Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення зруйнованого дорожнього покриття та основи по вул. Мала Виженка(від буд.506-507)в с. Іспас Вижницької міської ради пошкодженого стихією 22-24 червня вЧернівецькій області (капітальний ремонт) (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013)
Очікувана вартість
504 205,00 UAH
UA-2020-10-08-000015-c b89c1512943d4260b3a8fdec015d925d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сатоніна Катерина

+380979494477 SATONINA580@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062096
Вебсайт: http://vnmiscrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, ВУЛИЦЯ УКРАЇНСЬКА, будинок 34
Контактна особа: Сатоніна Катерина
+380979494477
SATONINA580@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
в зв’язку з надзвичайною ситуацією, яка мала місце на території області 12-24 червня, на підставі РКМУ №811-р від 02.07.2020р. «Про виділення коштів з резервного фонду державного бюджету для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, яка виникла у червні 2020 року», протоколу позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій №35 від 22.06.2020 року та протоколу Експертної комісії з визначення рівнів та класів надзвичайних ситуацій МНС України №113-20 від 26.06.2020р

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2020 01:10
Оскарження наміру укласти договір: 14 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Відновлення зруйнованого дорожнього покриття та основи по вул. Мала Виженка(від буд.506-507)в с. Іспас Вижницької міської ради пошкодженого стихією 22-24 червня в Чернівецькій області (капітальний ремонт) (ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59222, Україна, Чернівецька область, Іспас, Мала Виженка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

08 жовтня 2020 01:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Іспас Прогрес Буд"
#39849692
Переможець 504 205,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 01:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Іспас Прогрес Буд" #39849692

№ рішення у справі

№63/43-р/к

Дата рішення у справі

20.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

08 жовтня 2020 01:10
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 01:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Іспас Прогрес Буд"
#39849692
504 205,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 жовтня 2020 01:10
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2021 16:20
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 19:54
821 вул.Мала Виженка 9506-507) с.Виженка.pdf укладений
19 жовтня 2020 19:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 504 205,00
UAH (в тому числі ПДВ 84 034,17 UAH)