Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021:2015, code 09310000-5 Electric power
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Вебсайт: | http://www.chnpp.gov.ua |
Місцезнаходження: | 07100, Україна , Київська область обл., Славутич, ВУЛИЦЯ 77-Ї ГВАРДІЙСЬКОЇ ДИВІЗІЇ, будинок 7/1 |
Контактна особа: |
Кокошин Артем Вячеславович +380459344191 A.KOKOSHYN@CHNPP.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | State Specialized Enterprise “Chornobyl NPP” |
National ID: | 14310862 |
Contact point: |
Kokoshyn Artem +380459344191 A.KOKOSHYN@CHNPP.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2020 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2020 15:36 |
Очікувана вартість: | 166 413 865,98 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 832 069,33 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 08 жовтня 2020 15:48 |
Enquiries until: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 166 413 866 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 832 069 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Відповідно до умов Додатку 3 тендерної документації. Джерело фінансування: кошти Держбюджету, власний бюджет | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2020 13:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 13:32 |
ЗМ 1 ТД__Електрична енергія.docx | |
29 жовтня 2020 13:32 |
ЗМ 1 Додаток 5 Спецификация_Електрична енергія.doc | |
29 жовтня 2020 13:32 |
ЗМ 1 Додаток 4 ГЛ_Електрична енергия.docx | |
29 жовтня 2020 13:32 |
ЗМ 1 Перелік змін №1.docx | |
29 жовтня 2020 13:32 |
ЗМ 1 Додаток 3 Договір_Електрична енергія.doc | |
29 жовтня 2020 13:32 |
ЗМ 1 Додаток 2 Тех.вимоги_Електрична енергія.doc | |
29 жовтня 2020 13:32 |
ЗМ 1 Додатки до Додатку 2.zip | |
29 жовтня 2020 13:32 |
ЗМ 1 Додаток 1 Перелік документів_Електрична енергія.docx | |
08 жовтня 2020 15:45 |
Додаток 2 Тех.вимоги_Електрична енергія.doc | |
08 жовтня 2020 15:45 |
Додатки до Додатку 2.zip | |
08 жовтня 2020 15:45 |
Додаток 3 Договір_Електрична енергія.doc | |
08 жовтня 2020 15:45 |
ТД__Електрична енергія.docx | |
08 жовтня 2020 15:45 |
Додаток 5 Спецификация_Електрична енергія.doc | |
08 жовтня 2020 15:45 |
Додаток 4 ГЛ_Електрична енергия.docx | |
08 жовтня 2020 15:45 |
Додаток 1 Перелік документів_Електрична енергія.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сума не є діючим тарифом та визначена Замовником з урахуванням зростання тарифів в наступному році (проект тарифів на послуги з передачі на 2021 рік на сайті НЕК «Укренерго» https://ua.energy/peredacha-i-dyspetcheryzatsiya/taryfy/#1591868490053-6ed42329-62e3) та динаміки росту тарифа на розподіл в минулому періоді.
За результатами аукціону учасником визначаються тільки сума та, відповідно, ціна за одиницю товару (кВт*год), де враховано: ціну товару з додаванням оплати небалансів, а також всіх інших витрат постачальника та його винагороди. Суми для оплати за послуги з розподілу та передачі залишаються як визначені Замовником.
Відповідно до п. 3.2.1. Правил Комерційна пропозиція є додатком до договору.
Інформацію, яку має містити Комерційні пропозиція зазначено в п. 3.2.7. Правил.
В додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що подаючи тендерну пропозицію, Учасник погоджується укласти договір в паперовій формі з урахуванням в договорі (його додатках, в комерційній пропозиції) певних умов, перелічених в цьому додатку.
Таким чином, при розробці Договору та Комерційної пропозиції учасник повинен врахувати вимоги Замовника та зазначити в договорі та/або комерційній пропозиції всі умови викладені в п. 1 – п. 13 Додатка 3 до тендерної документації.
- за лютий, квітень та липень – Додатки 2.7 (.1а, .1б, .1в, .2а, .2б, .2в, .3а, .3б, .3в),
- в літній та зимовий режимні дні Додатки 2.6.1а, 2.6.1б.
Погодинні графіки споживання через ТКО без АСКОЕ (п/с ОСО, насосна станція «Припять», сейсмостанції - 20% від загального споживання) у форматі ЕКСЕЛЬ надані в пакеті тендерної документації «Додатки до Додатку 2.zip» в літній та зимовий режимні дні Додатки 2.6.2а, 2.6.2б.
Можливість зміни істотних умов договору про закупівлю, в тому числі цін та тарифів, регламентується частиною 5 статті 41 зазначеного закону.
В розділі 3 Тендерної документації ДСП ЧАЕС передбачена можливість, умови та порядок зміни цін та тарифів з додержанням вимог визначених статтею 41 Закону України Закону України № 114-ІХ від 19.09.2019 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».
Відповідно до п. 1.2.7. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 за № 312 (Далі – Правила), постачання електричної енергії здійснюється електропостачальником на підставі договору про постачання електричної енергії споживачу, який розробляється електропостачальником на основі Примірного договору про постачання електричної енергії споживачу.
В додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що подаючи тендерну пропозицію, Учасник погоджується укласти договір в паперовій формі з урахуванням в договорі (його додатках, в комерційній пропозиції) певних умов, перелічених в цьому додатку.
Законом України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна пропозиція переможця процедури закупівлі має відповідати всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції.
Таким чином, при розробці договору та комерційної пропозиції Учасник повинен врахувати всі вимоги тендерної документації та зазначити в договорі та/або комерційній пропозиції всі умови викладені в п. 1 – п. 14 Додатка 3 до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до оприлюдненого Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій, підстава відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації». Будь-яка аргументація відхилення тендерної пропозиції Товариства відсутня.
Згідно ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (надалі - Закон), Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч. 2. ст. 31 Закону, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель (ч. 2. ст. 31 Закону).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-11-000068 ● c49316cf1657455a97b313bcd3525387
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 серпня 2021 14:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.08.2021 № 470
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 16.08.2021 № 470
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-10-08-008439-a 08.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-17 10:15:14
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-19 15:58:51
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
У зв'язку з неможливістю відображення повного тексту відвовіді замовника, документ про надання пояснень буде прикріплено окремим файлом
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-26 16:58:49
Запит про надання пояснень
1. Замовником внесено зміни до договору від 26.12.2020 № 20-0756-2 додатковою угодою від 28.02.2021 № 2 в частині збільшення ціни за одиницю товару. Прошу надати підтверджуючі документи, що свідчать про коливання ціни за одиницю товару?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-31 14:33:11
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
У зв'язку з неможливістю відображення повного тексту відвовіді замовника, документ про надання пояснень буде прикріплено окремим файлом
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-28 09:03:30
Запит про надання пояснень
1. За яких саме невідповідностей відхилено учасників ДП «ПРОФІТ ХАБ», ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-31 14:34:59
Надання пояснень на запит Держаудитслужби України
У зв'язку з неможливістю відображення повного тексту відвовіді замовника, документ про надання пояснень буде прикріплено окремим файлом
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення та пояснення до висновку від 02.09.2021 про результати моніторингу Північного офісу Державної аудиторської служби України закупівлі: «Енергія електрична›› (ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія)›› Надаємо заперечення та пояснення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015 код 09310000-5 Електрична енергія (Енергія електрична), номер закупівлі в ЦБД: UA-2020-10-08-008439-a. Порушення: Замовником на порушення частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII несвоєчасно надано відповідь на запит органу фінансового контролю від 26.08.2021. Заперечення: Відповідно ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі замовнику було надано три таких запита, відповіді на які було надано через електронну систему закупівель та саме протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення кожного запиту: 1) запит органу фінансового контролю від 17.08.2021 о 10:15, відповідь замовника від 19.08.2021 о 15:58. 2) запит органу фінансового контролю від 26.08.2021 о 16:58, відповідь замовника від 31.08.2021 о 14:33. 3) запит органу фінансового контролю від 28.08.2021 о 09:03, відповідь замовника від 31.08.2021 о 14:34. Відповідно до статті 253 ЦКУ “перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок’’. Відповідь на запит від 26.08.2021 мала бути надана до 01.09.2021. Таким чином Замовник наполягає, що всі відповіді були надані в межах норм чинного законодавства Порушення: Замовником не оприлюднені підстави відхилення (з посиланням на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), чим порушено вимогу частини 2 статті 31 Закону № 922-VIII. Пояснення: Замовник не оприлюднив підстави відхилення (у чому саме полягає така невідповідність) в тому числі через карантинні обмеження, введені наказом по ДСП ЧАЕС № 1451 від 19.10.2020 "... провадження адаптивного карантину" - був обмежений доступ персоналу до робочих місць для недопущення збільшення захворюваності. Порушення: Замовником порушена ч.3 ст.31 Закону № 922-VIII, а саме не надано відповідь на вимогу від 13.11.2020 ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК». Пояснення: 13 листопада 2020 р. о 12:32 ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» звернулася до Замовника з вимогою надати інформацію та пояснення про підстави відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» “...замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше, як через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель’’. На засіданні тендерного комітету було прийнято рішення надати відповідь на вимогу, (додаток 1 до цієї інформації), однак через ряд технічних причин, незалежних від Замовника, оприлюднити відповідь в ЕСЗ виявилось неможливим (в тому числі через карантинні обмеження, введені наказом по ДСП ЧАЕС № 1451 від 19.10.2020 "... провадження адаптивного карантину" був обмежений доступ персоналу до робочих місць для недопущення збільшення захворюваності). Замовник звернувся листом до керівництва ел.майданчика smarttender.biz (додаток 2 до цієї інформації) та отримав відповідь про відсутність можливості у Замовника відповісти на вимогу (додаток 3 до цієї інформації). Замовник проінформував ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» про обставини, що унеможливлювали надання відповіді в ЕСЗ, та надав відповідь на вимогу листом (додаток 4 до цієї інформації) у якому зазначив причини невідповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації. Таким чином учасник ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» отримав відповідь на запит щодо причин відхилення його тендерної пропозиції. Порушення, виявлені моніторингом, стосуються оформлення рішень Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції та не вплинули на проведення торгів та вибір переможця, про що також зазначено в висновку про результати моніторингу. Усунути порушення, в установленому законом порядку, з огляду на відсутність механізму подібних дій неможливо. Повідомляймо, що фахівці Замовника вперше зіткнулися з ситуацію коли дію, яку необхідно виконати у чітко визначений законом строк, неможливо виконати в такий строк, через дотримання впроваджених карантинних заходів. Дана ситуація була опрацьована з фахівцями з публічних закупівель у грудні 2020 року та в подальшому під час проведення закупівель більше не виникала. Додатки: 1. Рішення ТК за результатами розгляду вимоги ТОВ КОЕК. 2. Звернення до smarttender.biz. 3. Відповідь smarttender.biz. 4. Відповідь ТОВ КОЕК.
2021-09-08 16:06:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення, частини 5 статті 8 частин 2 та 3 статті 31 Закону № 922-VIII)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне спеціалізоване підприємство «Чорнобильська АЕС» |
Код ЄДРПОУ: | 14310862 |
Місцезнаходження: | 07100, Україна, Київська область обл., Славутич, ВУЛИЦЯ 77-Ї ГВАРДІЙСЬКОЇ ДИВІЗІЇ, будинок 7/1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДП "ПРОФІТ ХАБ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПАТ "ЕК "Барвінок" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТОРГ ЕНЕРДЖИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 16:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" |
121 860 917,00
UAH з ПДВ
|
121 860 917,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" |
122 067 990,00
UAH з ПДВ
|
122 067 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТОРГ ЕНЕРДЖИ" |
135 776 160,00
UAH з ПДВ
|
135 776 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" |
147 526 020,00
UAH з ПДВ
|
142 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "ЕК "Барвінок" |
146 742 696,00
UAH з ПДВ
|
142 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" |
157 667 270,00
UAH з ПДВ
|
156 835 200,66
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
159 495 026,00
UAH з ПДВ
|
156 883 955,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА ЕЛЕКТРИЧНА КОМПАНІЯ" |
164 717 186,00
UAH з ПДВ
|
156 883 956,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" #42159289 |
Рішення скасоване |
121 860 917,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 13:14
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Волиньелектрозбут" #42159289 |
Відхилено |
121 860 917,00
UAH з ПДВ
|
30 листопада 2020 13:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Рішення скасоване |
122 067 990,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 14:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРНЕРІНГ" #39726263 |
Відхилено |
122 067 990,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2020 14:34
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТОРГ ЕНЕРДЖИ" #42981099 |
Рішення скасоване |
135 776 160,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 16:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТОРГ ЕНЕРДЖИ" #42981099 |
Відхилено |
135 776 160,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 16:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" #42659068 |
Рішення скасоване |
142 599 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 10:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОЛАЙТ КОМПАНІ" #42659068 |
Відхилено |
142 599 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 10:53
|
ПАТ "ЕК "Барвінок" #33675278 |
Рішення скасоване |
142 600 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 13:09
|
ПАТ "ЕК "Барвінок" #33675278 |
Відхилено |
142 600 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 13:09
|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" #42046566 |
Переможець |
156 835 200,66
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2020 13:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2021 14:43
|
лист щодо припинення договірних відносин № 05-10.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:42
|
лист щодо дострокового розірвання договору № 04-10.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:42
|
лист ДСП ЧАЕС від 12.10.2021 № 4151_011203000-2021.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:42
|
лист щодо припинення договірних відносин № 05-10.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:14
|
лист щодо дострокового розірвання договору № 04-10.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:14
|
лист ДСП ЧАЕС від 12.10.2021 № 4151_011203000-2021.pdf | укладений |
23 листопада 2021 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 жовтня 2021 14:54
|
Додаткова угода №6 до договору 20-0756-2.pdf | зміни до договору |
07 жовтня 2021 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 вересня 2021 13:49
|
Ду №5 до договору №20-0756-2.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 13:57
|
додаткова угода ВІТО ЕНЕРДЖИ (1).tif | зміни до договору |
04 березня 2021 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2020 08:03
|
договір 20-0756-2 від 26-12-2020.pdf | укладений |
26 грудня 2020 08:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 20-0756-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись п.13.2. Договору постачання електричної енергії споживачу від 26 грудня 2020 року № 20-0756-2 (надалі -Договір), вимогами Цивільного та Господарських кодексів України, Закону України «Про ринок електричної енергії», Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14 березня 2018 року № 312, п.2 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), положенням п.7 Додатку № 2 до Договору уклали цю Додаткову угоду до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 20-0756-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода № 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи наявність фактичного коливання ціни електричної енергії (за 1 кВт*год) на ринку (РДН) в бік збільшення, згідно показників середньозважених цін за вересень місяць 2021 року, Сторони дійшли домовленості, на період з 01.09.2021 по 30.09.2021, збільшити ціну за одиницю товару пропорційно коливанню ціни товару відповідно до п.2 ч. 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі». |
Номер договору про закупівлю: | 20-0756-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 січня 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
97 902 491,01
UAH (в тому числі ПДВ 16 317 081,83 UAH)
|
Причини розірвання договору: | відсутність досягнення згоди щодо перегляду зміни умов Договору в частині ціни. |