Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція басейну ОЗ Сасівської НВК ЗОШ І-ІІІ ст. в селі Сасів Золочівського району Львівської області »
Очікувана вартість
33 583 905,60 UAH
UA-2020-10-07-010067-a 0a9ac5b4f3d14c0baa1b9e7cc79a316b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубенюк Леся Степанівна

+380326542224 rvo.zolochiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 39297986
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. Івасюка,12, м. Золочів, Львівська обл.
Контактна особа: Дубенюк Леся Степанівна
+380326542224
rvo.zolochiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 23:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 12:57
Очікувана вартість: 33 583 905,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 167 919,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова підготовки тендерних пропозицій - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії . Умови надання забезпечення передбачено ч. 2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція басейну ОЗ Сасівської НВК ЗОШ І-ІІІ ст. в селі Сасів Золочівського району Львівської області »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт Аванс 7 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 жовтня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 15:35
рішення про внесення змін.docx
22 жовтня 2020 15:35
Тендерна документація.docx
19 жовтня 2020 14:59
Тендерна документація.docx
07 жовтня 2020 16:44
Тендерна документація.docx
19 жовтня 2020 14:59
рішення про внесення змін.docx
19 жовтня 2020 14:59
Додаток _ 5 Проект договору.docx
07 жовтня 2020 16:44
Додаток _ 5 Проект договору.docx
07 жовтня 2020 16:44
Додаток _ 4 Вимоги на виконання ст.17.docx
07 жовтня 2020 16:44
Додаток _ 3 Технічна специфікація.docx
07 жовтня 2020 16:44
Додаток _ 2 Кваліфікаційні критерії.docx
07 жовтня 2020 16:44
Додаток _ 1 Тендерна пропозиція.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-06-000011 ● cf2fc48ef4684101a88f5ec47ff602bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 червня 2022 15:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.06.2022 № 182

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2022 №182.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-10-07-010067-a, 07.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-07 13:21:49

Запит про надання пояснень

Дата: 07.06.2022

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-07-010067-a, яка проводилась Відділом освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:

