Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Створення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті, розташованому за адресою: м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3
Очікувана вартість
1 213 244,00 UAH
UA-2020-10-08-003120-a b4faa5ef7d904adda1b74e4e1d329fb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Сергійович Мошак

+380522378010
+380522379321
dotrikutnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація "Комбінат "Трикутник" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373288
Місцезнаходження: 25015, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул.Євгена Маланюка 3
Контактна особа: Віталій Сергійович Мошак
+380522378010,+380522379321
dotrikutnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 11:18
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:57
Очікувана вартість: 1 213 244,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 132,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12132.44 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Створення системи автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення людей про пожежу на об'єкті, розташованому за адресою: м. Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25015, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Євгена Маланюка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється протягом 7 робочих днів після підписання Сторонами Акту виконаних робіт/наданих послуг, складеного за формою КБ-2в, і довідки про вартість виконаних робіт/наданих послуг, складеної за формою КБ-3. Обсяг послуг конкретизується в тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська,умови конкретизуються в тендерній документації. Вид надання забезпечення тендерних пропозицій - гарантія. Умови забезпечення тендерних пропозицій - конкретизуються в тендерній документації. Номенклатурна позиція за ДК 021:2015 - 45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2020 13:52
Додаток 2 тендерна пропозиція.doc
08 жовтня 2020 11:18
Додаток 2 тендерна пропозиція.doc
16 жовтня 2020 13:52
ТД Пожежна сигналізація нова редакція.docx
08 жовтня 2020 11:18
ТД Пожежна сигналізація.docx
16 жовтня 2020 13:52
Додаток 6 проект договору.doc
08 жовтня 2020 11:18
Додаток 6 проект договору.doc
16 жовтня 2020 13:52
Додаток 1 кваліфікаційні критерії нова редакція.docx
08 жовтня 2020 11:18
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx
16 жовтня 2020 13:52
Додаток 3 технічні характеристики.docx
08 жовтня 2020 11:18
Додаток 3 технічні характеристики.docx
16 жовтня 2020 13:51
Додаток 5 по ст.17 лист.docx
08 жовтня 2020 11:18
Додаток 5 по ст.17 лист.docx
16 жовтня 2020 13:51
Перелік змін.docx
16 жовтня 2020 13:51
Додаток 4 документи для підтвердження.docx
08 жовтня 2020 11:18
Додаток 4 документи для підтвердження.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо декларації
Дата подання: 09 жовтня 2020 17:00
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 16:04
Відповідно до Додатку №6«Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 не передбачена декларація на такий вид робіт як "монтаж електроустановок". У зв'язку з цим просимо внести зміни до документаціїї.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання зазначаємо, що в п.9 додатку 4 до тендерної документації зазначено: «9.Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копію чинних на період виконання робіт/надання послуг дозволу або декларації на роботи/послуги підвищеної небезпеки, в якій обов’язково наданий дозвіл на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 м., монтаж електроустановок.
Якщо строк (термін) дії дозвільних документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення надання послуг, виконання робіт, постачання товару учасник у складі пропозиції має надати документальне підтвердження-зобов’язання (лист, довідка або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи учасника) щодо їх отримання (продовження терміну дії на весь період надання послуг, виконання робіт що є предметом закупівлі). У разі, якщо отримання дозволу або декларації на роботи підвищеної небезпеки не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти.»
Враховуючи вимоги, які містяться в тендерній документації, Ви можете до тендерної пропозиції надати відповідний лист-пояснення, який буде розглянутий тендерним комітетом.
При цьому в даній ситуації не має необхідності вносити зміни до тендерної документації, оскільки зміст тендерної документації надає учаснику право на надання листом обґрунтованих пояснень.
Фінансова спроможність та спеціаліст з техніки безпеки та охорони праці.
Дата подання: 12 жовтня 2020 11:40
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 16:06
Доброго дня! Шановний Замовнику, в Додатку 1 п.4 Ви вимагаете в Учасника надати копію фінансового звіту за 2019 рік, в якому в графі Чистий дохід від реалізації (товарів, робіт, послуг) буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога є дискримінаційною. Учасники в яких сума буде меншою не зможуть приймати участь в даній закупівлі. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" Ви можете вимагати наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, але ніяк не встановлювати суму, що повинна бути не менше вартості закупівлі. Вимагаємо виключити дану вимогу. Також в Додатку 1 п.3 Ви вимагаєте наявність спеціаліста з техніки безпеки та охорони праці. Згідно Закону наявність спеціаліста обов'язкова, якщо кількість працівників складає 50 і більше осіб. Дана вимога є дискримінаційною, вимагаємо її виключити.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання щодо вимоги про надання фінансового звіту за 2019 рік , в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі зазначаємо наступне.
В додатку 1 тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв є «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» і зазначено документ, що підтверджує інформацію про відповідність учасників таким критеріям, зокрема - копію фінансового звіту за 2019 рік, в якому в графі «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» буде відображена сума, що є не менше очікуваної вартості закупівлі.
Фінансова спроможність передбачає достатність фінансового потенціалу для забезпечення в повному обсязі і у визначені строки надання відповідних послуг, які є предметом даної закупівлі. У частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Така вимога замовника в тендерній документації визначена із врахуванням частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не є дискримінаційною, тому тендерна документація не потребує змін.

