Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт території для облаштування місць для паркування автотранспортних засобів у КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І. Миколайчука, 9
Очікувана вартість
38 565 640,00 UAH
UA-2020-10-08-002906-a 95a77a970e2b4c6e89ed448e3349e8a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 11:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 12:11
Очікувана вартість: 38 565 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192 828,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження Замовника: вул. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт території для облаштування місць для паркування автотранспортних засобів у КНП "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова" на вул. І. Миколайчука, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколайчука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пункт 1 Розділу №3 Додатку 1 до тендерної документації.
Дата подання: 09 жовтня 2020 15:53
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 09:24
Доброго дня! Пунктом 1. Розділу №3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасників, встановленим у тендерній документації, кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт території для облаштування місць для паркування автотранспортних засобів у КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. І. Миколайчука, 9» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) замовником вимагається надання: - сканованих з оригіналу копій аналогічного (-их) договору (-ів), виконаного повністю в період 2017-2020 р.р., інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція території для облаштування місць для паркування автотранспортних засобів (або реконструкція об’єктів будь-якої форми власності в склад яких входить благоустрій, водовідведення та електроосвітлення). До аналогічного договору додати Договірну ціну та об’єктний кошторисний розрахунок. Вартість аналогічного договору має становити не менше 50% очікуваної вартості закупівлі. Просимо замовника торгів уточнити, чи може учасник для підтвердження вказаної вимоги надати копії декількох аналогічних договорів, виконаних повністю в період 2017-2020 р.р., подібних за змістом, своєю правовою природою та з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція території для облаштування місць для паркування автотранспортних засобів (або реконструкція об’єктів будь-якої форми власності в склад яких входить благоустрій, водовідведення та електроосвітлення), сумарна вартість яких (а не кожного зокрема) буде становити не менше 50% очікуваної вартості закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Додатком 1 тендерної документації передбачено скановані з оригіналу копія аналогічного (-их) договору (-ів), виконаного повністю в період 2017-2020 р.р., інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” з характером робіт – капітальний ремонт та/або реконструкція території для облаштування місць для паркування автотранспортних засобів (або реконструкція об’єктів будь-якої форми власності в склад яких входить благоустрій, водовідведення та електроосвітлення). До аналогічного договору додати Договірну ціну та об’єктний кошторисний розрахунок. Вартість аналогічного договору має становити не менше 50% очікуваної вартості закупівлі.
Тобто вартість одного з аналогічних договорів має становити не менше 50% очікуваної вартості закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ 33 854 701,20
UAH з ПДВ
33 854 701,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" 36 605 120,00
UAH з ПДВ
36 605 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:16
Довідка ДФС
04 листопада 2020 15:43
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:16
Довідка ДФС
30 жовтня 2020 12:04
Довідка ВПВ17
29 жовтня 2020 13:59
Довідка ВПВ17
29 жовтня 2020 13:59
Довідка МВС
23 жовтня 2020 17:40
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:29
58_Завірена квитанція.pdf
23 жовтня 2020 17:29
57_Платіжне доручення.pdf
23 жовтня 2020 17:29
54_Свідоцтво банку.ZIP
23 жовтня 2020 17:29
51_Копія ліцензії банку.zip
23 жовтня 2020 17:29
50_Банківська гарантія.zip
23 жовтня 2020 17:28
46_Кошторис та ІБД.zip
23 жовтня 2020 17:28
45_Технічне завдання.pdf
23 жовтня 2020 17:28
10_Штатний розпис.pdf
23 жовтня 2020 17:28
31_Довідки з УДКСУ.pdf
23 жовтня 2020 17:27
1_Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 17:27
0_Реєстр документів.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
23 жовтня 2020 17:03
19.9. ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 17:03
59. Лист - згода.pdf
23 жовтня 2020 17:03
49. Витяг пл. ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 17:03
48. Витяг ЄДР.pdf
23 жовтня 2020 17:03
47. Виписка ЄДР.pdf
23 жовтня 2020 17:03
45.4.Протокол Заг.зборів.pdf
23 жовтня 2020 17:03
44. Проект договору.pdf
23 жовтня 2020 17:03
32. Згода з ТЗ.pdf
23 жовтня 2020 17:03
35.4. Декларація ОП.pdf
23 жовтня 2020 17:03
36. Захист довкілля.pdf
23 жовтня 2020 17:02
19.1. ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 17:02
19.8. ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 17:02
19.4 ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 17:02
19.6. ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 17:02
19.3. ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 17:02
19.5. ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 17:02
19.2. ВПВ 17.pdf
23 жовтня 2020 17:02
15. Фін.звітність.pdf
23 жовтня 2020 17:02
10. Штатний розпис.pdf
23 жовтня 2020 17:02
5.2. Лист-пояснення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ
#35630286
Переможець 33 854 701,20
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 14:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ
#35630286
33 854 701,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 14:51
11_1_3.pdf зміни до договору
03 січня 2024 14:49
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 16:57
Додаткова до 11-1.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 16:55
Службова _.PDF зміни до договору
29 грудня 2022 16:55
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:23
Додаткова угода до 11-1.PDF зміни до договору
28 грудня 2021 14:22
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 12:15
Договір 11-1.PDF укладений
13 листопада 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 11-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 11-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 11-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML