Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво побутової каналізації на вул. Вергуна, Довбуша в м. Городок Львівської області"
Очікувана вартість
1 811 768,40 UAH
UA-2020-10-08-009164-a 999bce256df847ad99e0d8b2bf945199
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степан Попко

+380323130174 gorodok.mr.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городоцька міська рада Львівської області
Код ЄДРПОУ: 26269892
Вебсайт: http://horodok-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 81500, Україна , Львівська обл., Городоцький район, місто Городок, МАЙДАН ГАЙДАМАКІВ, будинок 6
Контактна особа: Степан Попко
+380323130174
gorodok.mr.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 жовтня 2020 14:24
Очікувана вартість: 1 811 768,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 058,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Забезпечення цінової пропозиції визначено ч.2 та ч.3 Розділу 3 Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво побутової каналізації на вул. Вергуна, Довбуша в м. Городок Львівської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи до 20-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку наоплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 жовтня 2020 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО" 1 688 832,00
UAH з ПДВ
1 514 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "КЛЮЧ ДОБРОБУТУ" 1 630 878,17
UAH з ПДВ
1 515 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНТОЛ-БУД" 1 717 500,00
UAH з ПДВ
1 609 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 09:08
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:08
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:06
договірна ціна оновлена.pdf
12 листопада 2020 09:06
цінова на городок.pdf
12 листопада 2020 09:06
2019ДЦ.xls
11 листопада 2020 17:14
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:13
МВС довідка.pdf
11 листопада 2020 17:13
податкова на тендер (1).pdf
31 жовтня 2020 14:15
Електронний підпис
31 жовтня 2020 14:04
додатки до договор КЕВ.pdf
31 жовтня 2020 14:04
свідоцтво на BOSH.pdf
31 жовтня 2020 14:04
Трудові переклад.pdf
31 жовтня 2020 14:04
довідка мтб.pdf
31 жовтня 2020 14:04
Рясне-Руська опл 1 26.07.18.pdf
31 жовтня 2020 14:04
Рясне-Руська опл 2 06.08.18.pdf
31 жовтня 2020 14:04
Рясне-Руська опл 1 06.08.18.pdf
31 жовтня 2020 14:04
Рясне-Руська опл 2 26.07.18.pdf
31 жовтня 2020 14:04
Рясне-Руська опл 09.07.18.pdf
26 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:16
документи 3.zip
26 жовтня 2020 17:16
трач трудова + диплом.pdf
26 жовтня 2020 17:16
Рясне-Руська опл 2 26.07.18.pdf
26 жовтня 2020 17:16
Рясне-Руська опл 1 06.08.18.pdf
26 жовтня 2020 17:16
лист відгук рясне.pdf
26 жовтня 2020 17:16
КЕВ оплата 05.10.20.pdf
26 жовтня 2020 17:16
Банкіська гарантія 9000.rar
26 жовтня 2020 17:16
акт виконаних робіт №2.pdf
26 жовтня 2020 17:16
акт виконаних робіт №1.pdf
26 жовтня 2020 17:16
69. свідоцтво плюс пдв.pdf
26 жовтня 2020 17:16
71. листи згоди.pdf
26 жовтня 2020 17:16
68. статут.pdf
26 жовтня 2020 17:16
3. паспорт чернецький.pdf
26 жовтня 2020 17:16
52. довідка робітники.pdf
26 жовтня 2020 17:16
37. довідка субпідряд.pdf
26 жовтня 2020 17:16
25. техніка не підпадає.pdf
26 жовтня 2020 17:16
1. печатка.pdf
26 жовтня 2020 17:16
Акт № 3 Городоцька 40 (1).pdf
26 жовтня 2020 17:16
штатний розклад1.pdf
26 жовтня 2020 17:16
цінова.pdf
26 жовтня 2020 17:16
строк експлуатації.pdf
26 жовтня 2020 17:16
Рясне-Руська опл 2 06.08.18.pdf
26 жовтня 2020 17:16
договірна ціна Рясне.pdf
26 жовтня 2020 17:16
протокол оп галіо-3pdf.pdf
26 жовтня 2020 17:16
протокол оп галіо-1.pdf
26 жовтня 2020 17:16
протокол оп галіо-2.pdf
26 жовтня 2020 17:15
Рясне-Руська опл 09.07.18.pdf
26 жовтня 2020 17:15
КЕВ оплата 17.08.20.pdf
26 жовтня 2020 17:15
диплом лелюх.pdf
26 жовтня 2020 17:15
диплом трудова лелюх.pdf
26 жовтня 2020 17:15
документи 2.zip
26 жовтня 2020 17:15
КЕВ оплата 11.09.20.pdf
26 жовтня 2020 17:15
док на обл.pdf
26 жовтня 2020 17:15
Рясне-Руська опл 1 26.07.18.pdf
26 жовтня 2020 17:15
73. захист довкілля.pdf
26 жовтня 2020 17:15
70. відомості учасникає.pdf
26 жовтня 2020 17:15
69.1. виписка.pdf
26 жовтня 2020 17:15
67. протокол завірений.pdf
26 жовтня 2020 17:15
76. згода ст 17.pdf
26 жовтня 2020 17:15
43. договір.pdf
26 жовтня 2020 17:15
64.1. квит 2 до фін.звіту.pdf
26 жовтня 2020 17:15
57.1. Ф. №1ДФ 3 квартал.pdf
26 жовтня 2020 17:15
51. довідка працівники.pdf
26 жовтня 2020 17:15
57. довідка звіт 1дф.pdf
26 жовтня 2020 17:15
57.2. квитанція 2 до 1 ДФ.pdf
26 жовтня 2020 17:15
48. Тех паспорти.pdf
26 жовтня 2020 17:15
42. санкції.pdf
26 жовтня 2020 17:15
25. лист розясненняє.pdf
26 жовтня 2020 17:15
28. Негативний досвід.pdf
26 жовтня 2020 17:15
4. формальні помилки.pdf
26 жовтня 2020 17:15
23. зп.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 17:58
Електронний підпис
26 жовтня 2020 17:44
загальний кошторис.PDF
26 жовтня 2020 17:42
договірна ціна.PDF
26 жовтня 2020 17:37
згода на обробку ПД.PDF
26 жовтня 2020 17:36
Підписаний_G1020-5355-GL_tender.pdf
26 жовтня 2020 17:32
свідоцтво екскаватор 2.PDF
26 жовтня 2020 17:32
свідоцтво екскаватор 1.PDF
26 жовтня 2020 17:31
свідоцтво ТЗ ГАЗ 53В 2.PDF
26 жовтня 2020 17:31
свідоцтво ТЗ ГАЗ 53В 1.PDF
26 жовтня 2020 17:30
Голинський диплом.PDF
26 жовтня 2020 17:29
диплом Колодій.jpg
26 жовтня 2020 17:23
довідка про досвід.PDF
26 жовтня 2020 17:21
штатний розпис.PDF
26 жовтня 2020 17:20
лист від статистики.pdf
26 жовтня 2020 17:20
звіт 1 ДФ.PDF
26 жовтня 2020 17:14
протокол засновників.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 22.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 21.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 20.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 19.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 18.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 17.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 16.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 15.PDF
26 жовтня 2020 17:14
статут 14.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 13.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 12.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 11.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 10.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 9.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 8.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 7.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 6.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 5.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 4.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 3.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 2.PDF
26 жовтня 2020 17:13
статут 1.PDF
26 жовтня 2020 17:07
ліцензія.pdf
26 жовтня 2020 17:06
гарантійні листи.PDF
26 жовтня 2020 17:05
баланс підприємства.PDF
26 жовтня 2020 17:04
цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

26 жовтня 2020 16:05
Електронний підпис
26 жовтня 2020 16:03
33 Лист пояснення.pdf
26 жовтня 2020 16:03
28.1 Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2020 16:03
28 Витяг ПДВ.pdf
26 жовтня 2020 16:03
27.1 Лист до статуту.pdf
26 жовтня 2020 16:03
27 Статут.pdf
26 жовтня 2020 16:03
26.1 Лист про рух коштів.pdf
26 жовтня 2020 16:03
26 Фінансовий звіт.pdf
26 жовтня 2020 16:03
25.4 Копія ФХ сервіс.pdf
26 жовтня 2020 16:03
25.3 Копія ФХ сервіс.pdf
26 жовтня 2020 16:03
25.2 Відгук ФХ сервіс.pdf
26 жовтня 2020 16:03
25.2 Відгук Делятинська.pdf
26 жовтня 2020 16:03
24.7 Лист Статистики.pdf
26 жовтня 2020 16:03
24.6 Звіт 1 ДФ.pdf
26 жовтня 2020 16:03
24.5 Штатний розпис.pdf
26 жовтня 2020 16:03
24.3 Копія наказів.pdf
26 жовтня 2020 16:03
24.1 Нормативна потреба.pdf
26 жовтня 2020 16:03
23.1 Техпаспорт Фіорі.pdf
26 жовтня 2020 16:03
23.1 Технічні паспорти.pdf
26 жовтня 2020 16:03
21 Відповідності ст 17.pdf
26 жовтня 2020 16:03
17 Довідка з Ощадбанку.pdf
26 жовтня 2020 16:03
13 Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2020 16:03
12.3 Лист пояснення.pdf
26 жовтня 2020 16:03
12.2 Дозвіл.pdf
26 жовтня 2020 16:03
12.1 Лист до ліцензії.pdf
26 жовтня 2020 16:03
12 Ліцензія.pdf
26 жовтня 2020 16:03
10 Довідка про зарплату.pdf
26 жовтня 2020 16:03
9.1 Календарний графік.pdf
26 жовтня 2020 16:03
7 Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2020 16:03
6 Довідка пояснення.pdf
26 жовтня 2020 16:03
5.2 Лист щодо банку.pdf
26 жовтня 2020 16:03
5 Банківська гарантія.zip
26 жовтня 2020 16:03
3.1 Індифік код.pdf
26 жовтня 2020 16:03
3 Копія паспорту.pdf
26 жовтня 2020 16:03
2.1 Рішення.pdf
26 жовтня 2020 16:03
2 Наказ на директора.pdf
26 жовтня 2020 16:03
1 Лист щодо печатки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО"

ТОВ "БК "КЛЮЧ ДОБРОБУТУ"

ПП "ІНТОЛ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО"
#35620697
Переможець 1 514 999,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2020 14:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання, яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Відповідно до вимог Розділу №1 Додатку№2 до Тендерної документації, Учасники повинні надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази,відповідно до наведеного взірця. В наданій Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО" в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не зазначено номер договору щодо матеріально-технічної бази та обладнання, техніки що орендоване, лізинг, надання послуг. Відтак, учасникові необхідно привести у відповідність Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та зазначити номери договорів оренди, лізингу, надання послуг. 2. Відповідно до вимог Розділу №1 Додатку№2 до Тендерної документації, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). У наданій Учасником довідці не зазначено вього обладнання, передбаченого кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»), зокрема, установка для зварювального дугового, установки гідравлічні для труб,апарати для стикового зварювання політиленових труб діаметром до 315 мм, потужність 3,7 кВт. Відтак, учасникові необхідно привести у відповідність Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та зазначити дане обладнання, і в разі потреби надати документи, визначені Розділом №1 Додатку№2 до Тендерної документації. 3. Відповідно до Відповідно до вимог Розділу №1 Додатку №2 до Тендерної документації: - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу); - у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу) та копії технічних паспортів на автомобільну техніку. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору Учасником не надано копії технічних паспортів на автомобільну техніку на позиції №13, №14 згідно наданої Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відтак, необхідно надати копії технічних паспортів на автомобільну техніку на позиції №13, №14 згідно наданої Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 4. Відповідно до п. 7 Розділу 1 Тендерної документації, Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Учасником надано трудові книжки, на вимогу Розділу №2 Додатку№2 до Тендерної документації росіЙською мовою. Відтак, необхідно надати переклад трудових книжок, посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 5.Відповідно до вимог Розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації Учасники повинні надати Скановані з оригіналу копії не менше 2 аналогічних договорів, які повністю або частково виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Учасником не надано додатки до аналогічного договору №172, відтак, даний договір подано не в повному обсязі. Необхідно надати додатки до цього аналогічного договору. 6.Відповідно до вимог Розділу №3 Додатку №2 до Тендерної документації Учасники повинні надати Платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати виконаних робіт згідно аналогічних договорів та довідки Таблиці «Г». По наданому договору № 06/07 сума в наданих платіжних документах відрізняється від суми договору. Необхідно надати решту платіжних документів по даному договору.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО" #35620697

№ рішення у справі

63/63-р/к

Дата рішення у справі

17.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 15:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЛІО"
#35620697
1 514 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2021 10:06
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 10:16
CCF02112021_0001.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 10:47
дод.уг.№2.pdf зміни до договору
22 березня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 12:30
CCF29122020.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:34
CCF12112020_0001.pdf укладений
13 листопада 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення обсягу фінансування на поточний рік в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 510 454,36
UAH (в тому числі ПДВ 251 742,39 UAH)