Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини у с. Висунськ, Березнегуватського району, Миколаївської області
Очікувана вартість
11 072 000,00 UAH
UA-2020-10-08-006121-c fb964c14ce4c4ea6a0b9ebc79d2c95ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яненко Артем Володимирович

+380512379436 artemlukianenko98626@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва Миколаївської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04013962
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Велика Морська, 42
Контактна особа: Лук'яненко Артем Володимирович
+380512379436
artemlukianenko98626@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 11:19
Очікувана вартість: 11 072 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою.
Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською чи російською мовами. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини у с. Висунськ, Березнегуватського району, Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може надавати підряднику аванс в розмірі не більше 30 % вартості річного обсягу робіт (на виконання робіт, поставку продукції - обладнання, надання послуг в будівництві. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та інших матеріально-технічних ресурсів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в ««Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», М-15 «Акт про прийняття устаткування», але не пізніше 31 грудня поточного року. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість, якими є примірні форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ" 10 518 400,00
UAH з ПДВ
10 518 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРЕСТИЖ" 10 939 676,74
UAH з ПДВ
10 939 676,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:20
Довідка з податкової.rar
12 листопада 2020 15:20
Довідка МВС.PDF
12 листопада 2020 15:20
Довідки.PDF
02 листопада 2020 16:36
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:35
Кошторис частина 2.pdf
02 листопада 2020 16:34
Кошторис частина 1.pdf
02 листопада 2020 09:12
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:16
Проект договору.PDF
28 жовтня 2020 10:16
Тендерна пропозиція.PDF
26 жовтня 2020 13:59
Електронний підпис
26 жовтня 2020 13:58
Кошторис частина 2.pdf
26 жовтня 2020 13:57
Кошторис частина 1.pdf
26 жовтня 2020 13:13
115.imd
26 жовтня 2020 13:11
Договірна ціна.PDF
26 жовтня 2020 13:06
витяг з реєстру пдв.pdf
26 жовтня 2020 13:05
Статут +опис.pdf
26 жовтня 2020 13:04
сертифікат ІСО.PDF
26 жовтня 2020 13:03
Дозвола та декларації.pdf
26 жовтня 2020 12:59
протокол від 01.02.2016.PDF
26 жовтня 2020 12:58
Тендерна пропозиція.PDF
26 жовтня 2020 12:57
Довідка ст 17.PDF
26 жовтня 2020 12:56
Договір +відгук.pdf
26 жовтня 2020 12:55
Накази на працівників.pdf
26 жовтня 2020 12:54
Документи на МТБ.pdf
08 жовтня 2020 17:23
Електронний підпис

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАРК СТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПРЕСТИЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
Переможець 10 518 400,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 17:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 17:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МАРК СТРОЙ"
#40093478
10 518 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 квітня 2023 15:26
Д.у. 6 Д.57-20 Амбулатория Висунськ Марк строй.pdf зміни до договору
05 квітня 2023 15:23
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2022 17:23
Доп угода №5 Висунськ.PDF зміни до договору
05 січня 2022 17:23
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2021 15:29
Д.у.4 Д. 57-20 амбулатория Высуньск Марксторй.FR12.pdf зміни до договору
30 липня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 11:09
Д.у. 3 Д.25-20 амбулатория Бугское.FR12.pdf зміни до договору
06 травня 2021 11:08
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 18:18
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 18:14
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 18:13
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 18:07
Д.у 1 Д. 57-20 амбулатория Высунськ.FR12.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 18:06
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 17:53
Д.57-20 амбулатория Висунськ.FR12.pdf укладений
18 листопада 2020 17:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документальне підтвердження об'єктивних обставин)
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.2.1. розділу 2, п.3.2 Розділу 3, п 9.1 розділу 9, п 19.2 розділу 19 та розділ 20
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.2. Розділу 3 та п 9.1. Розділу 9
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п.3.2. Розділу 3 та п 9.1. Розділу 9
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п. 19.2 розділу 19
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML