Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Поточний ремонт дороги по вул. Романа Шухевича (від вул. Короленка до пров. Об’їзного), м. Кропивницький (коригування)" (ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Очікувана вартість
1 712 287,00 UAH
UA-2020-10-08-006293-c b22a87e51c0f4be584f41c56d3b1ef50
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522358359 sektorzakupivli@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522358359
sektorzakupivli@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2020 році за результатом процедури відкритих торгів, проведених відповідно до Закону, на закупівлю послуг по об’єкту: ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Романа Шухевича (від вул. Короленка до пров. Об’їзного), м. Кропивницький) (UA-2020-03-20-005172-b ) укладено договір № 128 від 27.05.2020 року з Переможцем ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» на суму 9 900 000,00 грн. (Дев’ять мільйонів дев’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ, відповідно до якого виконувались роботи в межах бюджетних призначень.
В ході проведення поточного ремонту виникла необхідність у наданні додаткових послуг, які через об’єктивні причини не були передбачені технічним завданням по вказаному об’єкту. У зв’язку з цим проведено коригування проєктно-кошторисної документації, та отримано позитивну експертну оцінку №12-0184ЕО-20 від 08 вересня 2020 р. видана філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області. В результаті коригування проєкту збільшилась сума кошторису, вартість додаткових робіт становить 1 712 287,00 грн.
Додаткові роботи згідно з відкоригованим робочим проєктом є технічно та економічно пов’язаними з роботами, які виконуються за попереднім договором підряду, оскільки виконуються в межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта.
Виконання додаткових робіт доцільно доручити попередньому підряднику, з підстав недопущення несумісності та виникнення проблем технічного характеру на будівельному майданчику, що пов’язані як із виконанням монтажних робіт так і з експлуатацією та обслуговуванням цього об’єкту в цілому. Дані роботи неможливо виділити в окремий комплекс робіт у зв’язку з тим, що вони є технологічним продовженням раніше прийнятих проєктних рішень. Додаткові будівельні роботи технічно та економічно пов’язані з головним договором, згідно якого генпідрядником виконані підготовчі роботи та основні обсяги робіт.
Тому, враховуючи належне виконання ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП» своїх зобов’язань за договором та вищенаведене, керуючись п. 5 ч.2 ст. 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера, вважається за необхідне застосування переговорної процедури закупівлі додаткових аналогічних робіт по об’єкту: «Поточний ремонт дороги по вул. Романа Шухевича (від вул. Короленка до пров. Об’їзного), м. Кропивницький (коригування)» (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 17:50
Оскарження наміру укласти договір: 19 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Поточний ремонт дороги по вул. Романа Шухевича (від вул. Короленка до пров. Об’їзного), м. Кропивницький (коригування)" (ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь") ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Романа Шухевича (від вул. Короленка до пров. Об’їзного)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника у 2020 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату Послуг, Замовник проводить оплату наданих Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника у 2020 році. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

08 жовтня 2020 17:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 17:40
Протокол 115 намір укласти договір.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 1 662 534,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 17:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

08 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 17:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
1 662 534,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 17:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:11
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:10
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 14:04
Договір 290 від 23.10.2020.pdf укладений
23 жовтня 2020 14:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника що передбачено розділом VІІІ ч. 5 п. 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі». Загальна вартість Послуг за договором становить 1 641 632 грн. 40 коп. (Один мільйон шістсот сорок одна тисяча шістсот тридцять дві грн. 40 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 290
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 641 632,40
UAH (в тому числі ПДВ 273 605,40 UAH)