Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Створення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті, розташованому за адресою: м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3
Очікувана вартість
1 213 244,00 UAH
UA-2020-10-08-003120-a ● b4faa5ef7d904adda1b74e4e1d329fb8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Комбінат "Трикутник" Державного агентства резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 14373288 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул.Євгена Маланюка 3 |
Контактна особа: |
Віталій Сергійович Мошак +380522378010,+380522379321 dotrikutnik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2020 11:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 13:57 |
Очікувана вартість: | 1 213 244,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 132,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12132.44 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті, розташованому за адресою: м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 7 робочих днів після підписання Сторонами Акту виконаних робіт/наданих послуг, складеного за формою КБ-2в, і довідки про вартість виконаних робіт/наданих послуг, складеної за формою КБ-3. Обсяг послуг конкретизується в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська,умови конкретизуються в тендерній документації. Вид надання забезпечення тендерних пропозицій - гарантія. Умови забезпечення тендерних пропозицій - конкретизуються в тендерній документації. Номенклатурна позиція за ДК 021:2015 - 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2020 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2020 13:52 |
Додаток 2 тендерна пропозиція.doc | |
16 жовтня 2020 13:52 |
ТД Пожежна сигналізація нова редакція.docx | |
16 жовтня 2020 13:52 |
Додаток 6 проект договору.doc | |
16 жовтня 2020 13:52 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії нова редакція.docx | |
16 жовтня 2020 13:52 |
Додаток 3 технічні характеристики.docx | |
16 жовтня 2020 13:51 |
Додаток 5 по ст.17 лист.docx | |
16 жовтня 2020 13:51 |
Перелік змін.docx | |
16 жовтня 2020 13:51 |
Додаток 4 документи для підтвердження.docx |
16 жовтня 2020 14:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 жовтня 2020 13:52 |
Додаток 2 тендерна пропозиція.doc
|
|||
16 жовтня 2020 13:52 |
ТД Пожежна сигналізація нова редакція.docx
|
|||
16 жовтня 2020 13:52 |
Додаток 6 проект договору.doc
|
|||
16 жовтня 2020 13:52 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії нова редакція.docx
|
|||
16 жовтня 2020 13:52 |
Додаток 3 технічні характеристики.docx
|
|||
16 жовтня 2020 13:51 |
Додаток 5 по ст.17 лист.docx
|
|||
16 жовтня 2020 13:51 |
Перелік змін.docx
|
|||
16 жовтня 2020 13:51 |
Додаток 4 документи для підтвердження.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо декларації
Дата подання: 09 жовтня 2020 17:00
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 16:04
Відповідно до Додатку №6«Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 не передбачена декларація на такий вид робіт як "монтаж електроустановок". У зв'язку з цим просимо внести зміни до документаціїї.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання зазначаємо, що в п.9 додатку 4 до тендерної документації зазначено: «9.Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію чинних на період виконання робіт/надання послуг дозволу або декларації на роботи/послуги підвищеної небезпеки, в якій обов’язково наданий дозвіл на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м., монтаж електроустановок.
Якщо строк (термін) дії дозвільних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, виконання робіт, постачання товару учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період надання послуг, виконання робіт що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу або декларації на роботи підвищеної небезпеки не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти.»
Враховуючи вимоги, які містяться в тендерній документації, Ви можете до тендерної пропозиції надати відповідний лист-пояснення, який буде розглянутий тендерним комітетом.
При цьому в даній ситуації не має необхідності вносити зміни до тендерної документації, оскільки зміст тендерної документації надає учаснику право на надання листом обґрунтованих пояснень.
Якщо строк (термін) дії дозвільних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, виконання робіт, постачання товару учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період надання послуг, виконання робіт що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу або декларації на роботи підвищеної небезпеки не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти.»
Враховуючи вимоги, які містяться в тендерній документації, Ви можете до тендерної пропозиції надати відповідний лист-пояснення, який буде розглянутий тендерним комітетом.
При цьому в даній ситуації не має необхідності вносити зміни до тендерної документації, оскільки зміст тендерної документації надає учаснику право на надання листом обґрунтованих пояснень.
Фінансова спроможність та спеціаліст з техніки безпеки та охорони праці.
Дата подання: 12 жовтня 2020 11:40
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 16:06
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Додатку 1 п.4 Ви вимагаете в Учасника надати копію фінансового звіту за 2019 рік, в якому в графі Чистий дохід від реалізації (товарів, робіт, послуг) буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною. Учасники в яких сума буде меншою не зможуть приймати участь в даній закупівлі. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Ви можете вимагати наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, але ніяк не встановлювати суму, що повинна бути не менше вартості закупівлі. Вимагаємо виключити дану вимогу.
