Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали (шовні матеріали)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-10-07-007951-a ● c48d1cc9b54f464dbbd8763212c65314
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01992268 |
Місцезнаходження: | 89600, Україна , Закарпатська обл., м. Мукачево, ВУЛ. ФРАНКА ІВАНА, будинок 39 |
Контактна особа: |
Оксана Станкович +380313123450 odlmukachevo@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 26 листопада 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
550 штуки
ПГА 1(4) 0,75м колюча голка 40мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
550 штуки
ПГА 1(4) 0,75м ріжуча голка 35мм 3/8 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
550 штуки
ПГА 0(3,5) 0,75м колюча голка 30мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
550 штуки
ПГА 0(3,5) 0,75м ріжуча голка 30мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
550 штуки
ПГА 2/0(3) 0,75м колюча голка 26мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
360 штуки
ПГА 2/0(3) 0,75м ріжуча голка 26мм 3/8 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
550 штуки
ПГА 3/0(2) 0,9м колюча голка 26мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
240 штуки
ПГА 4/0(1,5) 0,75м колюча голка 20мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
ПГА 4/0(1,5) 0,75м ріжуча голка 20мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
ПГА 5/0(1) 0,75м ріжуча голка 19мм 3/8 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
ПГА 5/0(1) 0,75м колюча голка 16мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
5 штуки
Нитка ПДО з однонаправленими насічками, для безвузлового закриття ран USP (EP): 3/0 (М2) довжиною 30см, з петлею одному кінці та атравматичною колючою голкою, ½ кола, 25мм на другому кінці.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60 штуки
ПДО 1(4) 0,75м колюча голка 35мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60 штуки
ПДО 1(4) 0,75м ріжуча голка 35мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
ПДО 4/0(1,5) 0,75м ріжуча голка 17мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
ПДО 3/0(2) 0,90м 2 колючі голки 30мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
ПДО 3/0(2) 0,90м 2 ріжучі голки 30мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
96 штуки
ПДО 4/0(1,5) 0,90м 2 колючі голки 26мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
Поліефір (лавсан) 0(3,5) 0,75м колюча голка 35мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
48 штуки
Поліефір (лавсан) 1(4) 0,75м колюча голка 45мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
Поліефір (лавсан) 2/0(3) 0,75м колюча голка 30мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
120 штуки
Поліефір (лавсан) 3/0(2) 0,75м колюча голка 30мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
96 штуки
Поліефір (лавсан) 4/0(1,5) 0,75м колюча голка 19мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
60 штуки
Пролен 3/0(2) 0,75 колюча 26мм 1/2 кола
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
Лезо для скальпелю, розмір 10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Лезо для скальпелю, розмір 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
Лезо для скальпелю, розмір 12
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
300 штуки
Лезо для скальпелю, розмір 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
Лезо для скальпелю, розмір 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
Лезо для скальпелю, розмір 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89600, Україна, Закарпатська область, Мукачево, Франка Івана,39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 листопада 2020 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 листопада 2020 11:52 |
Зміни до ТД шовний 2020.doc | |
17 листопада 2020 11:52 |
ТД шовний 2020 зі змінами.doc |
17 листопада 2020 11:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 листопада 2020 11:52 |
Зміни до ТД шовний 2020.doc
|
|||
17 листопада 2020 11:52 |
ТД шовний 2020 зі змінами.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-07-007951-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Код ЄДРПОУ:3043618347
Дата подання: 12 жовтня 2020 14:24
Вимога про видалення дискримінаційних умов з тендерної пропозиції
Доброго дня!
Згідно позиції 19 Додатку 5 Тендерної документації Замовник закуповує: « Васкуфил, USP 6-0, довжини нитки 75см, 2 голки 11мм 3/8 колючі, колір нитки синій». Далі вказаний детальний опис медичного виробу, серед якого перелічено: «Монофіламентна нитка з полібутестера, не розсмоктується, синього кольору, з покриттям, що розсмоктується на протязі 30 днів, із полімера е-капролактона, гліколіда та полоксамера. Розмір за USP 6-0, 2 голки 11 мм 3/8 кола колюча, довжина 75см, колір синій».
При пошуку на ринку України даного медичного виробу виявилося, що шовний матеріал з полібутестера, який не розсмоктується, з покриттям, що розсмоктується, виробляє лише одна єдина компанія Covidien (Medtronic) під торговою маркою Vascufil (файл з каталогом додається):
https://www.optimatrading.com.ua/catalog/catalog-covidien/suture/vascufil/
https://www.hospeq.com/8886471411V-VASCUFIL-Suture-Taper-Size-6-0-Blue-24-p/cv8886471411v.htm
http://evraz-med.ru/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%B8/%D1%85%D0%B8%D1%80%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B8%D1%8F/%D1%85%D0%B8%D1%80%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5-%D1%88%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8B/vascufil-%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%84%D0%B8%D0%BB/
https://www.medtronic.com/covidien/en-us/support/products/wound-closure/vascufil-sutures.html
На ринку України відсутній адекватний еквівалент даного медичного виробу, який би підходив до опису замовника за всіма ознаками, який би був рівнозамінний.
Дану нитку Замовник закуповує у кількості лише 5 штук, при загальній потребі в шовному матеріалі у 6 860 штук.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРІВ, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі ЇХ ТЕХНІЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Характеристики товарів, робіт або послуг МОЖУТЬ містити ОПИС КОНКРЕТНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА чи ПОРЯДКУ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). …4. Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНІ МАРКУ ЧИ ВИРОБНИКА або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ».
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що учасник ПОВИНЕН МАТИ МОЖЛИВІСТЬ запропонувати еквівалент, який може замінити виріб, вказаний в тендерній документації.
Однак, як вже пояснювалося, еквівалентного виробу з полібутестера в Україні немає.
Те, що відсутність альтернативи в тендерній документації є порушенням вимог Закону вже визначала Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, в рішенні № № №12639-р/пк-пз 25.06.2020 по аналогічному випадку, коли в тендерній документації містився опис конкретного медичного виробу конкретного виробника, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала: «Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив відповідність продукції щонайменше двох виробників умовам Документації. Враховуючи наведене, Замовник не спростував інформацію, наведену Скаржником, не довів та документально не підтвердив відповідність усім у сукупності вимогам Документації продукції щонайменше двох виробників. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника».
Крім того, на додачу до зазначеного, згідно п. 1.1 Додатку 5 до Тендерної документації: «- учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару який становитиме на момент поставки не менше 80% від терміну придатності визначеного виробником, або не менше 1 року з дати поставки товару на склад замовника (лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів)».
Таким чином, за умовами тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний уповноважений представник нададуть гарантійний лист (інша назва – «лист авторизації»).
Виробник продукції або його представник мають можливість НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати, щоб не надавати.
Тобто, УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ПОСТАВЛЕНА В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників.
Хочу звернути увагу, що наявність такого листа жодним чином не гарантує належної поставки товару належної якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником.
Так само наявність листа авторизації не гарантує в подальшому належну якість виробів, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування.
Більше того, в даному ж пункті 1.1. Додатку 5 до Тендерної документації передбачено, що відповідність пропозиції учасника повинна також підтверджуватися: «- оригінальним листом учасника процедури закупівлі про гарантування поставки предмета закупівлі в необхідній кількості та необхідної якості протягом дії договору».
Тобто, замовник вимагає гарантійний лист від учасника, що якість товару відповідатиме необхідним вимогам, і додатково ще лист виробника чи його офіційного представника, який теж має підтверджувати належну якість товару.
Це свідчить про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість з офіційним уповноваженим представником (чи виробником) щодо надання листа авторизації, не зміг прийняти участь у закупівлі, за якою закуповуються шовні матеріали.
В той же час:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже розглядала питання законності вимог замовників про надання листів авторизації чи діючих договорів.
Так, в рішенні № 8435-р/пк-пз від 17.08.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
В рішенні № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації або договір є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Таким чином, вимога надавати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника порушує принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів».
Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації:
1. видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника – п. 1.1. Додатку 5 до Тендерної документації;
2. Видалити з даної закупівлі шовний матеріал, який не має еквівалентів – позиція 19 Додатку 5 Тендерної документації.
Просимо також звернути увагу, що Замовник має право закупити ці 5 безальтернативних медичних вироби на підставі спрощеної закупівлі за прямим договором, а відсутність обмежень в даній відкритій закупівлі призведе до більшої конкуренції серед учасників, що, в результаті, приведе до економічної вигоди Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно позиції 19 Додатку 5 Тендерної документації Замовник закуповує: « Васкуфил, USP 6-0, довжини нитки 75см, 2 голки 11мм 3/8 колючі, колір нитки синій». Далі вказаний детальний опис медичного виробу, серед якого перелічено: «Монофіламентна нитка з полібутестера, не розсмоктується, синього кольору, з покриттям, що розсмоктується на протязі 30 днів, із полімера е-капролактона, гліколіда та полоксамера. Розмір за USP 6-0, 2 голки 11 мм 3/8 кола колюча, довжина 75см, колір синій».
При пошуку на ринку України даного медичного виробу виявилося, що шовний матеріал з полібутестера, який не розсмоктується, з покриттям, що розсмоктується, виробляє лише одна єдина компанія Covidien (Medtronic) під торговою маркою Vascufil (файл з каталогом додається):
https://www.optimatrading.com.ua/catalog/catalog-covidien/suture/vascufil/
https://www.hospeq.com/8886471411V-VASCUFIL-Suture-Taper-Size-6-0-Blue-24-p/cv8886471411v.htm
http://evraz-med.ru/%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B3-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%B8/%D1%85%D0%B8%D1%80%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B8%D1%8F/%D1%85%D0%B8%D1%80%D1%83%D1%80%D0%B3%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B5-%D1%88%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B0%D0%BB%D1%8B/vascufil-%D0%B2%D0%B0%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%84%D0%B8%D0%BB/
https://www.medtronic.com/covidien/en-us/support/products/wound-closure/vascufil-sutures.html
На ринку України відсутній адекватний еквівалент даного медичного виробу, який би підходив до опису замовника за всіма ознаками, який би був рівнозамінний.
Дану нитку Замовник закуповує у кількості лише 5 штук, при загальній потребі в шовному матеріалі у 6 860 штук.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в закупівлях обов’язковим є дотримання принципів прозорості, недискримінації, максимальної ефективності та економії.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Технічна специфікація повинна містити опис усіх НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ТОВАРІВ, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі ЇХ ТЕХНІЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ. Характеристики товарів, робіт або послуг МОЖУТЬ містити ОПИС КОНКРЕТНОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або ТЕХНОЛОГІЇ ВИРОБНИЦТВА чи ПОРЯДКУ ПОСТАЧАННЯ ТОВАРУ (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). …4. Технічні специфікації НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ПОСИЛАННЯ НА КОНКРЕТНІ МАРКУ ЧИ ВИРОБНИКА або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «АБО ЕКВІВАЛЕНТ».
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає, що учасник ПОВИНЕН МАТИ МОЖЛИВІСТЬ запропонувати еквівалент, який може замінити виріб, вказаний в тендерній документації.
Однак, як вже пояснювалося, еквівалентного виробу з полібутестера в Україні немає.
Те, що відсутність альтернативи в тендерній документації є порушенням вимог Закону вже визначала Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, в рішенні № № №12639-р/пк-пз 25.06.2020 по аналогічному випадку, коли в тендерній документації містився опис конкретного медичного виробу конкретного виробника, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала: «Разом з тим, Замовник не довів та документально не підтвердив відповідність продукції щонайменше двох виробників умовам Документації. Враховуючи наведене, Замовник не спростував інформацію, наведену Скаржником, не довів та документально не підтвердив відповідність усім у сукупності вимогам Документації продукції щонайменше двох виробників. Виконати дану умову зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника».
Крім того, на додачу до зазначеного, згідно п. 1.1 Додатку 5 до Тендерної документації: «- учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару який становитиме на момент поставки не менше 80% від терміну придатності визначеного виробником, або не менше 1 року з дати поставки товару на склад замовника (лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів)».
Таким чином, за умовами тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний уповноважений представник нададуть гарантійний лист (інша назва – «лист авторизації»).
Виробник продукції або його представник мають можливість НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД обрати кому надавати зазначені листи авторизації, а кому відмовляти в їх наданні чи зволікати, щоб не надавати.
