Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Заправка картриджа)
Очікувана вартість
270,00 UAH
UA-2020-10-08-000707-c d86ec8a2d8bd491f9440fab70937eb64
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Косевич Надія

+380978092505 dermisrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Деражнянська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04403025
Місцезнаходження: 32200, Україна , Хмельницька обл., м. Деражня, вул. Миру, буд. 37
Контактна особа: Косевич Надія
+380978092505
dermisrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги по заправці та реставрації лазерного картриджа мають бути виконані своєчасно та якісно в порядку та на умовах визначених договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32200, Україна, Хмельницька область, м. Деражня, вул. Миру, буд. 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник повинен розрахуватися за виконанні послуги не пізніше 30 календарних днів з моменту надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

08 жовтня 2020 09:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фурман Андрій Васильович
#3248919670
Переможець 270,00
UAH
08 жовтня 2020 09:47

Документи

08 жовтня 2020 09:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 09:48

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
заправка картриджа 3 штуки 90,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 270,00
UAH