Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Настільні комп’ютери
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-10-08-006195-c 8e70fa3a0f86437e830ba8755c1c7e4a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Харт Сергій Олександрович

+380629334247 zakupkionline@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління"
Код ЄДРПОУ: 05393725
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Миколаївська, 92
Контактна особа: Харт Сергій Олександрович
+380629334247
zakupkionline@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 17:22
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 17:22
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 12:11
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Вид закупівлі: спрощена закупівля. Класифікація за ДК 021-2015 (CPV) 30210000-4 - Машини для обробки даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт
Настільний комп’ютер відповідно д техопису
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Миколаївська 92
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 17:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 17:17
оголошення комп.docx
08 жовтня 2020 17:17
ТЗ комп Додаток1.pdf
08 жовтня 2020 17:17
Проект договору-бюджет.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточніть будь-ласка
Дата подання: 08 жовтня 2020 17:24
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 08:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Відповідно до умов оголошення та проекту договору тільки постачання товару.
Тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:30
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 14:22
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У вимогах до предмету закупівлі вказані усі суттєві характеристики, а комплектуючи по яким можна запропонувати еквівалент вказані з приміткою "або еквівалент". Аналоги не розглядаються.
Стосовно кількості персональних комп'ютерів, що є предметом закупівлі
Дата подання: 09 жовтня 2020 12:32
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 14:24
Шановний замовнику, прохання уточнити необхідну кількість Персональних комп’ютерів, що є предметом закупівлі та внести зміни в оголошення та технічне завдання, оскільки жоден з документів до закупівлі не містить даної інформації. Це питання дуже важливе, оскільки кожен з учасників має чітко усвідомлювати та пропонувати однакову кількість товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потрібна вам інформація вказана у розділі специфікація закупівлі:
Специфікація закупівлі
1)
Настільний комп’ютер відповідно д техопису
Класифікація за ДК 021:2015: 30213300-8 - Настільні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Миколаївська 92
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11.12.2020

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 шт
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-08-006195-c.c1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 09 жовтня 2020 09:11
Авторизація
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."

Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-10-08-006195-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000", Код ЄДРПОУ:42668690
Дата подання: 03 листопада 2020 13:18
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
ТОВ «Компаком», в особі директора Міщенко М. С. звертається до, комунальної установи КП "Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління" по закупівлі https://izi.trade/tenders/UA-2020-10-08-006195-c, з вимогою дискваліфікації учасника : ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" не надала, єдиних передбачених законом (ч. 2 ст.16 Закон України «Про публічні закупівлі») документів а саме:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Наявність власного сервісного центру с можливістю обслуговування та ремонту техніки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 листопада 2020 15:30
Доброго дня. Для спрощених закупівель такі вимоги не обов'язкові та не вимагались замовником.

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 09:11
ПО

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 13:18
Вимога (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 405 540,00
UAH з ПДВ
405 540,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 439 996,00
UAH з ПДВ
411 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 448 200,00
UAH з ПДВ
411 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:23
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:23
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 15:23
Технічна специфікація.pdf
23 жовтня 2020 15:23
Сертифікати.pdf
23 жовтня 2020 15:23
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:39
Паспорт Міщенко М.С..rar
22 жовтня 2020 15:39
Досвід2000.rar
22 жовтня 2020 15:39
Витяг 08102020.pdf
22 жовтня 2020 15:39
IMG_0002.pdf
22 жовтня 2020 15:39
Гигиена all до 2021.pdf
22 жовтня 2020 15:39
додаток 3 пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 15:39
Додаток 1 ТЗ.pdf
22 жовтня 2020 15:39
Авторизаційний лист.pdf
22 жовтня 2020 15:39
Certificate-PHILIPS.pdf
22 жовтня 2020 15:39
додаток 3 пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:16
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:14
Проект договору.pdf
23 жовтня 2020 17:14
витяг єд податок копія.pdf
23 жовтня 2020 17:14
Виписка Храпко копія.pdf
23 жовтня 2020 17:14
паспорт + код копія.pdf
23 жовтня 2020 17:14
Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 405 540,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 11:01

Документи

03 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:58
Повідомлення
03 листопада 2020 10:58
протокол
02 листопада 2020 16:17
Повідомлення
02 листопада 2020 16:17
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 11:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
405 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:58
Повідомлення
03 листопада 2020 10:58
протокол
02 листопада 2020 16:17
Повідомлення
02 листопада 2020 16:17
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:18
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 11:35
договір укладений
19 листопада 2020 11:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 405 540,00
UAH (в тому числі ПДВ 67 590,00 UAH)