Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 39297986 |
Місцезнаходження: | 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл. |
Контактна особа: |
Дубенюк Леся Степанівна +380326542224 rvo.zolochiv@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 33 583 905,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 167 919,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 15:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 15:35 |
рішення про внесення змін.docx | |
22 жовтня 2020 15:35 |
Тендерна документація.docx | |
19 жовтня 2020 14:59 |
рішення про внесення змін.docx | |
19 жовтня 2020 14:59 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx | |
07 жовтня 2020 16:44 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx | |
07 жовтня 2020 16:44 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx | |
07 жовтня 2020 16:44 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.docx | |
07 жовтня 2020 16:44 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx |
22 жовтня 2020 15:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 жовтня 2020 15:35 |
рішення про внесення змін.docx
|
||||||
22 жовтня 2020 15:35 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
19 жовтня 2020 14:59 |
рішення про внесення змін.docx
|
||||||
19 жовтня 2020 14:59 |
Додаток _ 5 Проект договору.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 16:44 |
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 16:44 |
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 16:44 |
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.docx
|
||||||
07 жовтня 2020 16:44 |
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-06-000011 ● cf2fc48ef4684101a88f5ec47ff602bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 червня 2022 15:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2022 № 182
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-10-07-010067-a, 07.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-07 13:21:49
Запит про надання пояснень
Дата: 07.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-07-010067-a, яка проводилась Відділом освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-08 17:43:47
Запит про надання пояснень
Дата: 08.06.2022
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-07-010067-a, яка проводилась Відділом освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, моніторингом встановлено, що за результатами проведеної закупівлі за
ID: UA-2020-10-07-010067-a Замовником укладено з ТОВ «Золочівбуд» договір від 24.11.2020 №2411423
Відповідно до пункту 12.1. розділу 12 «Строк дії договору» договору від 24.11.2020 №2411423 договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами, скріпленими печатками та діє до 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Будь-яких додаткових угод щодо продовження строку дії вищевказаного договору чи щодо розірвання договору в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Водночас станом на 08.06.2022 звіт про виконання договору від 24.11.2020 №2411423 у електронній системі закупівель не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Чи виконано сторонами зобов’язання за договором від 24.11.2020 №2411423 в повному обсязі? У разі не виконання зобов’язань в повному обсязі - надати пояснення, які саме зобов’язання не виконанні.
2. Пояснити причини не опублікування звіту про виконання вищевказаного договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Золочівбуд" |
30 243 920,40
UAH з ПДВ
|
26 749 500,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД" |
29 550 000,00
UAH з ПДВ
|
27 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
29 993 532,00
UAH з ПДВ
|
28 974 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Золочівбуд" #01353255 |
Переможець |
26 749 500,90
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2020 10:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 15:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 11:54
|
договір 2411423 від 24.11.2020р реконструкція басейну Сасів.pdf | укладений |
24 листопада 2020 11:50
|