Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Житловий будинок залізничників» по вул. Замостянській, 27 в м.Вінниці (охоронний номер 392-М)
Очікувана вартість
14 128 435,00 UAH
UA-2020-10-07-005844-c 81b0c7300d32431c8ca1206119970f4c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Місецький Віталій Юліанович

380432595012 dmgvmr@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03363988
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вулиця Соборна, 59
Контактна особа: Місецький Віталій Юліанович
380432595012
dmgvmr@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 18:10
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 11:58
Очікувана вартість: 14 128 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 642,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Житловий будинок залізничників» по вул. Замостянській, 27 в м.Вінниці (охоронний номер 392-М) (Класифікатор ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) (згідно тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Житловий будинок залізничників» по вул. Замостянській, 27 в м.Вінниці (охоронний номер 392-М)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Замостянська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2022
ДК 021:2015: 45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми №КБ-2в та довідок форми №КБ-3. Місцезнаходження замовника: вул. Соборна, 59, м. Вінниця, 21050. Категорія замовника - передбачена п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме орган місцевого самоврядування. Вид закупівлі - передбачений абз. 1 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Методика оцінки визначена у розділі "ОЦІНКА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 18:10
пд.docx
07 жовтня 2020 18:10
тендерна документації Будинок Залізничників.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне питання
Дата подання: 08 жовтня 2020 11:01
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 18:21
Доброго дня. Який клас наслідків даного об'єкту бцдівництва?
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків (відповідальності) об'єкту - СС3 (значні наслідки).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма Ремс" 11 034 752,40
UAH з ПДВ
11 034 752,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" 11 160 412,34
UAH з ПДВ
11 160 412,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 11 850 000,00
UAH з ПДВ
11 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 08:33
Електронний підпис
06 листопада 2020 08:32
ІД п 5 ч1 ст 17.pdf
05 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:52
Розрах. ЗВВ до лок. кош.2-2-1.PDF
05 листопада 2020 11:52
Розрах. ЗВВ до лок. кош.2-1-1.PDF
05 листопада 2020 11:52
Розрах. ЗВВ до лок. кош._4-1-1.PDF
05 листопада 2020 11:52
Розрах. ЗВВ до лок. кош._2-1-3.PDF
05 листопада 2020 11:52
Розрах. ЗВВ до лок. кош._2-1-2.PDF
05 листопада 2020 11:51
ДЦ_Договірна ціна.PDF
05 листопада 2020 11:51
Довідка МВС.pdf
05 листопада 2020 11:51
Ліцензія.pdf
05 листопада 2020 11:51
Копія рішення засновника.pdf
05 листопада 2020 11:51
ІД ч.2 ст.17.pdf
05 листопада 2020 11:51
ІД п.12 ч.1 ст.17.pdf
05 листопада 2020 11:51
Витяг зі статуту.pdf
29 жовтня 2020 08:42
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:08
Електронний підпис
22 жовтня 2020 17:07
37_ДЦ_Договірна ціна_3.rtf
22 жовтня 2020 17:07
47. Ліцензія.pdf
22 жовтня 2020 17:07
35. ІД ч 2 ст 17.pdf
22 жовтня 2020 17:07
34. ІД п13 ч1 ст17.pdf
22 жовтня 2020 17:07
33. ІД п12 ч1 ст17.pdf
22 жовтня 2020 17:07
32. ІД п6 ч1 ст17.pdf
22 жовтня 2020 17:07
31. ІД п 5 ч1 ст17.pdf
22 жовтня 2020 17:07
26. Дозвіл Він РБППР.pdf
22 жовтня 2020 17:07
25. Ліцензія Він РБППР.pdf
22 жовтня 2020 17:07
24. Довідки РБППР ст 17.pdf
22 жовтня 2020 17:07
14. Відгук ДМГ ВМР.pdf
22 жовтня 2020 17:07
5. Витяг зі статуту.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 16:34
Електронний підпис
21 жовтня 2020 16:33
Кошториси.pdf
21 жовтня 2020 16:33
Розрахунки витрат.pdf
21 жовтня 2020 16:33
Пояснювальна записка.pdf
21 жовтня 2020 16:33
Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2020 16:33
4_Підсумкова відомість.rtf
21 жовтня 2020 16:33
2_Договірна ціна.rtf
21 жовтня 2020 16:33
1_Пояснювальна записка.rtf
21 жовтня 2020 16:33
_31 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 жовтня 2020 16:33
ПДВ.jpg
21 жовтня 2020 16:33
Паспорт, код директора.pdf
21 жовтня 2020 16:33
ОПИС.pdf
21 жовтня 2020 16:33
Ліцензія.pdf
21 жовтня 2020 16:33
Витяг ЄДР.PDF
21 жовтня 2020 16:33
_22 Довідка про ДСТУ.pdf
21 жовтня 2020 16:33
гарант.лист (люльки).jpg
21 жовтня 2020 16:33
Дозвіл ВІБУ 2.PDF
21 жовтня 2020 16:33
Дозвіл ВІБУ.PDF
21 жовтня 2020 16:33
Ліцензія ВІБУ.PDF
21 жовтня 2020 16:33
Відгук САВОЙ.pdf
21 жовтня 2020 16:33
Відгук від Промінь.pdf
21 жовтня 2020 16:33
_01 Довіреність.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 22:06
Електронний підпис
22 жовтня 2020 21:57
739ДЦ.pdf.p7s.zip
22 жовтня 2020 17:26
досвід ЗОШ №2.rar
22 жовтня 2020 17:26
Флоріан-Т.pdf
22 жовтня 2020 17:26
тендерна пропозиція.pdf
22 жовтня 2020 17:25
Відомості ЄДРПОУ 25.08.pdf
22 жовтня 2020 17:25
Витяг з Протоколу ОП.pdf
22 жовтня 2020 17:25
Витяг.pdf
22 жовтня 2020 17:25
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Будівельна фірма Ремс"

ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ"

ТОВ "ЖК - Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Будівельна фірма Ремс"
#33449244
Переможець 11 034 752,40
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:30
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 жовтня 2020 15:15

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-10-07-005844-c виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в розрізі адміністрації, інженерно-технічних працівників, робітників. Працівник Пастружко Валерій Петрович (водій) не відноситься до інженерно-технічних працівників, адже інженерно-технічний персонал — це фахівці, що виконують рядові функції управління, здійснюють технічне, організаційне, економічне керівництво виробничими процесами, а також організують діяльність промислово-виробничого персоналу. До цієї категорії відносяться інженери, економісти, бухгалтери, соціологи, юрисконсульти, кошторисники тощо. Окрім цього, по працівниках №п/п 13-28 не зазначено інформацію щодо форми трудових відносин, а саме неосновне місце роботи. - у довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначено найменування предмету закупівлі не згідно аналогічного договору, що наданий у складі тендерної пропозиції. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5.1.1.1 та п. 5.1.1.2 ч.5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід правильно вказати працівників, що відносяться до інженерно-технічних працівників, а також по працівниках №п/п 13-28 додатково зазначити інформацію щодо форми трудових відносин, а саме неосновне місце роботи. - у довідці про досвід виконання аналогічного договору зазначити найменування предмету закупівлі згідно аналогічного договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма Ремс"
#33449244
11 034 752,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 09:29
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 09:27
Електронний підпис зміни до договору
24 лютого 2023 09:22
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
24 лютого 2023 09:11
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 15:33
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 15:29
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 11:11
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 10:55
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 18:22
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 18:13
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 15:46
Додаткова угода 4 (1).pdf зміни до договору
27 серпня 2021 15:40
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 12:09
Додаткова угода 3 Замостянська 27.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 11:29
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 14:19
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
28 січня 2021 12:23
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 12:50
Додаткова угода 1 (7).pdf зміни до договору
17 листопада 2020 12:41
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 12:12
Договірна ціна та кошторис ч. 1.pdf укладений
12 листопада 2020 11:55
Кошторис ч. 2.pdf укладений
12 листопада 2020 11:54
Договір.pdf укладений
12 листопада 2020 11:54
КПГВР.pdf укладений
12 листопада 2020 11:54
КПВК.pdf укладений
12 листопада 2020 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №1 від 16.11.2020р. (внесення змін до плану використання коштів та до календарного план-графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №2 (внесення змін до календарного плану використання коштів на виконання робіт по об'єкту, зміна банківських реквізитів замовника)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №3 (внесення змін в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №4 (внесення змін в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №5 (внесення змін в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №6 (продовження строку дії договору та строку виконання робіт, внесення змін в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту та календарний план-графік виконання робіт, зміна банківських реквізитів замовника)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №6 (продовження строку дії договору та строку виконання робіт, внесення змін в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту та календарний план-графік виконання робіт, зміна банківських реквізитів замовника)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №7 (зміна банківських реквізитів замовника)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до змісту додаткової угоди №8 (продовження строку дії договору та строку виконання робіт, внесення змін в календарний план використання коштів на виконання робіт по об'єкту та календарний план-графік виконання робіт, зміна банківських реквізитів замовника)
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML