Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт частини адмінбудівлі Засульської сільської ради під центр надання адміністративних послуг по вул.. Молодіжна, 78 с. Засулля Лубенського району Полтавської області. (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Очікувана вартість
192 725,00 UAH
UA-2020-10-08-004336-c dddb3e2dd0df49209e7e637404c9e2a5
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васецький Олег Юрійович

380536192416 Zasullya-ekonom.viddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Засульської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04381335
Місцезнаходження: 37552, Україна , Полтавська обл., село Засулля, Молодіжна, будинок 78
Контактна особа: Васецький Олег Юрійович
380536192416
Zasullya-ekonom.viddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 192 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 963,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника згідно статті 2 пункту 1 п.п 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» та деякий інших законодавчих актів України шодо вдосконалення публічних закупівель – орган місцевого самоврядування.
Всі документи, що подаються учасниками в електронному вигляді через Систему складаються українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв і символів української мови призводить до її спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі «Інтернет», адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів і послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання Пропозиції та усіх документів іншою мовою, вони повинні мати переклад на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт частини адмінбудівлі Засульської сільської ради під центр надання адміністративних послуг по вул.. Молодіжна, 78 с. Засулля Лубенського району Полтавської області. (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37552, Україна, Полтавська область, село Засулля, Лубенський район, Молодіжна, будинок 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником протягом 14(чотирнадцяти) банківських днів на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форма - КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт (Форма КБ -3), рахунку на оплату. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 10:54
Відомість ресурсів форма №5а.pdf
12 жовтня 2020 10:54
Додаток 1 (тех.характер.) зі змінами .docx
12 жовтня 2020 10:53
оголошення (нова редакція).docx
08 жовтня 2020 14:55
Додаток 3 форма пропозиції.docx
08 жовтня 2020 14:54
Додаток 4 проєкт Договору.docx
08 жовтня 2020 14:53
Додаток 2 Крітерії.docx
12 жовтня 2020 10:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2020 10:54
Відомість ресурсів форма №5а.pdf
12 жовтня 2020 10:54
Додаток 1 (тех.характер.) зі змінами .docx
08 жовтня 2020 14:55
Додаток 1 (тех.характер.).docx
12 жовтня 2020 10:53
оголошення (нова редакція).docx
08 жовтня 2020 14:55
оголошення.docx
08 жовтня 2020 14:55
Додаток 3 форма пропозиції.docx
08 жовтня 2020 14:54
Додаток 4 проєкт Договору.docx
08 жовтня 2020 14:53
Додаток 2 Крітерії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо невідповідності тендерної документації
Дата подання: 09 жовтня 2020 15:04
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 10:46
Добрий день, шановний замовнику! Відповідно до ДСТУ п. 6.2.2 Для розрахунку ціни пропозиції учасника торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт та відомість ресурсів. В документах тендерної інформаціїї вами не надано відомість ресурсів. Будь ласка усуньте цю невідповідність шляхом внесення змін до тендерної документації та надавши відповідний документ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за Ваше питання. Вносимо зміни в спрощену закупівлю «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. Капітальний ремонт частини адмінбудівлі Засульської сільської ради під центр надання адміністративних послуг по вул.. Молодіжна, 78 с. Засулля Лубенського району Полтавської області. (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).» додаємо в новій редакції додаток 1 (тех.характер.) зі змінами.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛЮК В’ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ 192 725,00
UAH з ПДВ
192 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 12:54
Електронний підпис
21 жовтня 2020 12:14
9.2. Договір 25 від 13.09.2020.pdf
21 жовтня 2020 12:14
9.1. Договір 18 від 12.03.2020.pdf
21 жовтня 2020 12:14
7.2. Тр.договір Бибик.pdf
21 жовтня 2020 12:14
3.2. Відомість ресурсів.pdf
21 жовтня 2020 12:14
14.2. Іденкод (копія).pdf
21 жовтня 2020 12:14
11. Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 12:14
1. Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛЮК В’ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛЮК В’ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3140213177
Переможець 192 725,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 13:31

Документи

22 жовтня 2020 13:30
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 13:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАСЛЮК В’ЯЧЕСЛАВ АНАТОЛІЙОВИЧ
#3140213177
192 725,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2020 13:30
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:01
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 10:12
Додаткова угода 01.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 10:06
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 13:23
Договір№38.pdf укладений
23 жовтня 2020 13:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п.1 до частини 5 статті 41 Закону з вз'язку зі зміною істотних умов договору після підписання, а саме зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 38
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 192 444,00
UAH