Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
Очікувана вартість
3 876 274,00 UAH
UA-2020-10-07-006040-c caf0fa5e09534dd3a589d097039f5233
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сєроєд Анатолій Петрович

380442926105 anatolii.sieroied@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40864813
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Праці, будинок 1/1
Контактна особа: Сєроєд Анатолій Петрович
380442926105
anatolii.sieroied@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 20:09
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 11:11
Очікувана вартість: 3 876 274,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 381,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту по об’єкту:
«Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)) Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Тампере, 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника. Підрядник погоджується на можливе відтермінування платежу (до 90 днів від дати підписання довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою №КБ-3). Кінцева оплата виконаних робіт здійснюється за умови бюджетного фінансування видатків Замовника на зазначені потреби. Джерело фінансування-кошти місцевих бюджетів Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 20:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 20:09
Скан_ТД_ДНЗ №311_будівля.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-07-006040-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:43184232
Дата подання: 13 листопада 2020 12:49
Скарга на рІшення замовника
26 жовтня 2020р. відбулась державна закупівля по придбанню робіт з: Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер UA-2020-10-07-006040-c) очікуваною вартістю 3 876 274,00 грн. Замовником в даній державній закупівлі є: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (ЕДРПОУ 40864813, адреса: М. Київ, бульвар Праці, будинок 1/1), термін виконання робіт 15 грудня 2021р.
У вищевказаній закупівлі приймало участь три учасники: ТОВ «Грандіс Трейд ЛТД» (код ЕДРПОУ 39416209), ТОВ «Таймбілдінг» (код ЕДРПОУ 43184232) та ТОВ «Ремконт» (код ЕДРПОУ 31779471) – очікує рішення (ймовірний переможець) із запропонованою сумою 3 399 999,00 грн.
Так, згідно вимог тендерної документації на закупівлю по предмету: Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер UA-2020-10-07-006040-c), а саме (Скан ТД ДНЗ №311 будівля) п. 5.1 пп. 3 Тендерної документації, передбачено надати : замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Водночас, ТОВ «Ремконт», що очікує рішення (ймовірний переможець) на підтвердження про виконання аналогічного договору надає інформацію про виконання робіт з: «Капітального ремонту фасаду адміністративної будівлі по вул. Київська, 10 в м. Обухів, Київської обл.»
Слід зазначити, що згідно оголошення умов тендерної документації, аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту будівель та прибудинкових територій закладів освіти, інформація про який мистця у публічному доступі на публічне розміщення інформації в системі (ProZorro) із зазначенням № оголошення. Інформація наддається учасником у вигляді довідки довільної форми. Таким чином, вищенаведена державна закупівля не може бути визначена як аналогічна та така, що підтверджує наявність досвіду щодо капітального ремонту і реставрації закладів освіти за складом та характером робіт.
Враховуючи викладене, а також наявність ризиків щодо неякісного виконання договору, з метою усунення передумов щодо нанесення економічних збитків державі, шляхом неефективного використання бюджетних коштів, інформуємо для вжиття відповідних заходів реагування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 09:22
Відповідь
на вимогу № UA-2020-10-07-006040-c.b2 ТОВ «ТАЙМБІЛДІНГ» щодо скасування рішення про переможця ТОВ «Ремконт»
(закупівля № UA-2020-10-07-006040-c, Роботи з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація))
26.10.2020 відбувся аукціон по закупівлі робіт з капітального ремонту по об’єкту: «Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), (закупівля № UA-2020-10-07-006040-c очікуваною вартістю 3 876 274,00 грн. У зазначеній закупівлі приймало участь три учасники: ТОВ «Ремконт» (код ЕДРПОУ 31779471), ТОВ «Грандіс Трейд ЛТД» (код ЕДРПОУ 39416209) та ТОВ «Таймбілдінг» (код ЕДРПОУ 43184232). За результатами аукціону системою запропонована пропозиція учасника ТОВ «Ремконт» (код ЕДРПОУ 31779471), яка визначена найбільш економічно вигідною на суму 3 399 999,00 грн. Тендерним комітетом зазначена пропозиція розглянута та 06.11.2020 (Протокол № 129) прийнято рішення про визначення учасника ТОВ «Ремконт» переможцем. Щодо невідповідностей зазначених у вимозі ТОВ «ТАЙМБІЛДІНГ», у частині надання ТОВ «Ремконт» інформації про виконання аналогічних договорів інформуємо про наступне. Так, згідно вимог тендерної документації на закупівлю по предмету: Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер UA-2020-10-07-006040-c), а саме (Скан ТД ДНЗ №311 будівля) п. 5.1 пп. 3 Тендерної документації, передбачено надати: замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до п. 3.2. Додатку 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» до тендерної документації «3.2. Копія аналогічного договору, засвідченого підписом уповноваженої особи і печаткою (у разі наявності) учасника. Аналогічним у розумінні цієї тендерної документації є договір підряду за видом робіт, які є предметом закупівлі з обов’язковим наданням копій документів зазначених у Таблиці 1.3. до Додатку 1).
Одночасно, у Таблиці 1.3. до Додатку 1 тендерної документації зазначено, що «Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту будівель та прибудинкових територій закладів освіти, …». При розгляді та обговоренні пропозицій учасників, тендерний комітет дійшов згоди, що зазначена вимога є дискримінаційною, а пропозиція учасника ТОВ «Ремконт», яке на підтвердження виконання аналогічного договору надало інформацію (копію договору підряду) про виконання робіт з: «Капітального ремонту фасаду адміністративної будівлі по вул. Київська, 10 в м. Обухів, Київської обл.», відповідає вимогам тендерної документації, як аналогічний договір підряду за видами робіт.

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 12:49
IMG_0001.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-07-006040-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМБІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:43184232
Скарга на рІшення замовника
26 жовтня 2020р. відбулась державна закупівля по придбанню робіт з: Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер UA-2020-10-07-006040-c) очікуваною вартістю 3 876 274,00 грн. Замовником в даній державній закупівлі є: Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (ЕДРПОУ 40864813, адреса: М. Київ, бульвар Праці, будинок 1/1), термін виконання робіт 15 грудня 2021р. У вищевказаній закупівлі приймало участь три учасники: ТОВ «Грандіс Трейд ЛТД» (код ЕДРПОУ 39416209), ТОВ «Таймбілдінг» (код ЕДРПОУ 43184232) та ТОВ «Ремконт» (код ЕДРПОУ 31779471) – очікує рішення (ймовірний переможець) із запропонованою сумою 3 399 999,00 грн. Так, згідно вимог тендерної документації на закупівлю по предмету: Капітальний ремонт дошкільного навчального закладу № 311 м. Києва на вулиці Тампере, будинок 3-А у Дніпровському районі (коригування 2)», (ДСТУ Б.Д.1.1-2013 ДК 021:2015 (CPV) - (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) (унікальний номер UA-2020-10-07-006040-c), а саме (Скан ТД ДНЗ №311 будівля) п. 5.1 пп. 3 Тендерної документації, передбачено надати : замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічно (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Водночас, ТОВ «Ремконт», що очікує рішення (ймовірний переможець) на підтвердження про виконання аналогічного договору надає інформацію про виконання робіт з: «Капітального ремонту фасаду адміністративної будівлі по вул. Київська, 10 в м. Обухів, Київської обл.» Слід зазначити, що згідно оголошення умов тендерної документації, аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту будівель та прибудинкових територій закладів освіти, інформація про який мистця у публічному доступі на публічне розміщення інформації в системі (ProZorro) із зазначенням № оголошення. Інформація наддається учасником у вигляді довідки довільної форми. Таким чином, вищенаведена державна закупівля не може бути визначена як аналогічна та така, що підтверджує наявність досвіду щодо капітального ремонту і реставрації закладів освіти за складом та характером робіт. Враховуючи викладене, а також наявність ризиків щодо неякісного виконання договору, з метою усунення передумов щодо нанесення економічних збитків державі, шляхом неефективного використання бюджетних коштів, інформуємо для вжиття відповідних заходів реагування.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

13 листопада 2020 12:46
IMG_0001.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000004 ● 2a6fa3a8d17e400b9464839bf10d801a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 13:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-10-07-006040-c 07.10.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Висновок Держаудитслужби від 03.12.2020 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-10-07-006040-с, Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації повідомляє, що виявлені порушення усунуто і договір за даною закупівлею не укладено.

2020-12-07 18:14:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено включення до тендерної документації умов, що суперечать вимогам частини 8 статті 12 Закону, в результаті чого Замовником проведено процедуру закупівлі з недотриманням принципів здійснення закупівлі, визначених у статті 5 Закону.) • усунуто

торги відмінено

2020-12-29 09:14:40

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ 3 609 262,20
UAH з ПДВ
3 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНДІС ТРЕЙД ЛТД" 3 874 056,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМБІЛДІНГ" 3 876 274,00
UAH з ПДВ
3 876 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:46
довідки ст 17
11 листопада 2020 16:46
довідка судимість
23 жовтня 2020 01:16
Електронний підпис
23 жовтня 2020 01:05
221 ДНЗ 311.imd
23 жовтня 2020 01:02
84 сертифікати 3.pdf
23 жовтня 2020 01:02
83 сертифікати 1.pdf
23 жовтня 2020 01:01
Довiдка_Виписка.pdf
23 жовтня 2020 01:01
81 кошторис 2.pdf
23 жовтня 2020 01:01
80 кошторис 1.pdf
23 жовтня 2020 01:01
79 сертифікати 2.pdf
23 жовтня 2020 01:01
78 проект договору.pdf
23 жовтня 2020 01:01
77 тех завдання.pdf
23 жовтня 2020 01:01
76 цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 00:25
75 витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 00:25
74 витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2020 00:25
73 копія ан договору 3.pdf
23 жовтня 2020 00:25
72 копія ан договору 2.pdf
23 жовтня 2020 00:25
71 копія ан договору 1.pdf
23 жовтня 2020 00:25
70 штатний розпис.pdf
23 жовтня 2020 00:07
62 договір оренди офісу.pdf
23 жовтня 2020 00:07
56 ан договір 3.pdf
23 жовтня 2020 00:07
55 ан договір 2.pdf
23 жовтня 2020 00:07
57 ан договір 4.pdf
23 жовтня 2020 00:07
54 ан договір 1.pdf
23 жовтня 2020 00:07
53 доручення на відгук.pdf
23 жовтня 2020 00:07
52 відгук.pdf
23 жовтня 2020 00:07
46 календарний графік.pdf
23 жовтня 2020 00:07
45 довідка дозволи.pdf
23 жовтня 2020 00:07
34 довідка про ціну.pdf
23 жовтня 2020 00:07
41 Сертифікат - ISO 9001-2015.pdf
23 жовтня 2020 00:07
40 копія сертифікату ISO.pdf
23 жовтня 2020 00:07
37 довідки з банку.pdf
23 жовтня 2020 00:07
27 довідки ст 17.pdf
23 жовтня 2020 00:07
24 довідка про печатку.pdf
23 жовтня 2020 00:07
23 Витяг оригінал.pdf
23 жовтня 2020 00:07
22 декларація.pdf
23 жовтня 2020 00:07
21 декларація.pdf
23 жовтня 2020 00:07
20 Ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 00:07
19 Ліцензія 2.pdf
23 жовтня 2020 00:07
18 Ліцензія 1.pdf
23 жовтня 2020 00:07
13 копія статуту.pdf
23 жовтня 2020 00:07
11 довідка про статут.pdf
23 жовтня 2020 00:07
10 витяг з ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2020 00:07
7 протокол та наказ.pdf
23 жовтня 2020 00:07
6 рішення статут 2.pdf
23 жовтня 2020 00:07
5 рішення статут 1.pdf
23 жовтня 2020 00:07
1 довідка про оплату.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 02:42
Електронний підпис
23 жовтня 2020 02:31
Лот ДНЗ 311.rar
23 жовтня 2020 02:31
КОШТОРИС 311.rar
23 жовтня 2020 02:31
Інфо до лоту ДНЗ 311.rar
23 жовтня 2020 02:31
ДОСВІД.rar
23 жовтня 2020 02:31
Паспорт Келлер.rar
23 жовтня 2020 02:31
Довідка_корупція_К.І.В.rar
23 жовтня 2020 02:31
гарантія 2.zip
23 жовтня 2020 02:31
АнтиКорПрог.rar
22 жовтня 2020 23:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 08:53
Електронний підпис
23 жовтня 2020 08:52
Електронний підпис
23 жовтня 2020 08:51
Довідка про ТОВ.pdf
23 жовтня 2020 08:51
Ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Статут.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Договір 191+відгук.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Договір 173 + відгук.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Договір техніка.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Декларапція з ОП.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Договір інструмент.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Паспорт директора.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Довідка про ТОВ.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Довідка МВС оригінал.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Відомість статистика.pdf
23 жовтня 2020 08:49
Витяг платника ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕМКОНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНДІС ТРЕЙД ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАЙМБІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
Переможець 3 399 999,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 12:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РЕМКОНТ
#31779471
3 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 14:49
Кінець періоду оскарження: 08 січня 2021 00:00
Дата відміни: 08 січня 2021 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: п.1 частини 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв`язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, на таких умовах, що викладені в тендерній документації