Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект виробів екстер’єру та інтер’єру для трамвайних пасажирських вагонів типу КТМ71-605 (КТМ – 5М3)
Очікувана вартість
590 000,00 UAH
UA-2020-10-08-008418-a 29eeaf59d3574122b54a70968b39bbb1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Шрам

+380979957700 shram-kp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Швидкісний трамвай"
Код ЄДРПОУ: 30950099
Місцезнаходження: 50057, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН ПРАЦІ, 1
Контактна особа: Вікторія Шрам
+380979957700
shram-kp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 11:30
Очікувана вартість: 590 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Пропозиція Учасника та усі документи та інформація, що мають відношення до неї та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект зовнішніх облицювальних панелей передньої та задньої кабін на металокаркасі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34631400-3 — Колісні осі та бандажі й інші частини локомотивів чи рейкового рухомого складу
1 комплект
Комплект інтер'єру кабіни водія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34631400-3 — Колісні осі та бандажі й інші частини локомотивів чи рейкового рухомого складу
1 комплект
Комплект пульта керування з тумбами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34631400-3 — Колісні осі та бандажі й інші частини локомотивів чи рейкового рухомого складу
1 комплект
Комплект скла для двох кабін(передньої та задньої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий ріг, Майдан Праці,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34631400-3 — Колісні осі та бандажі й інші частини локомотивів чи рейкового рухомого складу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець здійснює попередню оплату (аванс) за Товар (партію Товару) в розмірі 50% протягом 10 (десяти) банківських днів від дати виставлення рахунку на передоплату Постачальником. Аванс 10 Банківські 50
Поставка товару Остаточний розрахунок у розмірі 50% здійснюється Покупцем після постачання Товару(партії товару) на склад Покупця, та після підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару та/або видаткових накладних на Товар протягом 30(тридцяти) банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:45
Оголошення з додатками.doc
08 жовтня 2020 15:45
Додаток 2 - Проєкт Договору.doc
08 жовтня 2020 15:45
Технічна специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-08-008418-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Міжнародне Ділове Співробітництво, Код ЄДРПОУ:42033976
Дата подання: 26 жовтня 2020 10:36
Вимога щодо закупівлі
Переможець визначений необґрунтовано, тому що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі.
Скасована
Дата: 26 жовтня 2020 10:39
Причина: Планується додаткові документи, це чернетка
Номер вимоги: UA-2020-10-08-008418-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Міжнародне Ділове Співробітництво, Код ЄДРПОУ:42033976
Дата подання: 27 жовтня 2020 10:12
Щодо необґрунтованого визначення переможця
Переможець визначений необґрунтовано, тому що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі.
Детально в вимозі.
Скасована
Дата: 27 жовтня 2020 11:49
Причина: Файл з вимогою не додався.
Номер вимоги: UA-2020-10-08-008418-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Міжнародне Ділове Співробітництво, Код ЄДРПОУ:42033976
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:49
Щодо необґрунтованого визначення переможця
Переможець визначений необґрунтовано, тому що технічні характеристики пропонованого учасником товару не відповідають технічному завданню, оприлюдненому замовником при оголошенні закупівлі.
Детально в вимозі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 16:44
Відповідь на вимогу
Спрощена закупівля № (ID) UA-2020-10-08-008418-a “Комплект виробів екстер’єру та інтер’єру для трамвайних пасажирських вагонів типу КТМ71-605 (КТМ – 5М3)”; код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху. Номер вимоги: UA-2020-10-08-008418-a.c3.
Шановний Учаснику!
На Ваше звернення через електронну систему (№ 126/СОТ від 26.10.2020 р.) повідомляємо наступне:
Замовник при визначені переможця закупівлі керувався основними принципами здійснення закупівель та недискримінації учасників (відповідно до ч.1 ст.5 ЗУ “Про публічні закупівлі”).
Учасник ТОВ “АТОР КОНСАЛТІНГ”, пропозиція якого по результатам аукціону була визначена найбільш економічно вигідною, надав підтвердження технічних та якісних характеристик запропонованого товару, експертні висновки, протоколи випробувань, сертифікати відповідності на вироби для оснащення вагонів метрополітену та пасажирського транспорту.
Згідно умов, викладених у розділі 1 Технічної специфікації (Додаток №1 до оголошення) складові частини комплекту повинні виготовлятися згідно ТУ У 30.2-39887371-001 або “еквівалент”. Учасник ТОВ “АТОР КОНСАЛТІНГ” скористався своїм правом та як “еквівалент” запропонував комплект, матеріали складових частин якого за своїми властивостями відповідає (що підтверджується наданими документами) вимогам як пожежної безпеки, так і вимогам санітарних норм. У технічній специфікації та вимогах до кваліфікаційних документів Учасників Замовником не було встановлено вимог щодо гарантування чи документального підтвердження Учасниками нормативної документації, посилання на які зазначені у Технічній специфікації з виразом “або еквівалент”.
Щодо відповідності запропонованого товару Учасником ТОВ “АТОР КОНСАЛТІНГ” вимогам нормативно-правових актів та технічним вимогам замовника, буде додатково здійснюватись контроль при постачанні товару відділом матеріально-технічного забезпечення, відділом технічного контролю та іншими відповідальними спеціалістами, відповідно до умов Договору, разом із супровідною документацією до предмету постачання.
Згідно частини 20 статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. У відповідь на Ваше звернення, замовник надає Учаснику додаткову інформацію, та не має законних підстав для повернення Учасника спрощеної закупівлі на повторну кваліфікацію.
Згідно частини 3 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій, та містить всю необхідну інформацію відповідно до частини 4 статті 28 цього Закону, та оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, тому Ваше зауваження не є обґрунтованим.
Документи та інформація, оприлюднені Учасником ТОВ “АТОР КОНСАЛТІНГ”, цілком відповідають вимогам замовника до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі.
Таким чином, замовник КП “Швидкісний трамвай”, на виконання вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, з урахуванням основних принципів здійснення публічних закупівель, правомірно визначив Учасника ТОВ “АТОР КОНСАЛТІНГ” Переможцем даної спрощеної закупівлі № (ID) UA-2020-10-08-008418-a “Комплект виробів екстер’єру та інтер’єру для трамвайних пасажирських вагонів типу КТМ71-605 (КТМ – 5М3)”; код за ЄЗС ДК 021:2015 (CPV): 34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху.

Документи подані скаржником

27 жовтня 2020 11:48
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ" 468 000,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Міжнародне Ділове Співробітництво 589 500,42
UAH з ПДВ
583 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:23
№174 Лист погодження.pdf
21 жовтня 2020 14:23
№173 довідка.pdf
21 жовтня 2020 14:23
№172 Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 14:23
№171 лист згода.pdf
21 жовтня 2020 14:23
№170 Довідка.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Рішення _Консалтінг.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Протокол №70-1-2019.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Протокол №69-1-2019.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Протокол №68-1-2019.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Протокол №67-1-2019.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Протокол №66-1-2019.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Протокол №221.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Пропозиція учасника.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Паспорт якості копія.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Наказ№1.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Експертний висновок.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Витяг_ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 14:23
Висновок (1).pdf
21 жовтня 2020 14:23
776 Лист виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ"

ТОВ Міжнародне Ділове Співробітництво

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ"
#41432261
Переможець 468 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 13:52

Документи

23 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:50
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОР КОНСАЛТІНГ"
#41432261
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2020 13:52
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:50
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 червня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 12:27
6311.pdf укладений
03 листопада 2020 12:24

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 468 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 000,00 UAH)