Щодо вимоги спеціаліста з техніки безпеки та охорони праці, то в додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасники надають довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій має бути зазначений спеціаліст з техніки безпеки та охорони праці (назва посад працівників учасника може дещо відрізнятися). На кожного працівника, який буде вказаний у довідці, необхідно надати копії документів, що підтверджують трудові, цивільно-правові відносини між учасником та зазначеними працівниками (накази, договори). Інформація в довідці та підтверджуючих документах повинна співпадати.

Відповідно до статті 15 Закону України «Про охорону праці» на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці.
На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку.

На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Тож, наявність спеціаліста з охорони праці не є дискримінаційною умовою тендерної документації, а є перевіркою наявності відповідних фахівців, які залучатимуться до надання послуг, що є предметом закупівлі. Тим паче, що в проекті договору (додаток 6 до тендерної документації) передбачено, що Виконавець зобов’язаний забезпечити дотримання трудового законодавства, зокрема створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку працівників (додержання правил і норм техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної охорони тощо), а також проведення відповідного їх інструктажу.
Вимоги замовника не суперечать діючому законодавству, що регламентує відносини у сфері охорони праці, тому тендерна документація не потребує змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПС-КИЇВ" 1 042 000,00
UAH з ПДВ
919 999,97
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОХОРОНА-004" 1 178 021,36
UAH з ПДВ
919 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:57
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:56
ліцензія.zip
23 жовтня 2020 16:56
гарантія 016-156-38404-2020.zip
23 жовтня 2020 16:56
Фінансова звітність.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Протокол №14.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Проект Договору.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Кошторис 4.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Кошторис 3.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Кошторис 2.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Кошторис 1.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Довідка ст. 17.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Довідка МТБ.pdf
23 жовтня 2020 16:56
Довідка (ч. 1 і 2 ст. 17).pdf
23 жовтня 2020 16:56
Декларація ДСНС.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:08
Пропозиція оновлена.pdf
13 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:39
ст.17 переможець.pdf
13 листопада 2020 15:39
Пропозиція оновлена.pdf
13 листопада 2020 15:39
Кошторис ч.2.pdf
13 листопада 2020 15:38
Кошторис ч.1.pdf
13 листопада 2020 15:38
public_doc.pdf
13 листопада 2020 15:38
public_doc.p7s
13 листопада 2020 15:38
Dovidka_20301526690950824273.pdf.p7s
13 листопада 2020 15:38
Dovidka_20301526690950824273.pdf
02 листопада 2020 15:34
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:15
Електронний підпис
23 жовтня 2020 18:14
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 18:14
ТЗ.pdf
23 жовтня 2020 18:14
Статут (оригінал).pdf
23 жовтня 2020 18:14
Ст. 17 по формі.pdf
23 жовтня 2020 18:14
ст. 16.pdf
23 жовтня 2020 18:14
сертифікат Федорчук.pdf
23 жовтня 2020 18:14
С. 17.pdf
23 жовтня 2020 18:14
Проект договору.pdf
23 жовтня 2020 18:14
охорона праці Коцун ор.pdf
23 жовтня 2020 18:14
Накладні.pdf
23 жовтня 2020 18:14
накладна орг техніка.pdf
23 жовтня 2020 18:14
Матбаза.pdf
23 жовтня 2020 18:14
Ліцензія ПС (оригінал).pdf
23 жовтня 2020 18:14
кошторис част.3.pdf
23 жовтня 2020 18:14
кошторис част.2.pdf
23 жовтня 2020 18:14
кошторис част.1.pdf
23 жовтня 2020 18:14
Інші документи.pdf
23 жовтня 2020 18:14
Електробезпека 01.pdf
23 жовтня 2020 18:14
Відгук UA-2019-05-06-00980-b.pdf
23 жовтня 2020 18:14
c2efeafe-22e4-4a10-901d-ea69604a1cb8 (2).pdf
23 жовтня 2020 18:14
6d65fa45-a4c1-4675-abca-19853507428c (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АПС-КИЇВ"

