Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)
Очікувана вартість
103 500,00 UAH
UA-2020-10-08-003930-c 23fe9a796e3f4316bf1f56a3b9e7a4fe
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микитенко Ганна Михайлівна

380989720049 skoraja_zhitomir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Микитенко Ганна Михайлівна
380989720049
skoraja_zhitomir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом, може бути застосована Переговорна процедура закупівлі. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом.
За Лотами 1, 2, 3, 4, 5 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-06-23-000986-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-23-000986-a) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-07-22-000778-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-000778-c)
За Лотом 6 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-07-22-000778-c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-22-000778-c) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-08-11-003126-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-11-003126-b)
За Лотом 7 відмінено закупівлі код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-08-11-003126-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-11-003126-b) та код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби) № UA-2020-09-02-006071-b (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-02-006071-b)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 15:02
Оскарження наміру укласти договір: 19 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


код ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби)

Тендерна документація

08 жовтня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 14:25
Протокол переговорів Лік.засоби.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Протокол необх. закупівлі Лік.засоби.pdf
08 жовтня 2020 14:25
Обргрунтування заст. перег. проц..pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1: ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Адреноміметики)
Опис предмету закупівлі:
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Адреноміметики)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 7 500,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

500 амп
Фенілефрину гідрохлорид (мезатон) 1% 1 мл в амп.
ДК 021:2015: 33622000-6 — Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи
МНН: Phenylephrine
АТХ: S01FB01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки: 31 грудня 2020
500 амп
Епінефрин (адреналін) 0,18% 1 мл в амп.
ДК 021:2015: 33622000-6 — Лікарські засоби для лікування захворювань серцево-судинної системи
МНН: Epinephrine
АТХ: C01CA24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, Богунський район ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА будинок 98-В
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: Інше (кошти Національної служби здоров'я України) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП фірма Санітас
#22065477
Переможець 7 206,40
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП фірма Санітас
#22065477
7 206,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:17
Протокол заверш. договорів - 01.04.2021.pdf укладений
01 квітня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 13:32
ДУ № 3 до Дог. № 404 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
14 січня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:33
ДУ № 2 до Дог. №404.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:32
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 09:26
ДУ № 1 від 21.10.2020 до Дог. № 404 від 19.10.2020.pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 16:16
Договір № 404 від 19.10.2020 ЛОТ № 1.pdf укладений
19 жовтня 2020 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 5 частини 3.4 розділу ІІІ Договору 1. Сторони домовились зменшити суму Договору на 13,91 грн. (тринадцять грн. 91 коп.) та підпункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: "Ціна цього Договору становить 7 192,49 грн. (сім тисяч сто дев'яносто дві грн. 49 коп.) в т.ч. ПДВ, грн.: 271,99 грн. (двісті сімдесят одна грн. 99 коп.)". Додаток 1 до договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 404
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.09.2019 року №114-IХ, Сторони досягли взаємної згоди продовжити дію Договору про закупівлю товарів за державні кошти №404 від 19.10.2020 р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору відповідно до ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», до 31 березня 2021 року, виклавши п. 10.1 Розділу Х Договору в наступній редакції: «10.1. Договір вступає в силу з моменту його підписання і діє по 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків – до повних взаєморозрахунків сторін»
Номер договору про закупівлю: 404
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції від 19.09.2019 року №114-IХ, Сторони досягли взаємної згоди зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2021 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п.3.1. частини ІІІ Договору, а саме 1 396,10 грн. (одна тисяча триста дев’яносто шість грн. 10 коп.), без ПДВ. 2. Змінити п. 3.1. частини ІІІ Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 8 588,59 грн. (вісім тисяч п'ятсот вісімдесят вісім грн. 59 коп.) в т.ч. ПДВ – 271,99 грн. (двісті сімдесят одна грн. 99 коп.)»
Номер договору про закупівлю: 404
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 8 588,59
UAH (в тому числі ПДВ 271,99 UAH)