Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці металевий корпус, обтягнуті тканиною (ДК 021:2015:39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них)
Очікувана вартість
5 800,00 UAH
UA-2020-10-08-009545-a 8a7af43abe2e4e3bbdcc9d2378600bf9
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Ковальчук

+380414124427 osvitanv1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02143229
Місцезнаходження: 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка, 16
Контактна особа: Надія Ковальчук
+380414124427
osvitanv1@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 08:00
Очікувана вартість: 5 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Замовник: 1.1. Найменування: Управління освіти і науки Новоград-Волинської міської ради Житомирської області. 1.2. Код за ЄДРПОУ: 02143229 1.3.Місцезнаходження: Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Шевченка 16, каб.10 поштовий індекс 11701. 1.4. Категорія замовника: Орган місцевого самоврядування 1.5. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Ковальчук Надія Вікторівна, Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Героїв Майдану, 19, тел. (04141) 2-44-27 електрона пошта osvitanv1@gmail.com
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Стільці металевий корпус, обтягнуті тканиною
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Волі, 7 а (ДНЗ № 4)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем за фактично поставлені товари на підставі документів, що підтверджують поставку товару (видаткових накладних тощо) протягом 10 банківських днів з дати фактично поставлених товарів у національній валюті України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 16:33
3. Проект Договору-Додаток №4.docx
08 жовтня 2020 16:33
2. Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій