Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
«Будівництво пішохідної алеї на території центру байдарочного туризму в м.Сокаль Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 044 890,00 UAH
UA-2020-10-07-006299-c 6e2de8e040364ea38a4fdb686d8e36e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гринюк Олександра Євгенівна

+380325772089 radasokal@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокальська районна рада Львівської області
Код ЄДРПОУ: 25545203
Місцезнаходження: 80001, Україна , Львівська обл., Сокальський район, Місто Сокаль, вулиця Шептицького,26
Контактна особа: Гринюк Олександра Євгенівна
+380325772089
radasokal@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 11:04
Очікувана вартість: 2 044 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 224,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 Розділу ІІІТендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування предмета закупівлі, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу ІІІ тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 10 220,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу ІІІ Тендерної документації. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: Банківська ліцензія; Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпечення тендерної пропозиції або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації, відхиляються Замовником.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво пішохідної алеї на території центру байдарочного туризму в м.Сокаль Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації, територія центру байдарочного туризму в м.Сокаль Львівської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, при наявності фінансування, перерахувати Підряднику попередню оплату в розмірі 30 % від загальної суми договору. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Сума попередньої оплати перераховується Підряднику протягом 10 робочих днів з моменту подання Підрядником необхідних документів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Подальші розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 23:57
Електронний підпис
07 жовтня 2020 23:48
1-ТД-Будівництво алеї.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ" 1 798 757,88
UAH з ПДВ
1 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " Інвестиційно Будівельна Компанія " Житлопромбуд" 1 965 530,00
UAH з ПДВ
1 965 530,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 11:08
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:04
договірна ціна переможця.zip
02 листопада 2020 11:04
довідка про несудимість 001.pdf
22 жовтня 2020 11:50
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:48
банківська гарантія.rar
22 жовтня 2020 11:48
договірна ціна.rar
22 жовтня 2020 11:48
технічна специфікація.pdf
22 жовтня 2020 11:48
дозвіл.pdf
22 жовтня 2020 11:48
проєкт договору.pdf
22 жовтня 2020 11:48
копія статуту.pdf
22 жовтня 2020 11:48
довідка по ст. 17 Закону.pdf
22 жовтня 2020 11:48
відгук.pdf
22 жовтня 2020 11:48
штатний розпис.pdf
22 жовтня 2020 11:48
звіт 1дф.pdf
22 жовтня 2020 11:48
свідоцтва на техніку.pdf
22 жовтня 2020 11:48
договори на техніку.pdf
22 жовтня 2020 11:48
бухгалтерська довідка.pdf
22 жовтня 2020 11:48
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:35
Електронний підпис
22 жовтня 2020 16:33
стаття_17.pdf
22 жовтня 2020 16:33
свiдоцтво_статистика2.jpg
22 жовтня 2020 16:33
свiдоцтво_статистика.jpg
22 жовтня 2020 16:32
свiдоцтво_ПДВ.jpg
22 жовтня 2020 16:32
уповноважений.pdf
22 жовтня 2020 16:32
свiдоцтво_2.jpg
22 жовтня 2020 16:32
свiдоцтво.jpg
22 жовтня 2020 16:32
тех специф.pdf
22 жовтня 2020 16:32
субпiдрядники.pdf
22 жовтня 2020 16:32
перс дані.pdf
22 жовтня 2020 16:32
паспорт1.jpg
22 жовтня 2020 16:32
паспорт.jpg
22 жовтня 2020 16:32
документи_водiя-1.pdf
22 жовтня 2020 16:32
довiдка_працiвники.pdf
22 жовтня 2020 16:32
довiдка_мтб.pdf
22 жовтня 2020 16:32
довiдка_досвiд.pdf
22 жовтня 2020 16:32
гар._лист_про_цiни.pdf
22 жовтня 2020 16:32
гар._лист_про_ТП.pdf
22 жовтня 2020 16:32
відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ"

ТОВ " Інвестиційно Будівельна Компанія " Житлопромбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ"
#40943182
Переможець 1 785 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРІ ДОРОГИ"
#40943182
1 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 14:00
Договір укладений
13 листопада 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 21:12
дод. угода 1 роботи алея ЦБТ Сокаль 31.12.20.pdf зміни до договору
05 січня 2021 21:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «Сторони», відповідно до ст. 651, 653,654 Цивільного кодексу України, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 10.1, 11.1, 12.2 Договору про закупівлю №22/20 від 12.11.2020 року(далі по тексту – Договір №22/2020), за взаємною згодою, вирішили внести зміни до Договору №22/2020, зокрема: 1. Сторони погодили продовжити строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт (без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) і строк дії договору, та, відповідно викласти пункти 5.1 та 11.1 Договору №22/2020 в наступній редакції: «5.1 Строк (термін) виконання робіт – до 01.06.2021р., згідно календарного графіку виконання робіт». «11.1. Даний Договір є укладеним з моменту підписанняйогоповноважнимипредставникамиСторін та діє до 01.06.2021року або до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.» 2. Викласти пункт 3.2 Договору №22/2020 в наступній редакції: «3.2. Сума фінансування по договору на 2020 рік становить 1 223426,27 гривень, в т.ч. ПДВ – 203904,38 гривень». 3. Викласти Додатки 2 «Графік фінансування робіт» та 3 «Календарний графік виконання робіт» до Договору №22/2020 в новій редакції (додаються). 4. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору №22/20. Більш детально – у прикріпленому файлі додаткової угоди. Загальна вартість договору, обсяги виконання робіт та інші істотні умови договору у зв’язку із підписанням даної додаткової угоди не змінились.
Номер договору про закупівлю: 22/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML