Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів (Технічне діагностування , позачергове повне технічне опосвідчення, часткове технічне опосвідчення, наладка і ревізія запобіжних клапанів автоклавів (стерилізаторів))
Очікувана вартість
25 200,00 UAH
UA-2020-10-07-005477-a 13139890253e44188e349e47c7739be4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 13:22
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 14:00
Очікувана вартість: 25 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 126,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів


Категорія Замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно з Додатком №2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: «ціна» - 100%; розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: надання забезпечення пропозицій не вимагається; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: надання забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається; джерело фінансування спрощеної закупівлі: власні кошти Замовника
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Технічне діагностування, позачергове повне технічне опосвідчення, часткове технічне опосвідчення, наладка і ревізія запобіжних клапанів автоклавів (стерилізаторів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50512000-7 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування клапанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки передоплата у розмірі 50 % здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дати подання заявки Замовником Аванс 7 Календарні 50
Надання послуг остаточна оплата у розмірі 50% перераховується на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 13:22
Оголошення.docx
07 жовтня 2020 13:22
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ 24 000,00
UAH з ПДВ
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ
#34704812
Переможець 24 000,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 09:14

Документи

23 жовтня 2020 09:14
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:13
Протокол переможця.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕХНІЧНОГО АУДИТУ
#34704812
24 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2020 09:14
Електронний підпис
23 жовтня 2020 09:13
Протокол переможця.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 лютого 2021 10:33
ЗВІТ 316.docx укладений
04 лютого 2021 10:32
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 08:58
Договір 316.pdf укладений
04 листопада 2020 08:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 24 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 000,00 UAH)