Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (коригування)
Очікувана вартість
37 344 267,80 UAH
UA-2020-10-08-007721-a 5e3463b0ec6c47d193ddae808f4ab770
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Абраменко

+380627441538 tender@osvita.bahmutrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Б. Горбатова, 42
Контактна особа: Анастасія Абраменко
+380627441538
tender@osvita.bahmutrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:26
Очікувана вартість: 37 344 267,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 186 721,34 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 186721.34 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерелами фінансування робіт за цим договором є субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» та/або кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, Бахмут, вул. Леваневського, 111
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати). Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:16
Тендерна документація ЗОШ 12 ВІРНА.DOC
08 жовтня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 15:16
Тендерна документація ЗОШ 12 ВІРНА.DOC

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ" 37 294 215,60
UAH з ПДВ
36 920 766,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 37 314 658,80
UAH з ПДВ
36 941 215,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУДЪ"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
Переможець 36 920 766,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 14:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУДЪ"
#31798269
36 920 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 16:34
ду №11 від 29.12.23 до договору 478.pdf укладений
03 січня 2024 16:33
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 13:33
ду 10 дог 478.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 13:32
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 09:56
Додаткова угода до дог 478_ДОБРОБУТ-1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2022 09:53
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2022 11:52
Ду№8 дог478.pdf зміни до договору
29 березня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 08:30
ДУ №7 ЗОШ 12.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 08:29
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 10:18
ду№6 дог478.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2021 13:48
д у№5.pdf зміни до договору
29 жовтня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 10:01
ду № 4 до дог 478.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 10:01
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 13:57
ду № 3 зош 12.pdf зміни до договору
07 липня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2021 14:24
ду № 2 до дог 478.pdf зміни до договору
06 липня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 12:06
ду № 1 до дог 478.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 12:05
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 10:47
ду № 1 до дог 478.pdf зміни до договору
11 лютого 2021 10:46
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 19:40
договір 478 з додатками.pdf укладений
13 листопада 2020 19:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX та у зв’язку з продовженням дії проєкту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», внести зміни в пункт 18.1 розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти його в наступній редакції: «18.1 Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.10.2021 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX та у зв’язку з продовженням дії проєкту «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України», внести зміни в пункт 18.1 розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти його в наступній редакції: «18.1 Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 30.10.2021 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток № 1 до Договору "Договірна ціна " змінити та викласти у новій редакції Додаток № 4 до Договору "Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва" змінити та викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями, внести зміни в пункт 18.1 розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти його в наступній редакції: «18.1 Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.03.2022 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Внести зміни та викласти у новій редакції Додаток № 3 до Договору «План фінансування виконаних робіт».
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни та викласти у новій редакції Додаток №3 до Договору "План фінансування виконаних робіт"
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.2. Внести зміни та викласти у новій редакції Додаток № 2 до Договору «Календарний графік виконання робіт».2. Внести зміни та викласти у новій редакції Додаток № 3 до Договору «План фінансування виконаних робіт».
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами та доповненнями, з урахуванням пункту 17.1 Договору та Експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом: «Реконструкція будівлі Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 12 Бахмутської міської ради Донецької області, розташованої за адресою: м. Бахмут, вул. Леваневського, 111» (коригування) № 37747 від 03.12.2021р., Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 1.1. Додаток № 1 до Договору «Договірна ціна» змінити та викласти у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 1.2. Додаток № 4 до Договору «Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва» змінити та викласти у новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 2. Внести зміни та викласти у новій редакції Додаток № 3 до Договору «План фінансування виконаних робіт»
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з допущеною технічною помилкою внести зміни в додаток №3 до Догоговору "План фінансування виконаних робіт" та викласти у новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 18.1 розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" та викласти його в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в пункт 18.1. розділу 18 "СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ" та викласти його в новій редакції. Додаток №3 до Договору "План фінансування виконаних робіт" викласти в редакції цієї додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни в пункт 18.1 розділу 18 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти його в наступній редакції: «18.1 Цей Договір вважається укладеним після підписання Сторонами і набирає чинності з моменту отримання резолюції ЄІБ «без заперечень» і діє до 31.12.2023 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 478
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 35 074 727,70
UAH (в тому числі ПДВ 5 845 787,95 UAH)
Причини розірвання договору: 1. Цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору про закупівлю робіт №478 від 13.11.2020 р.