 16:13
1. В Документі наданому учасником «5.10 Сидоренко строковий трудовий договір» -в строковому трудовому договорі №«/2017 від 02 листопаду 2017 року вказано п.1.5 «Цей Договір укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року Відповідь Учасника - п. 1.5 «Цей Догові укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року. При цьому Договір буде автоматично пролонгований на кожний наступний рік, якщо жодна зі сторін не заявить свій намір розірвати договір і не повідомить письмово іншу сторону за 14 (чотирнадцять ) календарних днів до закінчення строку дії даного Договору. Інші документи, що надані нами у складі пропозиції підтверджують наявність трудових взаємовідносин. Треба було додати пролонгований договір останій, щоб дата була діюча на момент пропозиції.
2. В документі наданому Учасником «3. Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 30.09.2020 року. Відповідь Учасника: Відповідно до Оголошення замовника про проведення спрощеної закупівлі надання цього документу не вимагалось. Тім більше Компанія оновила та отримала Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 31.03.2021 року. Якщо документ не вимагався не треба було його надавати, а якщо надавати то вже оновлений, або надати лист-роз’яснення, що сертифікат знаходиться в стані оновлення.
3. В вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - В контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), телефони та місцезнаходження філій, або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків- відсутня інформація про телефони та місцезнаходження філій або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків Відповідь Учасника: Надані усі необхідні контактні дані "Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія» 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40 20602681 +38044 463-64-21 +38044 463-74-40, upsk.status@gmail.com Сидоренко Любов Іванівна(050-403-40-09)" Компанія прийняла рішення, що виконувати умови договору повинні фахівці Головного офісу. В відомостях треба було вказати всі дані, які були перечислені в прикладі, на виконання умов договору якщо виконують фахівці Головного офісу треба було надати лист-пояснення, як це буде виконуватись.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія" 75 600,00
UAH з ПДВ
63 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" 83 160,00
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Страхова компанія "Ю.Ес.Ай" 83 200,00
UAH з ПДВ
83 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:41
sign.p7s
21 жовтня 2020 16:39
1..2 Копія Статуту_20-38.pdf
21 жовтня 2020 16:39
1,1 Копія Статуту_1-19.pdf
21 жовтня 2020 16:39
Проект договору.PDF
21 жовтня 2020 16:39
5.11 Паспорт Сидоренко.PDF
21 жовтня 2020 16:39
0.10 КОПІЯ ВИТЯГУ.PDF
21 жовтня 2020 16:39
Копія Ліцензії АЕ 641953.PDF
21 жовтня 2020 16:39
копія лицензиї АЕ641960.PDF
21 жовтня 2020 16:39
Довіреність.pdf
21 жовтня 2020 16:39
1862 техничні вимоги.PDF
21 жовтня 2020 16:39
4.1 4-ОПП.PDF
21 жовтня 2020 16:39
1.3 Опис Статуту.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 12:49
sign.p7s
21 жовтня 2020 12:43
Технічні вимоги.pdf
21 жовтня 2020 12:43
статут.pdf
21 жовтня 2020 12:43
Розрахунок.pdf
21 жовтня 2020 12:43
Пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 12:43
Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 12:43
положення ЗОД.pdf
21 жовтня 2020 12:43
наказ Цимбаленко.pdf
21 жовтня 2020 12:43
наказ Морозов.pdf
21 жовтня 2020 12:43
наказ ГП.pdf
21 жовтня 2020 12:43
Ліцензія_дс_мв.PDF
21 жовтня 2020 12:43
Ліцензія_дс_здоров.я.PDF
21 жовтня 2020 12:43
довіреність повна 2020.pdf
21 жовтня 2020 12:43
витяг ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 12:43
витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:58
11_Ліцензія.pdf
20 жовтня 2020 11:58
9_Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 11:58
8_Довідка учасника.pdf
20 жовтня 2020 11:58
6_довідка статистика.pdf
20 жовтня 2020 11:58
5_Довідка повноваження.pdf
20 жовтня 2020 11:58
4_4_Лист зміна назви.pdf
20 жовтня 2020 11:58
4_3_Протокол 74.pdf
20 жовтня 2020 11:58
4_2_Протокол 71.pdf
20 жовтня 2020 11:58
4_1_Статут_опис_н.pdf
20 жовтня 2020 11:58
2_Виписка.pdf
20 жовтня 2020 11:58
1_Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія"
#20602681
Відхилено 63 999,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 15:34
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
#00034186
Переможець 64 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:05

Документи

29 жовтня 2020 15:34
sign.p7s
29 жовтня 2020 15:33
протокол 24.pdf

Документи

30 жовтня 2020 15:05
sign.p7s
30 жовтня 2020 15:04
протокол 27.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
#00034186
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2020 15:05
sign.p7s
30 жовтня 2020 15:04
протокол 27.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір 1471227.pdf укладений
06 листопада 2020 15:05
sign.p7s зміни до договору
17 листопада 2020 16:05
дод 1 (1).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 15:53
sign.p7s зміни до договору
16 листопада 2020 17:00
Протокольне рішення УО про надання роз_яснень (1).pdf зміни до договору
16 листопада 2020 17:00
1_Протокольне рішення УО про надання роз_яснень.pdf укладений
16 листопада 2020 16:58
sign.p7s укладений
10 листопада 2020 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної (механічної) помилки, яка виникла під час унесення інформації щодо предмета закупівлі, а саме в полі плану закупівлі "КЕКВ" необхідно зазначити КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних).
Номер договору про закупівлю: Форма№112/109-11 серія 112/109-11 №1471227
Договір:
Номер додаткової угоди: 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з виправленням технічної (механічної) помилки, яка виникла в договорі, погодилися змінити в Договорі про послуги («ДК 021:2015-66510000-8 – Страхові послуги (66511000-5 Послуги зі страхування життя – Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби (інфікування вірусом COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (корона вірус)») Форма 112/109-11, Серія 112/109-11 № 1471227 від «06» листопада 2020 року (далі - Договір). п. Банківські реквізити: «поточний рахунок: р/р UA378201720344280001000028314 р/р UA438201720344250002000028314 р/р UA598201720344200010000028314 р/р UA798201720344290004000028314 р/р UA308201720344270008000028314 в банку (повна назва) Держказначейська служба України, м. Київ Токмацьке УДКСУ».
Номер договору про закупівлю: Форма№112/109-11 серія 112/109-11 №1471227
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку