Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 048 845,00 UAH
UA-2020-10-07-011579-a 5a76f173ad194faf8ffe62dbb56d8cb5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Міщенко

+380675922308 8573793@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національна академія внутрішніх справ"
Код ЄДРПОУ: 08751177
Вебсайт: http://www.naiau.kiev.ua
Місцезнаходження: 03035, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пл. Солом'янська, 1
Контактна особа: Роман Міщенко
+380675922308
8573793@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 22:22
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:36
Очікувана вартість: 1 048 845,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 488,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Оголошення про проведення відкритих торгів
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; 08751177
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Нафта і дистиляти (код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки :
Місце поставки : автозаправні станції Учасника.
Місце поставки (карток) талонів: за адресою Замовника
Кількість товару: 3 найменування (40500 л)
1) Бензин А-95 або еквівалент – 16500л;
2) Бензин А-92 або еквівалент – 12000л;
Дизельне паливо – 12000 л
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 1 048 845 грн з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 25.12.2020 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 25.10.2020 18:00
7) умови оплати: Розрахунок за поставлений Товар проводиться протягом 30 (тридцяти) днів, після підписання первинних документів (товарно-транспортних накладних, актів приймання-передачі, видаткових накладних)
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 2.2.1. На підставі положень ст.25 Закону Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
2.2.2. Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з грошовим покриттям.
2.2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.), що не перевищує 3 % (відсотків) очікуваної вартості закупівлі
Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний вказаній вище сумі за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії.
2.2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошені про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
2.2.5. Банківська гарантія надана банком-резидентом України повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. У разі посилання в тексті гарантії на договір про надання гарантії, укладений між банком - гарантом та принципалом, зазначений договір обов’язково надається учасником в складі тендерної пропозиції.
Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару гарантійну суму єдиним платежем протягом 15 робочих днів з дати отримання вимоги бенефіціара без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою принципала, без згоди та погодження з бенефіціаром, після її передавання/надсилання бенефіціару;
- відповідальність банку-гаранта перед бенефіціаром (Замовником), в разі порушення ним свого обов'язку, не обмежується сумою, на яку надано гарантію
Банківська гарантія повинна бути з повним грошовим забезпеченням (покриттям) за гарантією. На підтвердження зазначеного, учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація (довідка, банківська виписка тощо) від банку-гаранта, що свідчить про наявність повного грошового забезпечення (покриття) за гарантією.
Умови банківської гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром.
Забезпечення тендерної пропозиції не повинно містити умов щодо необхідності подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов крім подачі письмової вимоги про сплату коштів Бенефіціару, у тому числі, але не виключно, не повинно містити умов щодо: нотаріального засвідчення зразків підписів уповноважених осіб, які підписали вимогу за Гарантією, та/чи відбитка печатки Бенефіціара; подання до Банку-Гаранта вимоги за гарантією через банк Бенефіціара.
Разом із банківською гарантією, виданою банком-резидентом, Учасником надаються у електронному форматі оригінал або посвідчена банком-гарантом копія ліцензії, виданої банку-гаранту, оригінал або посвідчена банком-гарантом копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію.
У випадку надання банківської гарантії банком-нерезидентом, документи зазначені в даному абзаці надаються авізуючим банком-резидентом.
Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
2.2.6. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються Учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.
До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії:
Національна академія внутрішніх з справ
ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 08751177;
юридична адреса: 03035, м. Київ, Солом’янська площа, 1
банківські реквізити: р/р № UA618201720355169006000000175 в Державній казначейській службі України, м. Київ
МФО 820172
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
30 000,00 грн. (тридцять тисяч гривень 00 коп.);
Сума гарантії залишається незмінною.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта.
Застереження щодо випадків неповернення учасникові забезпечення тендерної пропозиції, вказані у пункті 3 цього Розділу.
Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16500 літр
Бензин А-95 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
12000 літр
Бензин А-92 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
12000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-07-011579-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:32489155
Дата подання: 05 листопада 2020 12:33
Скарга у відповідності до ЗУ "Про публічні закупівлі"
Детальніше - у файлах, що додаються
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 00:27
рішення від 09.11.2020 №20722+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 00:27
рішення від 17.11.2020 №21362.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 21:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доброго дня! Порушення усунуто.
Дата виконання рішення замовником: 23 листопада 2020 10:00

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2020 21:51
рішення від 17.11.2020 №21362.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 894 690,00
UAH з ПДВ
838 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 878 850,00
UAH з ПДВ
857 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гепард Ойл" 880 812,00
UAH з ПДВ
870 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 07:52
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:03
6_ліцензія.pdf
01 грудня 2020 17:03
4_ДПС.zip
01 грудня 2020 17:03
3_МВС.pdf
01 грудня 2020 17:03
2_ст. 17 (п.12).pdf
01 грудня 2020 17:03
1_ст. 17 (переможець).pdf
23 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:28
17_про захист довкілля.pdf
23 жовтня 2020 15:28
15_строк дії.pdf
23 жовтня 2020 15:28
39_проект договору.pdf
23 жовтня 2020 15:28
37_про госп. санкції.pdf
23 жовтня 2020 15:28
34_про згоду власника.pdf
23 жовтня 2020 15:28
33_дов. ЧА.pdf
23 жовтня 2020 15:28
32_про забруднення.pdf
23 жовтня 2020 15:28
31_про санкції.pdf
23 жовтня 2020 15:28
30_про ціну.pdf
23 жовтня 2020 15:28
29_про бенефіціара.pdf
23 жовтня 2020 15:28
27_ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 15:28
26_паспорт+код Бойчук.pdf
23 жовтня 2020 15:28
25_згода з проект. дог..pdf
23 жовтня 2020 15:28
24_ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 15:28
22_ЦІНОВА.pdf
23 жовтня 2020 15:28
21_загальні відомості.pdf
23 жовтня 2020 15:28
20_БГ.zip
23 жовтня 2020 15:28
19_повноваження.zip
23 жовтня 2020 15:28
18_серт.+пасп.+деклар..zip
23 жовтня 2020 15:28
16_про поставку.pdf
23 жовтня 2020 15:28
14_зразок талонів.pdf
23 жовтня 2020 15:28
13_технічна.pdf
23 жовтня 2020 15:28
12_ст. 17.pdf
23 жовтня 2020 15:28
11_ст. 17 за формою.pdf
23 жовтня 2020 15:28
10_довідки з банку.zip
23 жовтня 2020 15:28
9_фінзвітність.zip
23 жовтня 2020 15:28
8_анал. дог..zip
23 жовтня 2020 15:28
7_про анал. дог.pdf
23 жовтня 2020 15:28
6_доки на працівників.zip
23 жовтня 2020 15:28
5_про працівників.pdf
23 жовтня 2020 15:28
4_ТЕ гарант. лист.pdf
23 жовтня 2020 15:28
3_ГР гарант. лист.pdf
23 жовтня 2020 15:28
2_партнерські договори.zip
23 жовтня 2020 15:28
1_про АЗС.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 20:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 20:38
Кучабнська І.О..pdf
04 листопада 2020 13:01
Електронний підпис
04 листопада 2020 13:00
Установчі документи.7z
04 листопада 2020 12:52
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:45
довідки.pdf
30 жовтня 2020 15:37
Електронний підпис
30 жовтня 2020 15:37
Лист гарантія.pdf
30 жовтня 2020 13:03
Довідка.pdf
30 жовтня 2020 13:03
КІО.zip
30 жовтня 2020 13:03
КІО 2.7z
30 жовтня 2020 13:03
ДФС до 01.11.pdf
30 жовтня 2020 13:03
ДФС до 01.11.p7s
30 жовтня 2020 13:03
Довідка про корупцію.zip
23 жовтня 2020 15:00
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:54
Установчі документи.7z
23 жовтня 2020 14:54
Технічна частина.7z
23 жовтня 2020 14:54
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 14:54
Інші документи.7z
23 жовтня 2020 14:54
забезпечення.7z

Публічні документи

23 жовтня 2020 16:55
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:53
9_Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 16:53
24_Гарантійний лист.pdf
23 жовтня 2020 16:53
6_2 Наказ 01 від 11.03.2013.pdf
23 жовтня 2020 16:53
19_Копія Статуту.pdf
23 жовтня 2020 16:53
5_2 Зразок талонів.pdf
23 жовтня 2020 16:53
5_1 Технічна частина.pdf
23 жовтня 2020 16:53
13_Ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 16:53
12_Паспорт.pdf
23 жовтня 2020 16:52
3_6 Баланс за 2019 рік.pdf
23 жовтня 2020 16:52
3_5 Лист-відгук - НАВС.pdf
23 жовтня 2020 16:52
3_4 Податкові накладні.pdf
23 жовтня 2020 16:52
3_2 Договір - НАВС.pdf
23 жовтня 2020 16:52
1_2 Копія договору з WOG.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ "Гепард Ойл"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Рішення скасоване 857 340,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2020 00:42
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
Рішення скасоване 838 800,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:57
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Рішення скасоване 857 340,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:57
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
Переможець 838 800,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:59

Документи

29 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис

Документи

07 листопада 2020 00:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 09:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"
#32489155
838 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 січня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 18:38
П-869.PDF укладений
11 грудня 2020 18:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 838 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 139 800,00 UAH)