Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Робочі станції
Очікувана вартість
1 104 000,00 UAH
UA-2020-10-07-010089-a 43f09ccc750244e886ca0a32a64598f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Бовгар

+380372591677 zakupkilmtzcv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109079
Вебсайт: https://cv.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24
Контактна особа: Віталій Бовгар
+380372591677
zakupkilmtzcv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 16:44
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:46
Очікувана вартість: 1 104 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника.
ДК 021:2015 30214000-2 Робочі станції
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
86 комплект
Робочі станції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Котляревського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:45
Додаток №4 Відсутність підстав для відмови.docx
07 жовтня 2020 16:45
Додаток №3 Технічні вимоги.docx
07 жовтня 2020 16:45
Додаток №2 Договір.docx
07 жовтня 2020 16:45
Додаток №1 Цінова пропозиція.docx
07 жовтня 2020 16:45
ТД робочі станції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 11:28
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 17:12
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що процесор Intel Pentium Gold G5420 3.8GHz/8GT/s/4MB (BX80684G5420) s1151 BOX з інтегрованою графікою, вказаний у спеціфікації як такий, що найбільш оптимально функціонує в умовах державної установи з постійною обробкою інформації, є сумісним з програмним забезпеченням, що входить до складу єдиної інформаційної системи МВС України, адже саме такі процесори закуплялися ГУНП в складі робочих станцій у 2019 році та зарекомендували себе на практиці з найкращої сторони. Процесори AMD, що працюють на аналогічній частоті, поступаються у питанні кількості операцій за одиницю часу та виділяють більше тепла, що є небажаним для умов експлуатації бюджетної установи.
Відтак, цей процесор є таким, що не може бути замінений на процесор AMD через сумісність з вже закупленим обладнанням та гарантованою роботою з наявним програмним забезпеченням.

Тендер
Дата подання: 09 жовтня 2020 11:28
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 14:56
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тільки поставка

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-07-010089-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3540302713
Дата подання: 02 листопада 2020 16:26
ПРОПОЗИЦІЯ щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"»
Шановний Замовнику : У складі документів тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка, зміст якої підтверджував би відсутність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі за частиною другою статті 17 Закону, що не відповідає підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Розгорнуто у вкладенні .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 листопада 2020 11:47
Тендерним комітетом ГУНП в Чернівецькій області було додатково розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"» повідомив:
1. Відповідно до підпункту 5.4 пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"» не надали довідку у довільній формі відсутність підстав для відхилення відповідно до частини другої статті 17 Закону.
Тому відсутність довідки у ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"» відповідно до частини другої статті 17 Закону, не є підставою для відхилення пропозиції переможця торгів, оскільки відповідні до абз. 1, п. 1 ч. 1 стаття 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
2. Корпус CMC4103, запропонований ТОВ ТКК “Фрай”, дійсно має потужність блока живлення 500 Вт, проти потужності 400 Вт, зазначеної у технічних вимогах ГУНП. Дана характеристика може вважатися покращенням, оскільки дозволяє у майбутньому проводити модифікацію обладнання без заміни блока живлення. Корпус CMC4103 типу mini-Tower, запропонований ТОВ ТКК “Фрай”, має достатні габаритні розміри для розміщення всіх комплектуючих системного блоку, зазначених у технічних вимогах ГУНП. З урахуванням викладеного, Корпус CMC4103 можна вважати аналогом.

Метою здійснення публічних закупівель є економічна вигода державних інтересів, за умови відсутності порушення інтересів Замовника в частині якості предмета закупівлі.
Оскільки вказані критерії при визнанні переможця були дотримані, реальних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"» не вбачається.

ВИСТУПИЛИ:
Задорожний Олександр - представник Чернівецького управління Департаменту внутрішньої безпеки Національної поліції України, який, повідомив, що за результатом проведеного вивчення Вимоги було встановлено, що ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"» підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів не вбачається.

УХВАЛИЛИ:
1. Вимогу учасника ФОП ХРАПКО В.В. № UA-2020-10-07-010089-a.c1від згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визнати розглянутою по суті.
2. Вимогу № UA-2020-10-07-010089-a.c1від учасника ФОП ХРАПКО В.В. не задовольнити (відхилити).
3. Рішення про визнання переможця та намір укласти договір залишити без змін.

Документи подані скаржником

Документи

05 листопада 2020 11:47
Розгляд вимоги.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-07-010089-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3540302713
Дата подання: 06 листопада 2020 18:17
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді визнання ТОВ «ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"» переможцем процедури закупівлі
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо визнання переможцем Учасника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Повідомлення про намір укласти договір. Таке твердження ґрунтується на наступному.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 22:10
рішення від 10.11.2020 № 20810 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 22:10
рішення від 01.12.2020 №22244.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 22:37

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

13 листопада 2020 16:15
Пояснення для АМКУ.pdf
13 листопада 2020 16:15
Пояснення для АМКУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 037 998,50
UAH з ПДВ
1 037 998,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 1 088 158,00
UAH з ПДВ
1 088 158,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ 1 102 583,64
UAH з ПДВ
1 102 583,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 19:15
Електронний підпис
07 грудня 2020 18:48
Довіреність Лимар С.А..pdf
07 грудня 2020 18:48
Ліцензія.pdf
06 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
06 листопада 2020 13:38
Скан_20201102_6.pdf
06 листопада 2020 13:38
ч 2 СТ 17.pdf
06 листопада 2020 13:38
п.12 ч1 СТ 17.pdf
06 листопада 2020 13:38
п.13 ч1 СТ 17.pdf
06 листопада 2020 13:38
Dovidka_20301341310030315791.pdf
06 листопада 2020 13:38
Про лізензію.pdf
06 листопада 2020 13:38
п.5 ч1 СТ 17.pdf
06 листопада 2020 13:38
Dovidka_20301341310030315791.pdf (1).p7s
23 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
23 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:59
6. Копія Статуту.pdf
23 жовтня 2020 15:59
4. Копія Витягу з ЄДР.pdf
23 жовтня 2020 15:59
23. Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 15:59
21. Листи-пояснення.pdf
23 жовтня 2020 15:58
12. ІПН Кравченко О.Б..pdf
23 жовтня 2020 15:58
8. Копія Протокол 1.pdf
23 жовтня 2020 15:58
7. Копія Протокол №8.pdf
23 жовтня 2020 15:58
9. Копія Протоколу 55.pdf
23 жовтня 2020 15:58
2. Копія Виписка з ЄДР.PDF
23 жовтня 2020 15:58
5. Копія Опису.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 15:54
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:52
інші документи.pdf
23 жовтня 2020 15:52
Додаток №2 Договір.pdf
23 жовтня 2020 15:52
технічні вимоги.pdf
23 жовтня 2020 15:52
ст 17 _2.pdf
23 жовтня 2020 15:52
ст 17.pdf
23 жовтня 2020 15:52
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 17:31
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:29
9. Інформація по ст. 17.pdf
21 жовтня 2020 17:29
8. Реквізити учасника.pdf
21 жовтня 2020 17:29
5. Лист щодо Статуту.pdf
21 жовтня 2020 17:29
4. Паспорт+код (копія).pdf
21 жовтня 2020 17:29
25. Технічні вимоги.pdf
21 жовтня 2020 17:29
24. Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2020 17:29
23. Проект договору.pdf
21 жовтня 2020 17:29
20. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
21 жовтня 2020 17:29
2. Витяг ЄДРПОУ 30.01.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП "ХРАПКО ВІТАЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛОТКІН ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 1 037 998,50
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
1 037 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 19:14
ДУ №1 (Робочі станції).pdf зміни до договору
16 грудня 2020 19:13
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 14:10
Договір 378 від 08.12.2020 (Робочі станції).pdf укладений
08 грудня 2020 14:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 378
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 037 998,50
UAH (в тому числі ПДВ 172 999,75 UAH)