ПП "ОХОРОНА-004"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АПС-КИЇВ"
#36251341
Відхилено 919 999,97
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 14:52
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
Переможець 919 999,98
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 17:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2020 14:02

Документи

30 жовтня 2020 14:52
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником в додатку 1 до тендерної документації, затвердженої протоколом тендерного комітету №37 від 16.10.2020, встановлені кваліфікаційні критерії для учасників процедури закупівлі. Зокрема, одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження інформації про відповідність учасників таким критеріям повинні бути надані сканкопiя(-ї) копія актів наданих послуг/виконаних робіт на всю суму наданих послуг/виконаних робіт по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в довідці. Учасник ПП "ОХОРОНА-004" надав відповідні документи, але членами тендерного комітету встановлено невідповідність інформації, що значиться в акті №4 приймання виконаних будівельних робіт за листопад 2019 року та в довідці про вартість виконаних будівельних робіт і витрати за листопад 2019 року. Загальна сума за вказаним актом складає 1194459,56 грн, а загальна сума за довідкою - 1197699,56 грн. Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен надати інформацію та/або документ щодо розміру різниці між вказаними актом та довідкою.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 17:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОХОРОНА-004"
#39415273
919 999,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 15:23
Додаткова №5.pdf зміни до договору
26 лютого 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 17:44
Додаткова №4.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:43
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:38
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:45
Додаткова №1.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:43
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 18:22
Кошторис ч.3.pdf укладений
23 листопада 2020 18:17
Кошторис ч.1.pdf укладений
23 листопада 2020 18:17
Кошторис ч.4.pdf укладений
23 листопада 2020 18:17
Кошторис ч.2.pdf укладений
23 листопада 2020 18:17
Кошторис ч.5.pdf укладений
23 листопада 2020 18:17
Договір №63 від 23.11.2020р..pdf укладений
23 листопада 2020 18:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни, що не стосуються істотних умов договору.
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"). А саме: продовження строку виконання робіт/надання послуг до 20.12.2020 включно. А саме:
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"). А саме: продовження строку виконання робіт/надання послуг до 26.02.2021 включно. Продовження строку дії договору до 31.12.2021 року .
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі". 5.1.Строки виконання робіт/надання послуг визначаються календарним графіком виконання робіт/надання послуг, який є невід'ємною частиною Договору, та повинні бути виконані з дати укладення цього Договору і до 31.03.2021 року включно». «10.1. Договір набирає чинності з дня його підписання і діє до 31.12.2021 року, а в частині виконання зобов'язань - до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за цим Договором». Номер телефону учасника, з яким укладено договір про закупівлю +380668617266 (до розділу "Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону" цього Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю)
Номер договору про закупівлю: 63
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 919 999,98
UAH (в тому числі ПДВ 153 333,33 UAH)