Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Системний блок персонального комп’ютера).
Очікувана вартість
190 998,00 UAH
UA-2020-10-08-000443-a 927326836d444e0bb5dc47be0873fbba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Фефелова

+380563771947 e-tender.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985423
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Наталія Фефелова
+380563771947
e-tender.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2020 14:51
Очікувана вартість: 190 998,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 956,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Документація складена українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
(Системний блок персонального комп’ютера).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пл. Соборна , буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 08:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 08:58
Проект договора.docx
08 жовтня 2020 08:58
ОГОЛОШЕННЯ про пров.ел. т. .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 08 жовтня 2020 22:31
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:10
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник!
Запропонований учасниками товар має відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (Документ "ОГОЛОШЕННЯ про пров.ел. т. .doc", Додаток № 2 )
Тендер
Дата подання: 08 жовтня 2020 22:31
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:10
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учасник!
Нас задовольнить тільки поставка товару.
ДК закупівлі
Дата подання: 12 жовтня 2020 16:19
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 16:27
Доброго дня! Підскажіть, за яким кодом буде проходити закупівлі? за даними прозоро (Системний блок персонального комп’ютера) ДК 021:2015: 30213000-5 Персональні комп’ютери, тоді як в Тендерній документації ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Системний блок персонального комп’ютера.
Відповідь: Закупівля проходе за основним кодом якій визначається за чотирма знаками. Згідно наказу 1082 Замовник повинен при розміщенні оголошення у системі вказувати код номенклатури а саме: 30213000-5.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-08-000443-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕЛ", Код ЄДРПОУ:24083083
Дата подання: 13 жовтня 2020 10:55
доставка товару
доброго дня, шановний Замовнику!
просимо переформулювати останній підпункт пункту 8 Оголошення який звучить "лист – гарантію, що розвантаження буде здійснене представниками Учасника в приміщення складу лікарні" на "лист – гарантію, що доставка Товару буде здійснена за рахунок Учасника до приміщення складу лікарні".
це дозволить недискримінувати Учасників по територіальним ознакам і розширить коло можливих Постачальників.
бо в даному випадку така вимога є дискримінаційною.
дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 жовтня 2020 11:26
У Додатку №1 «Цінова пропозиція» під таблицею у п. 2 зазначено що «Ціна включає в себе всі витрати на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків і зборів тощо згідно специфікації на товар, який пропоную поставити». Тому якщо Ви самостійно не можете розвантажити товар, Ви можете сплатити за розвантаження товару фірмі яка буде доставляти цій товар до Замовника та включити це у свої витрати (ціну). У Замовника немає у штатному розкладі вантажників тому і була зазначена така вимога.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-08-000443-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2520707933
Дата подання: 26 жовтня 2020 14:51
Вимога
Шановний замовнику! Просимо відмінити рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі UA-2020-10-08-000443-a за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015: 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (Системний блок персонального комп’ютера) учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000", та прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації з наступних підстав:
Згідно порівняльній таблиці яку надав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" Технічні (якісні) вимоги.docx.pdf, запропоновані найменування:
- 1.4 Блок живлення Gamemax RGB 550 не відповідає вимогам пункту 1.4.1 коефіцієнт корисної дії (%) не менше 92. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" пропонує коефіцієнт корисної дії (%) 90,04 що є меншим за 92.
- 1.5 Накопичувач інформації (SSD) ADATA 256GB SU800 2.5” SATA не відповідає вимогам пунктів 1.5.8 та 1.5.9, а саме: Швидкість випадкового читання блоками 4KB, IOPS не менше 95000, пропонується 85000; Швидкість випадкового запису блоками 4KB, IOPS не менше 90000, пропонується 80000. Що є меншим за необхідні показники.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 16:23
Враховуючи основний критерій вибору Переможця: ціна - 100% (Документ “ОГОЛОШЕННЯ про пров.ел. т.”, п. 2.7), розглянув пропозицію ТОВ "РІМ-2000" був зроблений висновок, що дана пропозиція задовольняє нашим вимогам:
1. Блок живлення Gamemax RGB 550 має міжнародний сертифікат 80+ Gold, що підтверджено авторитетним в світі джерелом з сертифікації блоків живлення:
https://www.plugloadsolutions.com/80PlusPowerSupplies.aspx
і являється основним показником якості і надійності роботи даного обладнання. За замовчуванням обладнання з таким сертифікатом передбачає під собою енергоефективність в 92% при середньому рівні навантаження на блок живлення (~200 - 250 Вт), за умов тестування при джерелі живлення 230В.

2. Накопичувач інформації (SSD) ADATA 256GB SU800 2.5” SATA має нижчі параметри на швидкість випадкового читання і випадкового запису блоками, але має максимальну швидкість читання і запису такі ж, як і в замовленому (швидкість читання навіть більше), гарантійний ресурс запису - в 2 рази більше, а середній час безвідмовної роботи в 1,3 рази перевершує заданий параметр.

Вищевикладена інформація дозволяє прийняти пропозицію ТОВ "РІМ-2000" як таку, що відповідає Технічному завданню і основному критерію вибору Переможця.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2020 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН" 149 040,00
UAH з ПДВ
138 284,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000" 140 235,30
UAH з ПДВ
139 200,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" 148 788,00
UAH з ПДВ
145 920,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович 161 363,34
UAH з ПДВ
146 875,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 156 389,40
UAH з ПДВ
156 389,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:42
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:41
Проект договору.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Лист гарантія.pdf
20 жовтня 2020 10:41
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Копія Статуту.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Витяг з ЄДР.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Декларация.jpg
20 жовтня 2020 10:41
Лист стаття 17.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Instrukciya_PRESS.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Лист ціна ПО.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Лист доставка.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Опис.pdf
20 жовтня 2020 10:41
СЭС гигиена 2019.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Аналогічний договір.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Декларация ЭМС.jpg
20 жовтня 2020 10:41
ISO14001-2015.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Таблиця відповідності.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Відомості з ЄДР.pdf
20 жовтня 2020 10:41
Сертификат 2018.jpg

Публічні документи

20 жовтня 2020 11:15
Електронний підпис
20 жовтня 2020 11:14
лист-відгук ПФ ПАП-ПК-2.pdf
20 жовтня 2020 11:14
лист-відгук ПФ ПАП-ПК-1.pdf
20 жовтня 2020 11:14
Аналогічний договір-2.pdf
20 жовтня 2020 11:14
Аналогічний договір.pdf
20 жовтня 2020 11:14
Авторизація.pdf
20 жовтня 2020 11:14
13-Лист-підтвердження-2.pdf
20 жовтня 2020 11:14
12-Лист-підтвердження.pdf
20 жовтня 2020 11:14
10-Довідка.pdf
20 жовтня 2020 11:14
9-Лист-гарантія.pdf
20 жовтня 2020 11:14
8-Гарантійний лист-2.pdf
20 жовтня 2020 11:14
7-Гарантійний лист.pdf
20 жовтня 2020 11:14
6-Лист-згода.pdf
20 жовтня 2020 11:14
5-Повноваження.pdf
20 жовтня 2020 11:14
4-Згода.pdf
20 жовтня 2020 11:14
2-Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 11:14
1-Технічні.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
19 жовтня 2020 17:19
UA-2020-10-08-000443-a.pdf
19 жовтня 2020 14:21
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:20
Цінова пропозиція.pdf
19 жовтня 2020 14:20
Технічна специфікація.pdf
19 жовтня 2020 14:20
Виписка ЄДР оригінал.pdf
19 жовтня 2020 14:19
Витяг з ЄДР 10.09.2020.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2020 10:44
Електронний підпис
20 жовтня 2020 10:33
пропозиція.pdf
20 жовтня 2020 10:33
Порівняльна таблиця.pdf
20 жовтня 2020 10:33
обробка даних.pdf
20 жовтня 2020 10:33
лист представники.pdf
20 жовтня 2020 10:33
лист несертифікація.pdf
20 жовтня 2020 10:33
лист згода договір.pdf
20 жовтня 2020 10:33
копія статуту.pdf
20 жовтня 2020 10:33
копія паспорту.pdf
20 жовтня 2020 10:33
копія коду андрійцьо.pdf
20 жовтня 2020 10:33
енергодар аналогічний.pdf
20 жовтня 2020 10:33
ДОДАТОК 3 ВІДОМОСТІ.pdf
20 жовтня 2020 10:33
довіреність андрійцьо.pdf
20 жовтня 2020 10:33
довідка субпідрядник.pdf
20 жовтня 2020 10:33
довідка інформаційна.pdf
20 жовтня 2020 10:33
Довідка довкілля.pdf
20 жовтня 2020 10:33
довідка erc.pdf
20 жовтня 2020 10:33
гунп житомир.pdf
20 жовтня 2020 10:33
гарантійний лист.pdf
20 жовтня 2020 10:33
Витяг ПДВ.pdf
20 жовтня 2020 10:33
витяг єдр 15.10.20.pdf
20 жовтня 2020 10:33
виписка з єдр юдітрейд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"

ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"

фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІНТЕРН"
#39566885
Відхилено 138 284,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Рішення скасоване 139 200,12
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 08:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІМ-2000"
#30695862
Відхилено 139 200,12
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 08:55
ФОП "ПЕТРЕНКО ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ"
#2520707933
Відхилено 145 920,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 08:51
фізична особа-підприємець Северін Микита Володимирович
#3351310259
Відхилено 146 875,14
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 16:53
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Переможець 156 389,40
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 13:28

Документи

22 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
22 жовтня 2020 15:51
ПР відхилення.pdf

Документи

26 жовтня 2020 08:42
Електронний підпис

Документи

05 листопада 2020 08:55
Електронний підпис
05 листопада 2020 08:54
ПР дискваліфікація.pdf

Документи

06 листопада 2020 08:51
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:50
ПР відхилення уч..pdf

Документи

09 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:14
ПР відхилення 4 уч..pdf

Документи

10 листопада 2020 13:28
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 13:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
156 389,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 13:28
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 09:11
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 09:10
Доп. угода № 1.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 15:56
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 15:32
Договір.pdf укладений
26 листопада 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості
Номер договору про закупівлю: № СП-108
Договір:
Номер додаткової угоди: №1 до дог. №СП-108 від 25.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 156 389,40
UAH (в тому числі ПДВ 26 064,90 UAH)