Тобто, УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ПОСТАВЛЕНА В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА АБО ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників.
Хочу звернути увагу, що наявність такого листа жодним чином не гарантує належної поставки товару належної якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником.
Так само наявність листа авторизації не гарантує в подальшому належну якість виробів, оскільки лист виробника і якість товару жодним чином не пов’язані між собою, адже підтвердженням відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам можуть бути лише сертифікати відповідності, декларація про відповідність, інструкція про застосування.
Більше того, в даному ж пункті 1.1. Додатку 5 до Тендерної документації передбачено, що відповідність пропозиції учасника повинна також підтверджуватися: «- оригінальним листом учасника процедури закупівлі про гарантування поставки предмета закупівлі в необхідній кількості та необхідної якості протягом дії договору».
Тобто, замовник вимагає гарантійний лист від учасника, що якість товару відповідатиме необхідним вимогам, і додатково ще лист виробника чи його офіційного представника, який теж має підтверджувати належну якість товару.
Це свідчить про створення штучного обмеження, щоб ніхто інший, окрім певного учасника, який має домовленість з офіційним уповноваженим представником (чи виробником) щодо надання листа авторизації, не зміг прийняти участь у закупівлі, за якою закуповуються шовні матеріали.
В той же час:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже розглядала питання законності вимог замовників про надання листів авторизації чи діючих договорів.
Так, в рішенні № 8435-р/пк-пз від 17.08.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації є дискримінаційною по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
В рішенні № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 р. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вказала, що вимога надати лист авторизації або договір є дискримінаційною до інших суб’єктів господарювання, які не мають безпосередніх стосунків із виробником, проте мають можливість поставки товару відповідно до предмету закупівлі.
Таким чином, вимога надавати гарантійний лист від виробника або його офіційного представника порушує принцип недискримінації учасників, передбачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів».
Враховуючи викладене, керуючись ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації:
1. видалити з тендерної документації вимогу про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника – п. 1.1. Додатку 5 до Тендерної документації;
2. Видалити з даної закупівлі шовний матеріал, який не має еквівалентів – позиція 19 Додатку 5 Тендерної документації.
Просимо також звернути увагу, що Замовник має право закупити ці 5 безальтернативних медичних вироби на підставі спрощеної закупівлі за прямим договором, а відсутність обмежень в даній відкритій закупівлі призведе до більшої конкуренції серед учасників, що, в результаті, приведе до економічної вигоди Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 жовтня 2020 09:23
Ознайомившись із Вашою вимогою UA-2020-10-07-007951-a.c1 «про видалення дискримінаційних умов з тендерної пропозиції» надаємо наступну відповідь.
Відповідно до п. 31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація розробляється відповідно до вимог, які встановлені ст. 22 Закону.
п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститись інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником визначені найменування виробів (предмету закупівлі) без посилання на конкретні торгівельні марки чи виробників цих виробів. Замовник дотримався вимоги Закону щодо можливості учасниками запропонувати еквіваленти виробів, які є предметом закупівлі, з рівнозначними або покращеними медико-технічними їх характеристиками, аніж ті, що вимагає замовник у тендерній документації.
У Додатку 5 «Медико – технічні вимоги до предмету закупівлі та підтвердження його відповідності вимогам документації конкурсних торгів» Тендерної документації Замовника є наявна наступна примітка «* Найменування товару, які містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело його походження або виробника вважати такі найменування, які містять вираз «або еквівалент».»
ч. 3 ст. 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Для гарантування та підтвердження можливості Учасником своєчасної поставки товарів, що є предметом закупівлі, з необхідними термінами придатності, які потребує Замовник, у тендерній документації зазначена вимога про надання учасниками в складі тендерної пропозиції лист щодо терміну придатності товару від виробника чи уповноваженого ним представника.
Надання такого листа учасниками надає гарантії Замовнику, щодо своєчасного та належного виконання договірних зобов’язань за закупівлею постачальником.
Вимога про надання учасниками в складі тендерної пропозиції листа щодо терміну придатності товару від виробника чи уповноваженого ним представника не ставить учасників у нерівні умови та не може вважатися дискримінаційною вимогою, так як на ринку України є достатньо виробників чи уповноважених їх представників, які реалізовують товари, в тому числі ті, які є предметом даної закупівлі.
На підставі вищезазначеного, вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не суперечитьз аконодавству у сфері публічних закупівель, не порушує принципів здійснення закупівель, прав і законних інтересів потенційних учасників, а тому вважаємо, що підстави для задоволення Ваших вимог щодо внесення змін до тендерної документації відсутні.
Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свої пропозиції, які будуть прийняті і розглянуті Замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до п. 31 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація розробляється відповідно до вимог, які встановлені ст. 22 Закону.
п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону передбачає, що у тендерній документації повинна міститись інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовником визначені найменування виробів (предмету закупівлі) без посилання на конкретні торгівельні марки чи виробників цих виробів. Замовник дотримався вимоги Закону щодо можливості учасниками запропонувати еквіваленти виробів, які є предметом закупівлі, з рівнозначними або покращеними медико-технічними їх характеристиками, аніж ті, що вимагає замовник у тендерній документації.
У Додатку 5 «Медико – технічні вимоги до предмету закупівлі та підтвердження його відповідності вимогам документації конкурсних торгів» Тендерної документації Замовника є наявна наступна примітка «* Найменування товару, які містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип, джерело його походження або виробника вважати такі найменування, які містять вираз «або еквівалент».»
ч. 3 ст. 22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Для гарантування та підтвердження можливості Учасником своєчасної поставки товарів, що є предметом закупівлі, з необхідними термінами придатності, які потребує Замовник, у тендерній документації зазначена вимога про надання учасниками в складі тендерної пропозиції лист щодо терміну придатності товару від виробника чи уповноваженого ним представника.
Надання такого листа учасниками надає гарантії Замовнику, щодо своєчасного та належного виконання договірних зобов’язань за закупівлею постачальником.
Вимога про надання учасниками в складі тендерної пропозиції листа щодо терміну придатності товару від виробника чи уповноваженого ним представника не ставить учасників у нерівні умови та не може вважатися дискримінаційною вимогою, так як на ринку України є достатньо виробників чи уповноважених їх представників, які реалізовують товари, в тому числі ті, які є предметом даної закупівлі.
На підставі вищезазначеного, вважаємо, що тендерна документація не містить дискримінаційних вимог та не суперечитьз аконодавству у сфері публічних закупівель, не порушує принципів здійснення закупівель, прав і законних інтересів потенційних учасників, а тому вважаємо, що підстави для задоволення Ваших вимог щодо внесення змін до тендерної документації відсутні.
Всі потенційні учасники торгів, можуть надати свої пропозиції, які будуть прийняті і розглянуті Замовником відповідно до діючого законодавства.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-07-007951-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна", Код ЄДРПОУ:3043618347
Дата подання: 15 жовтня 2020 17:48
Дата подання: 15 жовтня 2020 17:48
СКАРГА
про усунення порушення законодавства у тендерній документації
Згідно позиції 19 Додатку 5 Тендерної документації Замовник закуповує: «Васкуфил, USP 6-0, довжини нитки 75см, 2 голки 11мм 3/8 колючі, колір нитки синій». Далі вказаний детальний опис медичного виробу, серед якого перелічено: «Монофіламентна нитка з полібутестера, не розсмоктується, синього кольору, з покриттям, що розсмоктується на протязі 30 днів, із полімера е-капролактона, гліколіда та полоксамера. Розмір за USP 6-0, 2 голки 11 мм 3/8 кола колюча, довжина 75см, колір синій».На ринку України відсутній адекватний еквівалент даного медичного виробу, який би підходив до опису замовника за всіма ознаками, який би був рівнозамінний Встановлення замовником у відкритій закупівлі унікальної позиції фактично є примушуванням учасника або домовитися з певними особами (яких не так багато на ринку України стосовно даного медичного виробу) на їх «ділових» умовах, або відмовитися від участі в закупівлі за всіма шовними матеріалами через відсутність в природі еквівалентів за однією позицією. При тому що закупівля на велику суму на два десятки позицій.