Також в Додатку 1 п.3 Ви вимагаєте наявність спеціаліста з техніки безпеки та охорони праці. Згідно Закону наявність спеціаліста обов'язкова, якщо кількість працівників складає 50 і більше осіб. Дана вимога є дискримінаційною, вимагаємо її виключити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо вимоги про надання фінансового звіту за 2019 рік , в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі зазначаємо наступне.
В додатку 1 тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв є «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» і зазначено документ, що підтверджує інформацію про відповідність учасників таким критеріям, зокрема - копію фінансового звіту за 2019 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі.
Фінансова спроможність передбачає достатність фінансового потенціалу для забезпечення в повному обсязі і у визначені строки надання відповідних послуг, які є предметом даної закупівлі. У частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Така вимога замовника в тендерній документації визначена із врахуванням частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною, тому тендерна документація не потребує змін.
Щодо вимоги спеціаліста з техніки безпеки та охорони праці, то в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасники надають довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій має бути зазначений спеціаліст з техніки безпеки та охорони праці (назва посад працівників учасника може дещо відрізнятися). На кожного працівника, який буде вказаний у довідці, необхідно надати копії документів, що підтверджують трудові, цивільно-правові відносини між учасником та зазначеними працівниками (накази, договори). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна співпадати.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Тож, наявність спеціаліста з охорони праці не є дискримінаційною умовою тендерної документації, а є перевіркою наявності відповідних фахівців, які залучатимуться до надання послуг, що є предметом закупівлі. Тим паче, що в проекті договору (додаток 6 до тендерної документації) передбачено, що Виконавець зобов’язаний забезпечити дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони тощо), а також проведення відповідного їх інструктажу.
Вимоги замовника не суперечать діючому законодавству, що регламентує відносини у сфері охорони праці, тому тендерна документація не потребує змін.
В додатку 1 тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв є «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» і зазначено документ, що підтверджує інформацію про відповідність учасників таким критеріям, зокрема - копію фінансового звіту за 2019 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі.
Фінансова спроможність передбачає достатність фінансового потенціалу для забезпечення в повному обсязі і у визначені строки надання відповідних послуг, які є предметом даної закупівлі. У частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Така вимога замовника в тендерній документації визначена із врахуванням частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною, тому тендерна документація не потребує змін.
Щодо вимоги спеціаліста з техніки безпеки та охорони праці, то в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасники надають довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій має бути зазначений спеціаліст з техніки безпеки та охорони праці (назва посад працівників учасника може дещо відрізнятися). На кожного працівника, який буде вказаний у довідці, необхідно надати копії документів, що підтверджують трудові, цивільно-правові відносини між учасником та зазначеними працівниками (накази, договори). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна співпадати.
Відповідно до статті 15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Тож, наявність спеціаліста з охорони праці не є дискримінаційною умовою тендерної документації, а є перевіркою наявності відповідних фахівців, які залучатимуться до надання послуг, що є предметом закупівлі. Тим паче, що в проекті договору (додаток 6 до тендерної документації) передбачено, що Виконавець зобов’язаний забезпечити дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони тощо), а також проведення відповідного їх інструктажу.
Вимоги замовника не суперечать діючому законодавству, що регламентує відносини у сфері охорони праці, тому тендерна документація не потребує змін.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АПС-КИЇВ" #36251341 |
Відхилено |
919 999,97
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 14:52
|
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
919 999,98
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2021 13:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 15:23
|
Додаткова №5.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 17:44
|
Додаткова №4.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 17:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2020 15:38
|
додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2020 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:45
|
Додаткова №1.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2020 18:22
|
Кошторис ч.3.pdf | укладений |
23 листопада 2020 18:17
|
Кошторис ч.1.pdf | укладений |
23 листопада 2020 18:17
|
Кошторис ч.4.pdf | укладений |
23 листопада 2020 18:17
|
Кошторис ч.2.pdf | укладений |
23 листопада 2020 18:17
|
Кошторис ч.5.pdf | укладений |
23 листопада 2020 18:17
|
Договір №63 від 23.11.2020р..pdf | укладений |
23 листопада 2020 18:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни, що не стосуються істотних умов договору. |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"). А саме: продовження строку виконання робіт/надання послуг до 20.12.2020 включно. А саме: |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"). А саме: продовження строку виконання робіт/надання послуг до 26.02.2021 включно. Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року . |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". 5.1.Строки виконання робіт/надання послуг визначаються календарним графіком виконання робіт/надання послуг, який є невід'ємною частиною Договору, та повинні бути виконані з дати укладення цього Договору і до 31.03.2021 року включно». «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині виконання зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». Номер телефону учасника, з яким укладено договір про закупівлю +380668617266 (до розділу "Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону" цього Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю) |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |