Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кліше полімірне для печаток, штампів, особисті металеві печатки
Очікувана вартість
4 100,00 UAH
UA-2020-10-08-006619-a 9f62e5ef64724480aa0c5afe70c2b650
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Вікторія Володимирівна

+380574525615 uek-lozova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Лозівської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 04058829
Вебсайт: http://www.lozovarada.gov.ua
Місцезнаходження: 64600, Україна , Харківська обл., місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Контактна особа: Нестеренко Вікторія Володимирівна
+380574525615
uek-lozova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 14:33
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 15:00
Очікувана вартість: 4 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
кліше полімерне для печатки, зовнішнє коло 45 мм, внутрішнє коло 35 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 шт
кліше полімерне для штампу 68х23 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 шт
кліше полімерне для штампу 50х20мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
4 шт
кліше полімерне для штампу 60х40мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
3 шт
кліше полімерне для печатки, зовнішне коло 40мм, внутрішне коло 25мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
4 шт
особиста металева печатка, зовнішне коло 25мм, внутрішне коло 15мм з номером (пломбір) згідно додатку №2 до тендерної документації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 шт
кліше полімерне для штампу 70х50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
1 шт
кліше полімерне для штампу 70х30мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64602, Україна, Харківська область, місто Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно додатку№2 до тендерної документації Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 18:16
Зміни до тендерної документації.docx
09 жовтня 2020 18:16
Тендерна документація печатки.docx
09 жовтня 2020 18:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2020 18:16
Зміни до тендерної документації.docx
09 жовтня 2020 18:16
Тендерна документація печатки.docx
08 жовтня 2020 14:34
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович 3 950,00
UAH з ПДВ
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:03
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:01
сертификат тродат.pdf
20 жовтня 2020 11:01
сертефикат.jpeg
20 жовтня 2020 11:01
паспорт.pdf
20 жовтня 2020 11:01
паспорт 3.pdf
20 жовтня 2020 11:01
паспорт 2.pdf
20 жовтня 2020 11:01
інн.pdf
20 жовтня 2020 11:01
Єдиний податок.pdf
20 жовтня 2020 11:01
Виписка2.pdf
20 жовтня 2020 11:00
Виписка1.pdf
20 жовтня 2020 11:00
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 жовтня 2020 11:00
право підпису.pdf
20 жовтня 2020 11:00
згода з договорм.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гудков Олексій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
Переможець 3 950,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гудков Олексій Михайлович
#3150017593
3 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 10:12
Платіжне доручення укладений
30 листопада 2020 16:27
Накладна укладений
30 листопада 2020 16:27
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 16:53
Договір укладений
04 листопада 2020 16:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 950,00
UAH