При цьому дотримана «формальність» - назва виробника і назва виробу в тендерній документації прямо не написана - не спростовує того, що з тендерної документації можливо чітко встановити конструкцію, тип, джерело походження і виробника, та того, що неможливо їх замінити еквівалентом, а отже ця формальність все одно свідчить про порушення ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
На додачу до наведеного порушення, згідно п. 1.1 Додатку 5 до Тендерної документації: «- учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист виробника чи уповноваженого ним представника щодо терміну придатності товару який становитиме на момент поставки не менше 80% від терміну придатності визначеного виробником, або не менше 1 року з дати поставки товару на склад замовника (лист повинен містити посилання на номер оголошення про проведення відкритих торгів)».
Таким чином, за умовами тендерної документації учасниками в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, яким виробник чи його офіційний уповноважений представник нададуть гарантійний лист (інша назва – «лист авторизації»).
УЧАСТЬ В ЗАКУПІВЛІ ПОСТАВЛЕНА В ПРЯМУ ЗАЛЕЖНІСТЬ ВІД ВОЛІ ПЕВНОГО ВИРОБНИКА (ЙОГО ПРЕДСТАВНИКА ЧИ ФІЛІЇ) в Україні, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників.
Хочу звернути увагу, що наявність листа авторизації жодним чином не гарантує належної поставки товару належної якості у разі підписання договору про закупівлю між учасником та замовником, оскільки виробник (офіційний представник) не несе жодної відповідальності за договірними відносинами між учасником і замовником.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
П Р О Ш У:
1. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-10-07-007951-a безеквівалентної позиції 19 Додатку 5 Тендерної документації: «Васкуфил, USP 6-0, довжини нитки 75см, 2 голки 11мм 3/8 колючі, колір нитки синій», «Монофіламентна нитка з полібутестера, не розсмоктується, синього кольору, з покриттям, що розсмоктується на протязі 30 днів, із полімера е-капролактона, гліколіда та полоксамера. Розмір за USP 6-0, 2 голки 11 мм 3/8 кола колюча, довжина 75см, колір синій»;
2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-10-07-007951-a шляхом повного виключення позиції 19 з матеріалом Vascufil або поділу закупівлі на лоти, з винесенням даного унікального матеріалу конкретного виробника в окремий лот;
3. Встановити порушення законодавства замовником Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради у вигляді внесення до тендерної документації закупівлі № UA-2020-10-07-007951-a п. 1.1 Додатку 5 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника (філії, дистриб’ютора, дилера тощо);
4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство "ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" Закарпатської обласної ради внести зміни до тендерної документації закупівлі № UA-2020-10-07-007951-a шляхом видалення із тендерної документації пункту 1.1 Додатку 5 до Тендерної документації – вимоги про надання гарантійного листа від виробника або його офіційного представника (філії, дистриб’ютора, дилера тощо).
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 10:53
рішення від 19.10.2020 №19467.pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 10:53
інформація про перенесення розгляду скарги від 28.10.2020 №17131.pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2020 11:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.11.2020 № 21017.pdf
Дата публікації: 12 листопада 2020 21:09
рішення від 11.11.2020 № 21017.pdf
Дата публікації: 16 листопада 2020 22:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №21017-р/пк-пз від 11.11.2020 року тендерним комітетом КНП «Обласної дитячої лікарні» ЗОР внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Медичні матеріали (шовні матеріали)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-07-007951-a.
Дата виконання рішення замовником: 17 листопада 2020 12:06
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2020 13:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" |
237 933,20
UAH з ПДВ
|
237 933,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Cтепаненко Ірина Федорівна" |
272 952,56
UAH з ПДВ
|
272 952,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СІНКРО МЕДИКА" |
294 427,09
UAH з ПДВ
|
286 119,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФІ-МЕД" |
291 703,83
UAH з ПДВ
|
291 703,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа підприємець Скоропад Оксана Василівна |
295 258,29
UAH з ПДВ
|
295 258,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Клочківська Світлана Анатоліївна" #2350504021 |
Переможець |
237 933,20
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 15:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:10
|
Дод.уг.№1 до дог.№175.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 17:09
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 10:55
|
Дог.№175.pdf | укладений |
14 грудня 2020 10:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 175 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |