Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Комп’ютерне обладнання (монітор, системний блок, маніпулятор типу «миша», клавіатура, принтер)
Очікувана вартість
194 430,00 UAH
UA-2020-10-07-005520-c 33451354452e4567a1a3b75c83ee12e0
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Домбров Олександр Григорович

380474861446 man_likarnya@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАНЬКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" МАНЬКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02005421
Місцезнаходження: 20101, Україна , Черкаська обл., смт. Маньківка, Павлова 16
Контактна особа: Домбров Олександр Григорович
380474861446
man_likarnya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 жовтня 2020 13:31
Очікувана вартість: 194 430,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 944,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація додається (ТД_Комп`ютерне обладнання). Кількість (одиниці) найменувань зазначено в Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА_СПЕЦИФІКАЦІЯ».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20101, Україна, Черкаська область, Маньківський р-н, селище міського типу Маньківка, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 штуки
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20101, Україна, Черкаська область, Маньківський р-н, селище міського типу Маньківка, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
12 штуки
Маніпулятор типу «миша»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20101, Україна, Черкаська область, Маньківський р-н, селище міського типу Маньківка, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237410-6 — Комп’ютерні миші
12 штуки
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20101, Україна, Черкаська область, Маньківський р-н, селище міського типу Маньківка, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30237460-1 — Комп’ютерні клавіатури
15 штуки
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20101, Україна, Черкаська область, Маньківський р-н, селище міського типу Маньківка, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються на підставі рахунку-фактури Постачальника, який виписується у відповідності до заявки Покупця та специфікації. Покупець здійснює оплату за одержаний Товар шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту передачі Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Місцезнаходження замовника- Україна, 20101, Черкаська обл., Маньківський р-н, селище міського типу Маньківка, ВУЛИЦЯ ПАВЛОВА, будинок 16. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

07 жовтня 2020 16:52
Електронний цифровий підпис
07 жовтня 2020 16:51
ПД.docx
07 жовтня 2020 16:51
ТД_Комп`ютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 10 жовтня 2020 23:14
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 10:47
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до Примітки (додатку 1 до документації - Технічна специфікація) Всі посилання згідно додатку та в тексті тендерної документації в цілому на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, але обов’язково не гірші.
Всі посилання згідно додатку та в тексті тендерної документації в цілому на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами тощо, слід читати в сукупності з виразом «або еквівалент».
Процесор системного блоку повинен відповідати наступним вимогам - Dual Core Intel Pentium Gold G5400, 3700 MHz кількість фізичних обчислювальних ядер - 2; кількість потоків - 4; або AMD Bristol Ridge A8-9600 3100 МHz кількість фізичних обчислювальних ядер 4: кількість потоків 4;
Тендер
Дата подання: 10 жовтня 2020 23:15
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 10:47
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідно до п.2 (додатку 1 до документації - Технічна специфікація) до ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:
- податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;
- здійснення вантажно-розвантажувальних робіт при поставці товару, встановлення, підключення обладнання та первинне навчання;
- витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Покупця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ" 189 999,00
UAH з ПДВ
189 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Майдюк Анатолій Костянтинович 194 082,00
UAH з ПДВ
194 082,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 16:42
sign.p7s
22 жовтня 2020 16:41
Сертифікати_ПРИВАТУМ.pdf
22 жовтня 2020 16:41
Висновок СЕЕ Canon.pdf
22 жовтня 2020 16:41
Philips_SanGig 2020.10.05-2025.10.05.pdf
22 жовтня 2020 16:41
LBP6030B 2019.pdf
22 жовтня 2020 16:41
Declaration NV Philips-2020-2021 signed.pdf
22 жовтня 2020 16:41
Declaration EMS Philips-2020-2021 signed.pdf
22 жовтня 2020 16:41
МК_Статутні_.pdf
22 жовтня 2020 16:41
МК_Пропозиція_00.pdf
22 жовтня 2020 16:41
МК_Довідка про санкції.pdf
22 жовтня 2020 16:41
МК_гар лист Ст 17_.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
Переможець 189 999,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2020 09:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2020 09:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙВЕР КОНСАЛТ"
#41783730
189 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку