Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
4 420 000,00 UAH
UA-2020-10-08-002704-b 7ceb7c9e1ee94db0ab13b0d777c0eda9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яньонок Ірина Олександрівна

+380444893408 kocemdmk@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 34002938
Місцезнаходження: 04107, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул.Багговутівська 1
Контактна особа: Лук'яньонок Ірина Олександрівна
+380444893408
kocemdmk@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 грудня 2020 16:38
Початок аукціону: 24 грудня 2020 11:39
Очікувана вартість: 4 420 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 132600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, м.Київ, вул.Багговутівська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 грудня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 15:14
внесення змін ДП.PDF
15 грудня 2020 15:14
Додаток 3 новий.docx
09 грудня 2020 13:23
протокол внесення змін 98 Е.PDF
09 грудня 2020 13:23
ТД дизель зміни 3.doc
12 листопада 2020 17:46
протокол змін ДТ.PDF
12 листопада 2020 17:46
Додаток 1.docx
13 жовтня 2020 12:36
протокол змін.PDF
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 7.docx
08 жовтня 2020 16:34
додаток 6..docx
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 5 Проект договору.docx
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 4.docx
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 2.docx
15 грудня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 15:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 грудня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 15:14
внесення змін ДП.PDF
15 грудня 2020 15:14
Додаток 3 новий.docx
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 3.docx
09 грудня 2020 13:23
протокол внесення змін 98 Е.PDF
09 грудня 2020 13:23
ТД дизель зміни 3.doc
12 листопада 2020 17:46
ТД дизель зміни.doc
08 жовтня 2020 16:34
ДП_2020.doc
12 листопада 2020 17:46
протокол змін ДТ.PDF
12 листопада 2020 17:46
Додаток 1.docx
13 жовтня 2020 12:36
Додаток 1 зміни.docx
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 1.docx
13 жовтня 2020 12:36
протокол змін.PDF
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 7.docx
08 жовтня 2020 16:34
додаток 6..docx
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 5 Проект договору.docx
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 4.docx
08 жовтня 2020 16:34
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність умов оголошення умовам тендерної документаціїї
Дата подання: 12 жовтня 2020 16:15
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 10:07
В оголошенні про проведення закупівлі зазначено: Вид тендерного забезпечення: Відсутній. Проте п.2 роз. ІІІ ТД містить вимоги про внесення тендерного забезпечення в сумі 132 000,00 грн. Приведіть вказані документи у відповідність.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Найближчим часом будуть внесені зміни до оголошення про проведення закупівлі.
Замовник вимагає документ, що не передбачено чинним законодаством України
Дата подання: 12 жовтня 2020 16:20
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 12:21
У Додатку 1 вказана вимога про надання копії Довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, що видана не раніше ніж за 20 календарних днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказана довідка не видається з 2015 року, тому просимо унести зміни до тендерної документації та виключити вказаний документ.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 12 жовтня 2020 16:47
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 12:26
Вимога Додатку 1 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2019 або 2020 роки, що передбачає поставку палива обсягом не менше, чим в тендерній документації, є дискримінаційною та порушує ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки обмежує коло учасників лише тими, хто має досвід поставки 180 тис. літрів пального в рамках одного договору. Отже, просимо виключити вказану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач!
Щодо виключення вимоги з підтвердження виконання аналогічного договору таким самим обсягом, що заявлений у ТД повідомляємо наступне.
У зв’язку з епідемією COVID 19 та збільшенням навантаження на карети ЕМД, збільшенням виїздів та збільшенням пройденого кілометражу, збільшуються витрати на паливо та є гостра необхідність у постійному та безперебійному забезпеченні паливом автомобілів екстреної медичної допомоги та створенні мінімального резерву палива, особливо з урахуванням настання осінньо-зимового періоду, що також створює ризики зі збільшення використання палива.
