Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 66510000-8 - Страхові послуги (66511000-5 Послуги зі страхування життя - Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби (інфікування вірусом COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус))
Очікувана вартість
83 270,00 UAH
UA-2020-10-09-000742-c ● e4df9f3dda80440881a78d8bd4527d9c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТОКМАЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02136318 |
Місцезнаходження: | 71700, Україна , Запорізька обл., Токмак, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ВИШИВАНОГО, будинок 272/79 |
Контактна особа: |
Місюгова Тетяна Євгенівна 0617822072 nikakuropata@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2020 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 83 270,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 416,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Місцезнаходження замовника: 71701, Україна, Запорізька область, м. Токмак, вул. Василя вишиваного, 272/79
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 посл.
ДК 021:2015 66510000-8 - Страхові послуги (66511000-5 Послуги зі страхування життя - Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби (інфікування вірусом COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
701, Україна, Запорізька область, Токмак, вул. Василя Вишиваного, 272/79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 жовтня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати – після оплата 15 робочих днів | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2020 11:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2020 11:19 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Страхові послуги..doc | |
09 жовтня 2020 11:19 |
Проект Договору.doc | |
09 жовтня 2020 09:47 |
Протокол рішення уповн.особи страхування _жовтень 2020.pdf |
09 жовтня 2020 11:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2020 11:19 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Страхові послуги..doc
|
|||
09 жовтня 2020 11:19 |
Проект Договору.doc
|
|||
09 жовтня 2020 09:47 |
Протокол рішення уповн.особи страхування _жовтень 2020.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:13
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 13:03
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерному оголошенні відсутня тендерна документація Замовника.
Відповідь: Тендерна документація додата в тендерне оголошення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-09-000742-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія", Код ЄДРПОУ:20602681
Дата подання: 30 жовтня 2020 15:12
щодо неогрунтованого відхилення пропозиції
ПрАТ «УПСК» є учасником закупівлі «Код CVP 66510000-8 - Страхові послуги (66511000-5 Послуги зі страхування життя - Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби (інфікування вірусом COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (коронавірус))».
Відповідно до Протокольного рішення №24 уповноваженої особи від 29.10.2020 наша пропозиція була відхилена необґрунтовано відхилена, доказом яких є:
Висновок Замовника та Доказ Учасника необгрутованого відхилення
1. В Документі наданому учасником «5.10 Сидоренко строковий трудовий договір» -в строковому трудовому договорі №«/2017 від 02 листопаду 2017 року вказано п.1.5 «Цей Догові укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року
Відповідь Учасника - п. 1.5 «Цей Догові укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року.
При цьому Договір буде автоматично пролонгований на кожний наступний рік, якщо жодна зі сторін не заявить свій намір розірвати договір і не повідомить письмово іншу сторону за 14 (чотирнадцять ) календарних днів до закінчення строку дії даного Договору.
Інші документи, що надані нами у складі пропозиції підтверджують наявність трудових взаємовідносин
2.В документі наданому Учасником «3. Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 30.09.2020 року.
Відповідь Учасника: Відповідно до Оголошення замовника про проведення спрощеної закупівлі надання цього документу не вимагалось.
Тім більше Компанія оновила та отримала Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 31.03.2021 року.
3. В вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
- В контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), телефони та місцезнаходження філій, або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків- відсутня інформація про телефони та місцезнаходження філій або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків
Відповідь Учасника: Надані усі необхідні контактні дані "Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія»
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40
20602681
+38044 463-64-21
+38044 463-74-40, upsk.status@gmail.com
Сидоренко Любов Іванівна(050-403-40-09)"
Компанія прийняла рішення, що виконувати умови договору повинні фахівці Головного офісу, усі необхідні контактні дані надані
Крім того, замовником не висувалось конкретних вимог до контактних даних, а навів перелік, як приклад.
ПрАТ «УПСК» виконало всі вимоги, надало всю інформацію у складі своєї пропозиції згідно вимог замовника.
Враховуючи вище викладене, ПрАТ «УПСК» не порушило вимоги Замовника, тому наша пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.
Нагадаємо замовнику, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ «УПСК» з наведених вище підстав Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та право ПрАТ «УПСК» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
• Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «УПСК»;
• Повторно розглянути пропозицію ПрАТ «УПСК».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Протокольного рішення №24 уповноваженої особи від 29.10.2020 наша пропозиція була відхилена необґрунтовано відхилена, доказом яких є:
Висновок Замовника та Доказ Учасника необгрутованого відхилення
1. В Документі наданому учасником «5.10 Сидоренко строковий трудовий договір» -в строковому трудовому договорі №«/2017 від 02 листопаду 2017 року вказано п.1.5 «Цей Догові укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року
Відповідь Учасника - п. 1.5 «Цей Догові укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року.
При цьому Договір буде автоматично пролонгований на кожний наступний рік, якщо жодна зі сторін не заявить свій намір розірвати договір і не повідомить письмово іншу сторону за 14 (чотирнадцять ) календарних днів до закінчення строку дії даного Договору.
Інші документи, що надані нами у складі пропозиції підтверджують наявність трудових взаємовідносин
2.В документі наданому Учасником «3. Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 30.09.2020 року.
Відповідь Учасника: Відповідно до Оголошення замовника про проведення спрощеної закупівлі надання цього документу не вимагалось.
Тім більше Компанія оновила та отримала Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 31.03.2021 року.
3. В вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження
- В контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), телефони та місцезнаходження філій, або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків- відсутня інформація про телефони та місцезнаходження філій або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків
Відповідь Учасника: Надані усі необхідні контактні дані "Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія»
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40
20602681
+38044 463-64-21
+38044 463-74-40, upsk.status@gmail.com
Сидоренко Любов Іванівна(050-403-40-09)"
Компанія прийняла рішення, що виконувати умови договору повинні фахівці Головного офісу, усі необхідні контактні дані надані
Крім того, замовником не висувалось конкретних вимог до контактних даних, а навів перелік, як приклад.
ПрАТ «УПСК» виконало всі вимоги, надало всю інформацію у складі своєї пропозиції згідно вимог замовника.
Враховуючи вище викладене, ПрАТ «УПСК» не порушило вимоги Замовника, тому наша пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстав.
Нагадаємо замовнику, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ПрАТ «УПСК» з наведених вище підстав Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та право ПрАТ «УПСК» на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
• Скасувати рішення про відхилення пропозиції ПрАТ «УПСК»;
• Повторно розглянути пропозицію ПрАТ «УПСК».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2020 16:13
1. В Документі наданому учасником «5.10 Сидоренко строковий трудовий договір» -в строковому трудовому договорі №«/2017 від 02 листопаду 2017 року вказано п.1.5 «Цей Договір укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року Відповідь Учасника - п. 1.5 «Цей Догові укладений строком на один рік, набуває чинності з 02 листопаду 2017 року на підставі наказу №333-К від 02.11.2017 року по Підприємству та діє до 01 листопада 2018 року. При цьому Договір буде автоматично пролонгований на кожний наступний рік, якщо жодна зі сторін не заявить свій намір розірвати договір і не повідомить письмово іншу сторону за 14 (чотирнадцять ) календарних днів до закінчення строку дії даного Договору. Інші документи, що надані нами у складі пропозиції підтверджують наявність трудових взаємовідносин. Треба було додати пролонгований договір останій, щоб дата була діюча на момент пропозиції.
2. В документі наданому Учасником «3. Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 30.09.2020 року. Відповідь Учасника: Відповідно до Оголошення замовника про проведення спрощеної закупівлі надання цього документу не вимагалось. Тім більше Компанія оновила та отримала Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 31.03.2021 року. Якщо документ не вимагався не треба було його надавати, а якщо надавати то вже оновлений, або надати лист-роз’яснення, що сертифікат знаходиться в стані оновлення.
3. В вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - В контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), телефони та місцезнаходження філій, або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків- відсутня інформація про телефони та місцезнаходження філій або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків Відповідь Учасника: Надані усі необхідні контактні дані "Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія» 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40 20602681 +38044 463-64-21 +38044 463-74-40, upsk.status@gmail.com Сидоренко Любов Іванівна(050-403-40-09)" Компанія прийняла рішення, що виконувати умови договору повинні фахівці Головного офісу. В відомостях треба було вказати всі дані, які були перечислені в прикладі, на виконання умов договору якщо виконують фахівці Головного офісу треба було надати лист-пояснення, як це буде виконуватись.
2. В документі наданому Учасником «3. Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 30.09.2020 року. Відповідь Учасника: Відповідно до Оголошення замовника про проведення спрощеної закупівлі надання цього документу не вимагалось. Тім більше Компанія оновила та отримала Сертифікат фінансової стійкості» Термін дії сертифіката до 31.03.2021 року. Якщо документ не вимагався не треба було його надавати, а якщо надавати то вже оновлений, або надати лист-роз’яснення, що сертифікат знаходиться в стані оновлення.
3. В вимогах до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження - В контактні данні компанії-учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон), телефони та місцезнаходження філій, або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків- відсутня інформація про телефони та місцезнаходження філій або представництв, до яких можна звертатись у випадках настання страхових випадків Відповідь Учасника: Надані усі необхідні контактні дані "Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія» 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40 20602681 +38044 463-64-21 +38044 463-74-40, upsk.status@gmail.com Сидоренко Любов Іванівна(050-403-40-09)" Компанія прийняла рішення, що виконувати умови договору повинні фахівці Головного офісу. В відомостях треба було вказати всі дані, які були перечислені в прикладі, на виконання умов договору якщо виконують фахівці Головного офісу треба було надати лист-пояснення, як це буде виконуватись.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія" |
75 600,00
UAH з ПДВ
|
63 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" |
83 160,00
UAH з ПДВ
|
64 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Страхова компанія "Ю.Ес.Ай" |
83 200,00
UAH з ПДВ
|
83 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Українська пожежно-страхова компанія" #20602681 |
Відхилено |
63 999,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 15:34
|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Переможець |
64 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:11
|
додаткова угода 3 (1).pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:13
|
дод угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 листопада 2020 16:05
|
дод 1 (1).pdf | зміни до договору |
17 листопада 2020 15:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2020 17:00
|
Протокольне рішення УО про надання роз_яснень (1).pdf | зміни до договору |
16 листопада 2020 17:00
|
1_Протокольне рішення УО про надання роз_яснень.pdf | укладений |
16 листопада 2020 16:58
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 10:12
|
договір 1471227.pdf | укладений |
06 листопада 2020 15:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної (механічної) помилки, яка виникла під час унесення інформації щодо предмета закупівлі, а саме в полі плану закупівлі "КЕКВ" необхідно зазначити КЕКВ 2240 "Оплата послуг (крім комунальних). |
Номер договору про закупівлю: | Форма№112/109-11 серія 112/109-11 №1471227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 30 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку з виправленням технічної (механічної) помилки, яка виникла в договорі, погодилися змінити в Договорі про послуги («ДК 021:2015-66510000-8 – Страхові послуги (66511000-5 Послуги зі страхування життя – Послуги добровільного страхування здоров’я на випадок хвороби (інфікування вірусом COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 (корона вірус)») Форма 112/109-11, Серія 112/109-11 № 1471227 від «06» листопада 2020 року (далі - Договір). п. Банківські реквізити: «поточний рахунок: р/р UA378201720344280001000028314 р/р UA438201720344250002000028314 р/р UA598201720344200010000028314 р/р UA798201720344290004000028314 р/р UA308201720344270008000028314 в банку (повна назва) Держказначейська служба України, м. Київ Токмацьке УДКСУ». |
Номер договору про закупівлю: | Форма№112/109-11 серія 112/109-11 №1471227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | змінити та викласти пункт договору у наступній редакції: "п.1.5. Порядок внесення страхового платежу: згідно кількості страхових сертифікатів до Генерального договору добровільного особистого страхування фізичних осіб та Акту наданих послуг за Генеральним договором добровільного особистого страхування фізичних осіб, сплатити до 10.12.2020 року". |
Номер договору про закупівлю: | Форма№112/109-11 серія 112/109-11 №1471227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в Генеральному договорі добровільного особистого страхування фізичних осіб. Змінити та викласти розділ договору: Загальна кількість застрахованих осіб за цим договором складає - 725 (сімсот двадцять п'ять); п.1.1. Страхова сума за Договором, грн. - 7 612 500,00 (Сім мільйонів шістсот дванадцять тисяч п'ятсот грн. 00 коп.); п.1.3. Страховий платіж за Договором, грн. - 58 000,00 (П'ятдесят вісім тисяч грн. 00 коп.). |
Номер договору про закупівлю: | Форма№112/109-11 серія 112/109-11 №1471227 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |