Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень клініко-діагностичної лабораторії КНП «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Очікувана вартість
1 499 811,00 UAH
UA-2020-10-08-007936-a 49d9501450e24c03aec98dc46686a6d8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Партоєва

+380564943385 inf-ekonom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Криворізька інфекційна лікарня №1" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01986115
Місцезнаходження: 50027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5
Контактна особа: Олена Партоєва
+380564943385
inf-ekonom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 15:30
Очікувана вартість: 1 499 811,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 499,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт частини приміщень клініко-діагностичної лабораторії КНП "Криворізька інфекційна лікарня №1" КМР за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського, 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50027, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Передбачається попередня оплата згідно Наказу Виконавчого комітету Криворізької міської ради управління охорони здоров’я №39 від 28.02.2020р. «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що застосовуються за бюджетні кошти» на строк не більше трьох місяців у розмірі 30 відсотків від вартості капітального ремонту Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:27
дефектний акт0008.pdf
08 жовтня 2020 15:27
дефектний акт0007.pdf
08 жовтня 2020 15:26
дефектний акт0006.pdf
08 жовтня 2020 15:26
дефектний акт0005.pdf
08 жовтня 2020 15:26
дефектний акт0004.pdf
08 жовтня 2020 15:26
дефектний акт0003.pdf
08 жовтня 2020 15:26
дефектний акт0002.pdf
08 жовтня 2020 15:26
дефектний акт0001.pdf
08 жовтня 2020 15:26
Додаток_4_(проект_договору).docx
08 жовтня 2020 15:26
Додаток 3Технічне завдання.xls
08 жовтня 2020 15:26
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-08-007936-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР", Код ЄДРПОУ:42838392
Дата подання: 04 листопада 2020 14:07
Вимога про анулювання рішення за Протоколом № 2 від 03.11.2020р.
Комунальним некомерційним підприємством «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради було проведено закупівлю:UA-2020-10-08-007936-a, предметом якої, згідно ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — є Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт частини приміщень клініко-діагностичної лабораторії КНП «Криворізька інфекційна лікарня №1» Криворізької міської ради за адресою: Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Юрія Камінського,5»).
ПП «Поларіс-КР» визнає допущені неточності у поданих нами документах, та проаналізувавши прискіпливі зауваження зроблені уповноваженою особою КНП ««Криворізька інфекційна лікарня №1» надає скаргу на рішення по Протоколу № 2 від 03.11.2020р. Оскільки пропозиція ФОП «Шабанова В.В.» не відповідає умовам Оголошення про закупівлю Замовника.
А саме:
У відповідності до технічних вимог даної закупівлі та вимог до учасника (Додаток 2) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі:
Документальним підтвердженням відповідності робіт та ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, сформовані в програмі Microsoft Excel або Microsoft Word: , а саме:
- розрахунок договірної ціни;
- локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- відомості ресурсів до локальних кошторисів;
- розрахунок загальновиробничих витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період .
ФОП «Шабанов В.В.» в порушення пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ Н Б.Д.1.1-1:2013 не надав
розрахунок загальновиробничих витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася в організації учасника за попередній звітний період. Будь яка інша довідка, що підтверджувала б виключення адміністративних витрат зі складу ЗВВ у пропозиції Шабанова В.В. теж відсутня. А відсутність документів або подача довідок в формі, відмінній від встановленого зразка, передбачених документацією, розцінюється як невідповідність пропозиції умовам оголошення про закупівлю.
Згідно пункту 20 ст.14 Рішення та дії Замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2020 09:41
Під час розгляду пропозиції уповноваженою особою Замовника вжито всіх заходів для недопущення порушення основних принципів закупівель, визначених статтею 5 Закону, зокрема, принципів максимальної економії, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації Учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, враховано всі фактори для виключення можливості неправомірного відхилення Учасника

Документи подані скаржником

06 листопада 2020 12:03
Скарга2.docx

Документи

06 листопада 2020 09:41
протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР" 1 250 536,67
UAH з ПДВ
1 198 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШАБАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 1 312 182,83
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" 1 396 195,20
UAH з ПДВ
1 220 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 21:18
Електронний підпис
22 жовтня 2020 21:17
Договір 1ст.pdf
22 жовтня 2020 21:17
Договір 2ст.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ2 за серпень4.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт2 за вересень3.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ1 за серпень1.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт1 за вересень6.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт1 за вересень5.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт1 за вересень3.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт устаткування.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ за липень1.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Рішення власника.pdf
22 жовтня 2020 21:16
статут.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Ліцензия.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Охорона праці.pdf
22 жовтня 2020 21:16
опис реєстр..pdf
22 жовтня 2020 21:16
Лист згода з розрах.pdf
22 жовтня 2020 21:16
лист гарантія до ДЦ.pdf
22 жовтня 2020 21:16
лист відгук.pdf
22 жовтня 2020 21:16
коштор розрах.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Договір 3ст.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Довідка за серпень.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Довідка за липень.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Довідка Вересень.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ2 за серпень5.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ2 за серпень3.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ2 за серпень2.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт2 за вересень4.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ2 за серпень1.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ1 за серпень3.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт2 за вересень2.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт2 за вересень1.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ1 за серпень2.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт1 за вересень4.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт1 за вересень1.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ за липень4.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Акт1 за вересень2.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ за липень3.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ за липень5.pdf
22 жовтня 2020 21:16
АКТ за липень2.pdf
22 жовтня 2020 21:16
вс посвідчення.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Якісні кількісні.pdf
22 жовтня 2020 21:16
НАКАЗ 1к.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Мат БАЗА.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Лист згода праців.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Відповідальний.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Аналог роб.pdf
22 жовтня 2020 21:16
витяг з ЄДРПОУ.pdf
22 жовтня 2020 21:16
Цінова пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ДЦ.pdf
22 жовтня 2020 21:16
r_54_ДЦ_ДЦ прибиль, адмін.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:47
Кошторис.zip
22 жовтня 2020 15:47
Кошторис.pdf
22 жовтня 2020 15:47
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 16:41
Електронний підпис
20 жовтня 2020 16:40
1. Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 16:40
Ліцензія Будінвент.pdf
20 жовтня 2020 16:40
Кошторис.rar
20 жовтня 2020 16:40
7. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР"

ФОП "ШАБАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛАРІС-КР"
#42838392
Відхилено 1 198 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 14:20
ФОП "ШАБАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3129119191
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 07:56

Документи

29 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
29 жовтня 2020 14:19
протокол.PDF

Документи

03 листопада 2020 07:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 07:54
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 07:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШАБАНОВ ВАЛЕРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3129119191
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 07:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 07:54
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2021 14:30
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 10:34
дод.угода.PDF зміни до договору
16 квітня 2021 10:32
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:33
календарний графік.PDF зміни до договору
26 березня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 09:36
дод угода 395.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2021 09:26
дод угода 395.PDF зміни до договору
10 лютого 2021 09:25
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:47
додаткова угода 2.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 11:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 09:03
додаткова угода.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 08:57
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 09:51
пояснювальна.PDF укладений
06 листопада 2020 14:29
графік.PDF укладений
06 листопада 2020 14:29
підсумкова відомість.PDF укладений
06 листопада 2020 14:29
локальний кошторис.PDF укладений
06 листопада 2020 14:29
договірна ціна.PDF укладений
06 листопада 2020 14:29
загальновиробничі витрати.PDF укладений
06 листопада 2020 14:29
договір.PDF укладений
06 листопада 2020 14:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затримка фінансування витрат замовника та в зв'язку з неможливістю зупинити планову роботу клініко-діагностичної лабораторії під час складної епідеміологічної ситуації, роботи потребують більшого часу на виконання
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника та з неможливістю зупинити планову роботу клініко-діагностичної лабораторії під час складної епідеміологічної ситуації , роботи потребують більшого часу на виконання , змінено термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено термін дії договору через відсутність фінансування
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжено термін дії договору через затримку фінансування
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): календарний графік виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 193 540,13
UAH