Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного навчального обладнання (Інтерактивна дошка та мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-08-000318-c 6db22eaf211c47f69c0112338a16e45f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панов Олег Борисович

+380513432204 vozosvitaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Вознесенський районний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 39903322
Місцезнаходження: 56543, Україна , Миколаївська обл., селище Вознесенське, вулиця Центральна, 11
Контактна особа: Панов Олег Борисович
+380513432204
vozosvitaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 09:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 09:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2020 09:06
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Комплект мультимедійного навчального обладнання (Інтерактивна дошка та мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56553, Україна, Миколаївська область, с.Щербані, вул.Кірова, 36, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2020 09:02
Оголошення 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 08 жовтня 2020 22:13
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 07:58
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Так монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання також включено до закупівлі. Дякую.
Дискримінаційнй вимоги
Дата подання: 09 жовтня 2020 09:27
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 10:01
Шановний Замовник! Доброго дня! Ознайомившись з Тендерною документацією, ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та розроблені під одного виробника, що у свою чергу робить неможливим участь інших Учасників у відповідній процедурі закупівлі. В технічному завданні містяться вимоги щодо Програмного забезпечення, яким відповідає лише продукція Smart Technologies. У звʼязку з викладеним вважаємо, що у вказанні вимоги мають бути внесені зміни, що дасть змогу Учасникам приймати участь у даній тендерній закупівлі. Проаналізувавши технічні вимоги до інтерактивної дошки та Програмного забезпечення до неї можна зробити висновок, що всім вимогам Замовника відповідає лише Інтерактивна дошка Smart Board - виробника Smart Technologies. Слід зазначити, що Інтерактивній дошці Smart Board не має жодного з еквівалентів. Звертаємось до Вас з вимогою внести зміни до тендерної документації, спростивши їх до універсальних вимог, під які попадають інтерактивні дошки інших доступних виробників, чим Ви отримаєте конкуренто низьку ціну і достатню кількість учасників від інших виробників. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. Якщо Замовник вважає, що на ринку представлені декілька виробників Інтерактивних дошок з Програмним забезпеченням, що повністю відповідають вимогам даної закупівлі, вимагаємо надати посилання на більш ніж одного такого виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Переглянемо документи.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 жовтня 2020 11:46
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: не вірно вказаний код за класифікатором
Документи:
09 жовтня 2020 11:45
Електронний підпис
09 жовтня 2020 11:29
протокол