1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-08 17:43:47

Запит про надання пояснень

Дата: 08.06.2022

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-07-010067-a, яка проводилась Відділом освіти Золочівської районної державної адміністрації Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, моніторингом встановлено, що за результатами проведеної закупівлі за
ID: UA-2020-10-07-010067-a Замовником укладено з ТОВ «Золочівбуд» договір від 24.11.2020 №2411423
Відповідно до пункту 12.1. розділу 12 «Строк дії договору» договору від 24.11.2020 №2411423 договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання сторонами, скріпленими печатками та діє до 31.12.2021 або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Будь-яких додаткових угод щодо продовження строку дії вищевказаного договору чи щодо розірвання договору в електронній системі закупівель не оприлюднено.
Відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Водночас станом на 08.06.2022 звіт про виконання договору від 24.11.2020 №2411423 у електронній системі закупівель не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення (з обов’язковим долученням до пояснення відповідних підтверджуючих документів) з наступних питань:
1. Чи виконано сторонами зобов’язання за договором від 24.11.2020 №2411423 в повному обсязі? У разі не виконання зобов’язань в повному обсязі - надати пояснення, які саме зобов’язання не виконанні.
2. Пояснити причини не опублікування звіту про виконання вищевказаного договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 14 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 01 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Золочівбуд" 30 243 920,40
UAH з ПДВ
26 749 500,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД" 29 550 000,00
UAH з ПДВ
27 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 29 993 532,00
UAH з ПДВ
28 974 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 11:34
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:27
Кваліфікаційні критерії
13 листопада 2020 09:17
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:15
Кваліфікаційні критерії
13 листопада 2020 09:15
Кваліфікаційні критерії
03 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:24
Усунення.rar
29 жовтня 2020 21:02
Електронний підпис
29 жовтня 2020 21:00
ФінЗвіт.rar
29 жовтня 2020 21:00
КВЕДзв.jpg
29 жовтня 2020 21:00
КВЕД.jpg
29 жовтня 2020 21:00
ЗразокПідпису.jpg
29 жовтня 2020 21:00
ДогОсновний.rar
29 жовтня 2020 21:00
ДовНесудимДир.zip
29 жовтня 2020 21:00
ДовВідсутнЗаборг.rar
29 жовтня 2020 21:00
ДержРеєстр.jpg
29 жовтня 2020 21:00
Грамота.rar
29 жовтня 2020 21:00
ВитягЄДР.rar
29 жовтня 2020 21:00
51-54. Працівники.rar
29 жовтня 2020 21:00
АКП.rar
29 жовтня 2020 21:00
47. ТехПаспортАвто.rar
29 жовтня 2020 21:00
68. ст 17.pdf
29 жовтня 2020 21:00
46. ДовМТБ.rar
29 жовтня 2020 21:00
64. ВідомУчасн (1).jpg
29 жовтня 2020 21:00
45. ТендПропоз.jpg
29 жовтня 2020 21:00
63. ПДВ.jpg
29 жовтня 2020 21:00
44. Гос санкції.pdf
29 жовтня 2020 21:00
62. Статут.rar
29 жовтня 2020 21:00
43. Проєкт договору.pdf
29 жовтня 2020 20:59
41-42. ДовідкаБанк.rar
29 жовтня 2020 20:59
61. ПаспортДирНоцик.pdf
29 жовтня 2020 20:59
38-40. Гарантійні листи.pdf
29 жовтня 2020 20:59
60. ДирНаказ.jpg
29 жовтня 2020 20:59
37. Демпінг.jpg
29 жовтня 2020 20:59
59. ДирПротокол.jpg
29 жовтня 2020 20:59
34-36. Субпідряд.rar
29 жовтня 2020 20:59
58. ДовідкаСтатистика.pdf
29 жовтня 2020 20:59
28-30. ЛистиCертифікати2.rar
29 жовтня 2020 20:59
57. Штат.jpg
29 жовтня 2020 20:59
56. 1ДФ.rar
29 жовтня 2020 20:59
22-30. Авторизація.rar
29 жовтня 2020 20:59
55.1. Протокол.zip
29 жовтня 2020 20:59
22-27. ЛистиCертифікати1.rar
29 жовтня 2020 20:59
55. ОхоронаПраці.rar
29 жовтня 2020 20:59
54.1. Бурак.rar
29 жовтня 2020 20:59
21. Лист ДБН.pdf
29 жовтня 2020 20:59
19-20. Декларація.rar
29 жовтня 2020 20:59
18. Пояснення дозвіл.pdf
29 жовтня 2020 20:59
17. Ліцензія.rar
29 жовтня 2020 20:59
16. ГрафікВР.jpg
29 жовтня 2020 20:59
10. Гарантійний термін.jpg
29 жовтня 2020 20:59
9. ДСТУ.pdf
29 жовтня 2020 20:59
3-8. БанкГарантія.rar
29 жовтня 2020 20:59
2. Формальні помилки.pdf
29 жовтня 2020 20:59
1. ПаспортДирНоцик.rar

Публічні документи

29 жовтня 2020 21:34
Електронний підпис
29 жовтня 2020 21:30
цінова пропозиція.PDF
29 жовтня 2020 21:30
підсумкова відомість.PDF
29 жовтня 2020 21:30
локальні_1-2.PDF
29 жовтня 2020 21:30
локальний2-2.PDF
29 жовтня 2020 21:30
локальний 6-2.PDF
29 жовтня 2020 21:30
локальний 6.PDF
29 жовтня 2020 21:30
календарний графік.PDF
29 жовтня 2020 21:30
зведений.PDF
29 жовтня 2020 21:30
загально-виробничі.PDF
29 жовтня 2020 21:30
технічна специфікація.PDF
29 жовтня 2020 21:30
субпідряд.rar
29 жовтня 2020 21:30
проект договору.PDF
29 жовтня 2020 21:30
кошторис.rar
29 жовтня 2020 21:30
КК працівники.rar
29 жовтня 2020 21:30
КК МТБ.rar
29 жовтня 2020 21:30
ІД про підприємство.rar
29 жовтня 2020 21:30
ІД матеріали.rar
29 жовтня 2020 21:30
Дозвола.rar
29 жовтня 2020 21:30
Договірна ціна.PDF
29 жовтня 2020 21:30
Довідка банк.PDF
29 жовтня 2020 21:30
впв17.PDF
29 жовтня 2020 21:30
банківська гарантія.rar

Публічні документи

29 жовтня 2020 16:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 16:18
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 16:18
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
29 жовтня 2020 16:18
187.imd
29 жовтня 2020 16:18
18.Договірна_ціна.pdf
29 жовтня 2020 16:18
187_ДЦ_ДЦ.rtf.p7s
29 жовтня 2020 16:18
187_ДЦ_ДЦ.rtf
29 жовтня 2020 16:18
187.imd.p7s
29 жовтня 2020 16:18
18.Договірна_ціна.pdf.p7s
29 жовтня 2020 16:18
16.Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 16:18
16.Проект договору.pdf.p7s
29 жовтня 2020 16:18
13.Технічне_завдання.docx.p7s
29 жовтня 2020 16:18
13.Технічне_завдання.docx
29 жовтня 2020 16:18
7.Інші_документи.pdf
29 жовтня 2020 16:18
9.Банківська_гарантія.rar
29 жовтня 2020 16:18
8.Гарантійні_листи.pdf
29 жовтня 2020 16:18
10.ВПВ17.docx
29 жовтня 2020 16:17
7.Інші_документи.pdf.p7s
29 жовтня 2020 16:17
8.Гарантійні_листи.pdf.p7s
29 жовтня 2020 16:17
10.ВПВ17.docx.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Золочівбуд"

ТОВ "ЗОЛОЧІВАГРОБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Золочівбуд"
#01353255
Переможець 26 749 500,90
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 10:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 15:20

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасникам необхідно надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази На підтвердження вищевказаного критерію у складі тендерної пропозиції ТОВ "Золочівбуд" надано довідку 1/10-т від 12 жовтня 2020 р. Однак, цей документ не відповідає формі, що встановлена у тендерній документації, оскільки не містить інформацію про виробника/ марку та термін експлуатації на позиції №1.15 – 1.58 довідки 1/10-т від 12 жовтня 2020 р. - Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу) підтверджується документально, а саме: у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку (на автомобільному ходу). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "Золочівбуд" відсутня копія технічного паспорта на позицію №1.13 ГАЗ, 3302-14 Бортовий-С. - Згідно з вимогами ч.1 Розділу 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копії трудових книжок на працівників, яких вносить у довідку про ІТР, а саме Панькевич Ю.Є та Політило П.С., що мають форму, яка складена іноземною мовою. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести у відповідність довідку 1/10-т від 12 жовтня 2020 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вказавши інформацію про виробника/ марку та термін експлуатації на позиції №1.15 – 1.58. - надати копію технічного паспорта на позицію №1.13 ГАЗ, 3302-14 Бортовий-С. - привести у відповідність надані у складі тендерної пропозиції трудові книжки шляхом перекладу записів у них з іноземної мови на українську. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Або як аналог виправлення надати накази на призначення вищевказаних працівників. Або ж, як аналог виправлення цих невідповідностей, слід відредагувати наявність тих працівників, які будуть залучені до виконання робіт шляхом внесення змін і зазначенням інших/нових фізичних осіб у довідках з вих №53 від 28.08.2020 року (форма таблиці Б). Відповідно на цих нових/інших працівників надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, які мають бути сформовані виключно українською мовою 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Золочівбуд"
#01353255
26 749 500,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 11:54
договір 2411423 від 24.11.2020р реконструкція басейну Сасів.pdf укладений
24 листопада 2020 11:50