Дана вимога дає гарантію можливості забезпечення поставки такого обсягу палива однією партією, оскільки з постійними збільшеннями навантажень на бригади ЕМД у нас відсутня можливість очікування отримання палива дрібними партіями і у зв’язку з чим у Договорі зазначена вимога з поставки палива протягом двох робочих днів з дня отримання заявки від Замовника.
Дана вимога є необхідністю.
Усунення дискримінаційних вимог
Дата подання: 13 жовтня 2020 12:44
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 15:55
Вимога Додатку 1 про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за 2019 або 2020 роки, що передбачає поставку палива обсягом не менше, чим в тендерній документації, є дискримінаційною та порушує ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки обмежує коло учасників лише тими, хто має досвід поставки 180 тис. літрів пального в рамках одного договору (а не разової поставки про яку ви відповідаєте). Наявність досвіду поставки палива в рамках одного договору в минулому не є гарантією разової поставки у визначеному обсязі в майбутньому. Для гарантії своєчасної поставки ви вимагаєте внесення забезпечення виконання договору. Внесення змін до тендерної документації в частині виключення вказаної дискримінаійної вимоги прискорить проведення закупівлі, в іншому випадку - будемо змушені звернутися зі скаргою до Колегії АКУ, що призведе до затягування процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що в ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку Ви посилаєтесь, зазначено: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.»
Тендерна документація до даної закупівлі не містить дискримінаційних вимог, оскільки під досвідом виконання аналогічних договорів за 2019 або 2020 роки, що передбачає поставку палива обсягом не менше, чим в тендерній документації мається на увазі не разова поставка палива, а обсяг поставки за одним аналогічним договором.
В статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що наявність досвіду поставки палива в рамках хоча б одного договору в минулому є гарантією можливості постачальника здійснювати поставку палива в майбутньому, оскільки у такого постачальника наявний досвід, що свідчить про його кваліфікованість. Таким чином, складаючи умови тендерної документації – Замовником було дотримано умов чинного законодавства. Тендерна документація не містить дискримінаційних умов в кваліфікаційній частині. Враховуючи це, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Невідповідність вимоги законодавсту у сфері бухгалтерського обліку
Дата подання: 13 жовтня 2020 14:39
Дата відповіді: 15 жовтня 2020 15:53
Відповідно до п.3.6 Додатку 1 вимагається надати звіт про рух грошових коштів, з обсягом річного доходу (виручки) за 2019 рік (тобто коди рядка 2000+2120+2240) у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі. Звіт про рух грошових коштів - форма № 3 у складі додатка I дo НПБУ-1 не передбачає показника "обсяг річного доходу". Ураховуючи вищезазначене, виключне вказану вимогу з Додатку 1 як таку, що не відповідає чинному законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику! У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що сума кодів рядків 2000 та 2120 та 2240 дорівнює показнику річного доходу. Враховуючи це, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-08-002704-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 19 жовтня 2020 10:38
Оскарження умов тендерної документації
Документація не відповідає чинному податковому законодавству, містить порушення вимог статей 5, 16, 17, 22, 27, 31 Закону.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 22 жовтня 2020 22:27
рішення від 22.10.2020 №19692.pdf
Дата публікації: 22 жовтня 2020 22:27
рішення від 30.10.2020 № 20263.pdf
Дата публікації: 04 листопада 2020 22:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником прийняте рішення внести зміни до тендерної документації, на підстві рішення Постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України.
Дата виконання рішення замовником: 12 листопада 2020 16:38
Номер скарги: UA-2020-10-08-002704-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дата подання: 13 листопада 2020 17:03
Тендерна документація не відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вважаємо, що Документація містить порушення вимог статей 5, 22, 25 Закону
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 16:56
рішення від 18.11.2020 № 21404 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 16:56
рішення від 26.11.2020 № 21957.pdf
Дата публікації: 01 грудня 2020 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ замовником були внесені зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 09 грудня 2020 13:27

Документи подані скаржником

16 жовтня 2020 17:44
Скарга.pdf
30 жовтня 2020 11:03
Підтв досвіду 103 тис л.pdf

Документи подані замовником

27 жовтня 2020 16:25
АМКУ на скаргу Бристон.PDF
27 жовтня 2020 16:26
відповідь

Документи Органу Оскарження

22 жовтня 2020 22:27
рішення від 22.10.2020 №19692.pdf
04 листопада 2020 22:40
рішення від 30.10.2020 № 20263.pdf

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 16:17
Скарга 13.11.2020.pdf

Документи подані замовником

23 листопада 2020 16:58
Відповіль БРИСТОН.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 4 352 400,00
UAH з ПДВ
4 352 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" 4 374 000,00
UAH з ПДВ
4 374 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
23 грудня 2020 14:24
Протокол НР.7Z
23 грудня 2020 14:24
Протокол Н1.7Z
23 грудня 2020 14:24
Наказ Фролова Ю.1.7Z
23 грудня 2020 14:24
Лист для клієнті1.7z
23 грудня 2020 14:24
Зміни до Гарантії 10183-20.7z
23 грудня 2020 14:24
Довідка СС від 15.12.2020.pdf
23 грудня 2020 14:24
Гарантія 10183-20.7z
23 грудня 2020 14:24
Витяг із Статуту.7z
23 грудня 2020 14:24
Витяг із Статут1.7z
23 грудня 2020 14:24
Витяг від 22.12.2020.pdf
23 грудня 2020 14:24
Банківська ліцензі1.7z
23 грудня 2020 14:24
oledata.mso
23 грудня 2020 14:24
image001.emz
23 грудня 2020 14:24
15. Баланс 1 квартал СС.pdf
23 грудня 2020 14:24
14. Ліцензия 2020-2021.pdf
23 грудня 2020 14:24
13. Диплом Хараберюш.pdf
23 грудня 2020 14:24
13. Диплом Руденко.pdf
23 грудня 2020 14:24
13. Диплом Гурий.pdf
23 грудня 2020 14:24
12. Наказ Хараберюш.pdf
23 грудня 2020 14:24
12. Наказ Руденко.pdf
23 грудня 2020 14:24
12. Наказ Гурий.pdf
23 грудня 2020 14:24
12. Баланс СС.pdf
23 грудня 2020 14:24
8. Договір відходи.pdf
23 грудня 2020 14:24
6. АКТ Глобус-Петролиум.pdf
23 грудня 2020 14:24
5. Відгук Зеленбуд.pdf
23 грудня 2020 14:24
4. ТТ-Нафта - Солвинг.pdf
23 грудня 2020 14:24
4. Договор УПГ-СС.pdf
23 грудня 2020 14:24
4. Договір МАНГО-ГРУП.pdf
23 грудня 2020 14:24
4. Договір Лівайн торг.pdf
23 грудня 2020 14:24
4. Договір БЕЛНАФТОГАЗ.pdf
23 грудня 2020 14:24
4. Договір АМІК (2).pdf
23 грудня 2020 14:24
4 Лист про АЗС UPG.pdf
23 грудня 2020 14:24
2. Статут ТОВ СС.pdf
23 грудня 2020 14:24
2. Статут копия.pdf
23 грудня 2020 14:24
2. РІШЕННЯ ЗУ ПРО ТОВ СС.pdf
23 грудня 2020 14:24
2. Опис.pdf
23 грудня 2020 14:24
2. Витяг ПДВ.pdf
23 грудня 2020 14:24
2. Витяг ПДВ (оригінал).pdf
23 грудня 2020 14:24
1. Рішення Статут.pdf
23 грудня 2020 14:24
1. Рішення адреса.pdf
23 грудня 2020 14:24
1. Наказ на директора.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 11:37
Електронний підпис
26 жовтня 2020 11:14
Установчі.zip
26 жовтня 2020 11:14
Технічна частина.zip
26 жовтня 2020 11:14
Пропозиція та довідки.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Очікує рішення 4 352 400,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 12:00

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 29 грудня 2020 16:35
Кінець періоду оскарження: 09 січня 2021 00:00
Дата відміни: 09 січня 2021 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тривалим періодом оскарження процедури закупівлі UA-2020-10-08-002704-b, через скарги до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства, аукціон за даною закупівлею відбувся 24.12.2020 11:39 - 24.12.2020 12:00. Закінчення процедури прогнозовано може відбутися у 2021році, що не відповідає річному плану на 2020 рік та оголошенню про закупівлю.
Документи:
29 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
29 грудня 2020 16:13
відміна ДП.PDF