Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40864813 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1 |
Контактна особа: |
Сєроєд Анатолій Петрович 380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 жовтня 2020 20:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 жовтня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 11:11 |
Очікувана вартість: | 3 876 274,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 381,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)»
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2020 20:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2020 20:09 |
Скан_ТД_ДНЗ №311_будівля.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
У вищевказаній закупівлі приймало участь три учасники: ТОВ «Грандіс Трейд ЛТД» (код ЕДРПОУ 39416209), ТОВ «Таймбілдінг» (код ЕДРПОУ 43184232) та ТОВ «Ремконт» (код ЕДРПОУ 31779471) – очікує рішення (ймовірний переможець) із запропонованою сумою 3 399 999,00 грн.
Так, згідно вимог тендерної документації на закупівлю по предмету: Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер UA-2020-10-07-006040-c), а саме (Скан ТД ДНЗ №311 будівля) п. 5.1 пп. 3 Тендерної документації, передбачено надати : замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Водночас, ТОВ «Ремконт», що очікує рішення (ймовірний переможець) на підтвердження про виконання аналогічного договору надає інформацію про виконання робіт з: «Капітального ремонту фасаду адміністративної будівлі по вул. Київська, 10 в м. Обухів, Київської обл.»
Слід зазначити, що згідно оголошення умов тендерної документації, аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту будівель та прибудинкових територій закладів освіти, інформація про який мистця у публічному доступі на публічне розміщення інформації в системі (ProZorro) із зазначенням № оголошення. Інформація наддається учасником у вигляді довідки довільної форми. Таким чином, вищенаведена державна закупівля не може бути визначена як аналогічна та така, що підтверджує наявність досвіду щодо капітального ремонту і реставрації закладів освіти за складом та характером робіт.
Враховуючи викладене, а також наявність ризиків щодо неякісного виконання договору, з метою усунення передумов щодо нанесення економічних збитків державі, шляхом неефективного використання бюджетних коштів, інформуємо для вжиття відповідних заходів реагування.
на вимогу № UA-2020-10-07-006040-c.b2 ТОВ «ТАЙМБІЛДІНГ» щодо скасування рішення про переможця ТОВ «Ремконт»
(закупівля № UA-2020-10-07-006040-c, Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
26.10.2020 відбувся аукціон по закупівлі робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), (закупівля № UA-2020-10-07-006040-c очікуваною вартістю 3 876 274,00 грн. У зазначеній закупівлі приймало участь три учасники: ТОВ «Ремконт» (код ЕДРПОУ 31779471), ТОВ «Грандіс Трейд ЛТД» (код ЕДРПОУ 39416209) та ТОВ «Таймбілдінг» (код ЕДРПОУ 43184232). За результатами аукціону системою запропонована пропозиція учасника ТОВ «Ремконт» (код ЕДРПОУ 31779471), яка визначена найбільш економічно вигідною на суму 3 399 999,00 грн. Тендерним комітетом зазначена пропозиція розглянута та 06.11.2020 (Протокол № 129) прийнято рішення про визначення учасника ТОВ «Ремконт» переможцем. Щодо невідповідностей зазначених у вимозі ТОВ «ТАЙМБІЛДІНГ», у частині надання ТОВ «Ремконт» інформації про виконання аналогічних договорів інформуємо про наступне. Так, згідно вимог тендерної документації на закупівлю по предмету: Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер UA-2020-10-07-006040-c), а саме (Скан ТД ДНЗ №311 будівля) п. 5.1 пп. 3 Тендерної документації, передбачено надати: замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 3.2. Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» до тендерної документації «3.2. Копія аналогічного договору, засвідченого підписом уповноваженої особи і печаткою (у разі наявності) учасника. Аналогічним у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду за видом робіт, які є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копій документів зазначених у Таблиці 1.3. до Додатку 1).
Одночасно, у Таблиці 1.3. до Додатку 1 тендерної документації зазначено, що «Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту будівель та прибудинкових територій закладів освіти, …». При розгляді та обговоренні пропозицій учасників, тендерний комітет дійшов згоди, що зазначена вимога є дискримінаційною, а пропозиція учасника ТОВ «Ремконт», яке на підтвердження виконання аналогічного договору надало інформацію (копію договору підряду) про виконання робіт з: «Капітального ремонту фасаду адміністративної будівлі по вул. Київська, 10 в м. Обухів, Київської обл.», відповідає вимогам тендерної документації, як аналогічний договір підряду за видами робіт.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-23-000004 ● 2a6fa3a8d17e400b9464839bf10d801a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 листопада 2020 13:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2020 № 225
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-10-07-006040-c 07.10.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
На Висновок Держаудитслужби від 03.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-07-006040-с, Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що виявлені порушення усунуто і договір за даною закупівлею не укладено.
2020-12-07 18:14:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.) • усунуто
торги відмінено
2020-12-29 09:14:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РЕМКОНТ |
3 609 262,20
UAH з ПДВ
|
3 399 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНДІС ТРЕЙД ЛТД" |
3 874 056,00
UAH з ПДВ
|
3 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМБІЛДІНГ" |
3 876 274,00
UAH з ПДВ
|
3 876 274,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕМКОНТ #31779471 |
Переможець |
3 399 999,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 12:44
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 14:49 |
Кінець періоду оскарження: | 08 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 08 січня 2021 00:03 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | п.1 частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв`язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, на таких умовах, що викладені в тендерній документації |
28 грудня 2020 14:19
|
Електронний підпис |
28 грудня 2020 12:00
|
Скан_№ 154_ВІДКРИТІ ТОРГИ_будівля КР ДНЗ № 311 Тампере 3-А_відміна закупівлі.pdf |