Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Очікувана вартість
3 954 900,00 UAH
UA-2020-10-07-005333-c 3525b0d0c6a24aea815085b648249c26
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайлюченко Максим Олександрович

380442490990
sayyescom.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Михайлюченко Максим Олександрович
380442490990,
sayyescom.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 26 жовтня 2020 13:39
Очікувана вартість: 3 954 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 774,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150000 літр
Нафта і дистиляти (Дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 жовтня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 13:50
Зміни до ТД дизель.docx
13 жовтня 2020 13:49
ЗТД - Дизельне паливо.docx
13 жовтня 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 18:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 13:50
Зміни до ТД дизель.docx
13 жовтня 2020 13:49
ЗТД - Дизельне паливо.docx
07 жовтня 2020 16:35
ТД - Дизельне паливо.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-07-005333-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42032841
Дата подання: 09 жовтня 2020 13:50
Дискримінаційні умови Тендерної документації
Згідно Додатку 2 Тендерної документації Замовника учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі (зазначити наявність складу для зберігання нафтопродуктів у Київській області (вказати адресу); транспорту для перевезення палива - кількість, назва (марка та тип), об’єму/ємності).
Підстава використання вказаних об’єктів: власне, орендоване або таке, що використовується на інших законних підставах.
Кількість транспортних засобів – не менше трьох.
На підтвердження інформації, зазначеної у довідці для кожного вказаного об’єкту - копія свідоцтва на право власності або відповідного договору.
Вимога щодо наявності складу для зберігання нафтопродуктів у Київській області є дискримінаційною! Відповідно п.5.1.2 Проекту договору поставка Товару здійснюється Постачальником на склад Замовника, що знаходиться за адресою: вул. Народного Ополчення, 16, м. Київ. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Товару, здійснюється за рахунок Постачальника. Отже, Замовник не передбачає власними силами перевозити паливо зі складу Постачальника до власного складу. Наявність складу в іншій області України ніяким чином не вплине на поставку палива та його якість. Тобто, для того, щоб виконати умови тендерної документації даної закупівлі, маючи орендований склад в іншій області України, учасник повинен укласти договір з нафтобазою в Київській області та нести витрати по її утриманню, що не є доцільним, оскільки немає жодних гарантій, що власники нафтобаз в Київській області мають бажання здавати їх в оренду чи на підставі іншого договору.
Отже, Замовник обмежив конкуренцію серед тих учасників, нафтобази яких знаходяться в інших областях України. Вимога щодо наявності складу в Київській області дає підстави вважати, що Замовник орієнтований на перемогу певного кола учасників ринку.
Вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності складу для зберігання нафтопродуктів тільки в Київській області. Ми, а також сотні інших постачальників нафтопродуктів мають достатню, для організації та забезпечення безперебійної поставки палива Замовнику, матеріально-технічну базу за межами Київської області.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону та здійснив дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації, чим обмежив коло учасників в даній закупівлі.
В разі ігнорування нашої вимоги та не внесення відповідних змін до Тендерної документації, вимушені будемо звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 жовтня 2020 13:31
Розглянуто, внесено відповідні зміни до ТД

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-07-005333-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42032841
Дата подання: 05 листопада 2020 17:44
Неправомірна дискваліфікація ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
1. Згідно протоколу засідання тендерного комітету №29/10/1 від 29 жовтня 2020 року тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» та оприлюднено в системі електронних закупівель ProZorro 29 жовтня 2020 року о 15:39. ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» вважає, що рішення було прийнято з порушенням законодавчих вимог проведення процедури публічних закупівель та не погоджується з прийнятим рішенням
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 листопада 2020 00:26
рішення від 09.11.2020 №20720+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 листопада 2020 00:25
інформація про перенесення розгляду скарги №18747.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 11:15
рішення від 01.12.2020 №22254.pdf
Дата публікації: 04 грудня 2020 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 01.12.2020р. №22254-р/пк-пз: - скасовано рішення ТК від 30.10.2020р. №30/10/1 про визначення ТОВ «БРИСТОН» переможцем закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо), оголошення № UA-2020-10-07-005333-с - скасовано рішення ТК від 29.10.2020р. №29/10/1 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» по закупівлі ДК 021:2015 – 09130000-9: Нафта і дистиляти (Дизельне паливо), оголошення № UA-2020-10-07-005333-с
Дата виконання рішення замовником: 07 грудня 2020 16:02
Номер скарги: UA-2020-10-07-005333-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42032841
Дата подання: 17 грудня 2020 15:34
Оскарження неправомірних рішень Замовника
Оскарження неправомірних рішень Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2020 16:14
рішення від 21.12.2020 № 23492 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 16:14
рішення від 04.01.2021 № 29.pdf
Дата публікації: 11 січня 2021 18:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: усунуто відповідно до рішення
Дата виконання рішення замовником: 12 січня 2021 13:29

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

13 листопада 2020 15:36
На скаргу Авангард Оіл груп.pdf
13 листопада 2020 15:37
На скаргу.docx

Документи подані скаржником

17 грудня 2020 14:38
Скарга.docx
17 грудня 2020 14:38
Скарга.docx.p7s
17 грудня 2020 14:38
Скарга.pdf
17 грудня 2020 14:38
Скарга.pdf.p7s

Документи подані замовником

28 грудня 2020 08:49
Відповідь на скаргу_pdf.pdf
28 грудня 2020 08:49
Key-6.dat

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" 3 567 000,00
UAH з ПДВ
3 567 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" 3 858 000,00
UAH з ПДВ
3 858 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 3 936 000,00
UAH з ПДВ
3 936 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 10:26
Електронний підпис
28 жовтня 2020 10:26
Пояснювальний лист.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:25
Аналогічні договори.pdf.p7s
28 жовтня 2020 10:25
Пояснювальний лист.pdf
28 жовтня 2020 10:25
Партнерські договори.pdf
28 жовтня 2020 10:25
Договір на транспорт.pdf
28 жовтня 2020 10:25
Аналогічні договори.pdf
23 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:11
Лист НБУ по ліцензії.pdf
23 жовтня 2020 14:11
21112 Довідка покриття.pdf
23 жовтня 2020 14:11
21112 Виписка.pdf
23 жовтня 2020 14:11
Ліцензія.pdf.p7s
23 жовтня 2020 14:11
Ліцензія.pdf
23 жовтня 2020 14:11
Додаток 8 Лист-згода.pdf.p7s
23 жовтня 2020 14:11
Додаток 8 Лист-згода.pdf
23 жовтня 2020 14:11
Додаток 2.9 Звіти.pdf.p7s
23 жовтня 2020 14:11
Додаток 2.9 Звіти.pdf
23 жовтня 2020 14:11
Додаток 2.2 Склад і офіс.pdf
23 жовтня 2020 14:11
Відповідність ст. 17.pdf.p7s
23 жовтня 2020 14:11
Відповідність ст. 17.pdf
23 жовтня 2020 14:11
Відомості з ЄДРПОУ.pdf.p7s
23 жовтня 2020 14:11
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Конфіденційні документи

23 жовтня 2020 14:11
Підтвердження повноважень.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Згідно вимоги Замовника, а саме: Інформація, що містить персональні дані, повинна бути визначена учасником як конфіденційна відповідно до абзацу другого, частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».

23 жовтня 2020 14:11
Підтвердження повноважень.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Згідно вимоги Замовника, а саме: Інформація, що містить персональні дані, повинна бути визначена учасником як конфіденційна відповідно до абзацу другого, частини 2 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі».

Публічні документи

09 грудня 2020 10:15
Ст.17.pdf
09 грудня 2020 10:15
public_doc (3).pdf
09 грудня 2020 10:15
Dovidka.pdf
09 грудня 2020 10:15
Dovidka_20329385990220966431.pdf
09 грудня 2020 10:15
Dovidka_20321430210730695803.pdf
09 грудня 2020 10:15
Dovidka_20329385990220966431.pdf.p7s
09 грудня 2020 10:15
public_doc (2).p7s
09 грудня 2020 10:15
Dovidka_20321430210730695803.pdf.p7s
03 листопада 2020 11:08
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:05
Довідки ст.17.pdf
03 листопада 2020 11:05
Dovidka_20281423240830630658.pdf
03 листопада 2020 11:05
Dovidka_20296464280470172675.pdf
03 листопада 2020 11:05
public_doc (3).pdf
03 листопада 2020 11:05
public_doc (2).p7s
03 листопада 2020 11:05
Dovidka_20296464280470172675.pdf.p7s
03 листопада 2020 11:05
Dovidka_20281423240830630658.pdf.p7s
23 жовтня 2020 14:46
Електронний підпис
23 жовтня 2020 14:38
Гарантія 3266-20.zip
23 жовтня 2020 14:38
7 Статут.pdf
23 жовтня 2020 14:38
11 Техчастина.pdf
23 жовтня 2020 14:38
5 Ст.16.pdf
23 жовтня 2020 14:38
6 Ст.16.pdf
23 жовтня 2020 14:38
4 Ст.16.pdf
23 жовтня 2020 14:38
10 Інші.pdf
23 жовтня 2020 14:38
2 ПД конфіденційна.pdf
23 жовтня 2020 14:38
9 Заповнені додатки.pdf
23 жовтня 2020 14:38
12 ТП.pdf
23 жовтня 2020 14:38
3 Ст.17.pdf
23 жовтня 2020 14:38
1 Підтв повн.pdf
23 жовтня 2020 14:38
8 ФЗ.pdf
23 жовтня 2020 14:38
1_1 Рішення.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2020 13:33
Електронний підпис
23 жовтня 2020 13:31
Покриття_118 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
23 жовтня 2020 13:31
Покриття_118 000,00 UAH.pdf
23 жовтня 2020 13:31
GUARANTEE_118 000,00 UAH.pdf.p7s.p7s
23 жовтня 2020 13:31
GUARANTEE_118 000,00 UAH.pdf
23 жовтня 2020 13:31
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
23 жовтня 2020 13:31
banking_licence_ПУМБ.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Відповідність ст.17.pdf
23 жовтня 2020 13:31
ч.2 ст.17 +.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Фін звітність 31.12.2019р.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Фін звітність 31.12.2018р.pdf
23 жовтня 2020 13:31
тех паспорти..pdf
23 жовтня 2020 13:31
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Протокол № 818 ДП 28.05.2020.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Накази на призначення.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Інші довідки.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Договір УТН+ГКУ.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Довідки з банків.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Довідка юр.ос.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Довідка чисті активи.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Довідка супідрядники.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Довідка ст.17 вся.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Довідка про печатку.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Довідка про об'єднання.pdf
23 жовтня 2020 13:31
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
Рішення скасоване 3 567 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 08:28
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 жовтня 2020 11:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"
#42254701
Рішення скасоване 3 858 000,00
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 08:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
Очікує рішення 3 567 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 13:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП"
#42032841
Рішення скасоване 3 567 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 13:27
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН"
#42254701
Рішення скасоване 3 858 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 13:27

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! Тендерним комітетом підчас розгляду Вашої тендерної пропозиції було встановлено невідповідність документів Вашої пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: 1) У складі пропозиції ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" надано: Копію договору від 26.11.2018 №42032841, де визначено термін дії до 31.12.2019 (п.8.1); Копію договору від 28.04.20 №ХРІ/20/43, що не містить фрагменту тексту. 2) Вимога тендерної документації: пункт 1 розділу І Додатку 2 Строк дії договорів – не менше, ніж строк поставки товару. Копія документу, який посвідчує право власності або право господарського відання щодо азс, партнерський договір тощо. 3) Надати: Інформацію, що підтверджує строк дії договору перевезення від 26.11.2018 №42032841 – не менше, ніж строк поставки товару. Надати копію договору від 28.04.20 №ХРІ/20/43 з ПП «АМІК Україна» у повному обсязі. 1) У складі пропозиції ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" надано: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, яка не містить інформацію про досвід роботи на зазначеній посаді. 2) Вимога тендерної документації: пункт 2 розділу І Додатку 2 Довідка з переліком працівників Учасника (виокремити бухгалтера та особу, відповідальну за прийом заявок на поставку) із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді. 3) Надати довідку з переліком працівників (виокремити бухгалтера та особу, відповідальну за прийом заявок на поставку) із зазначенням ПІБ, посади, освіти та досвіду роботи на зазначеній посаді. 1) У складі пропозиції ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" надано: Довідку про виконання аналогічних договорів, яка не містить відомостей про виконання. Документи з назвою «Видаткові накладні» до договорів від 04.03.2019 №27/Е3, від 26.02.2019 №21/Е3, від 18.02.2019 №16/Е3, від 13.02.2019 №13/Е3, що не містять обов’язкових реквізитів первинного документу (оформлені без дотримання Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») та не дозволяють вважати поданий документ видатковою. Відгук від 19.10.2020 № 935, який не містить суму фактичного виконання договору. 2) Вимога тендерної документації: пункт 3 розділу І Додатку 2 Довідка з переліком виконаного(их) аналогічного (их) договору(ів) із визначенням замовників (покупців), предмету договору, місця поставки, номеру та дати його укладання, відомостей про виконання. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці - оригінал документів: видаткової (вих). Відгук має бути датований вереснем або жовтнем 2020 року, обов’язково містити посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, суму фактичного виконання договору, марку поставленого палива та кількість. 3) Надати довідку про виконання аналогічних договорів із визначенням замовників (покупців), предмету договору, місця поставки, номеру та дати його укладання, відомостей про виконання. Надати оригінали документів: видаткових накладних до договорів від 04.03.2019 №27/Е3, від 26.02.2019 №21/Е3, від 18.02.2019 №16/Е3, від 13.02.2019 №13/Е3, що містять обовязкові реквізити первинного документу. Надати відгук, який містить посилання на номер і дату договору, інформацію щодо його якісного виконання, суму фактичного виконання договору, марку поставленого палива та кількість. Відповідно до п. 9 ст. 26 та п.16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі" пропонуємо Вам усунути зазначені невідповідності зазначеним вимогам тендерної документації протягом 24 годин.

Документи

29 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис

Документи

Документи

07 грудня 2020 12:03
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 січня 2021 15:47
Кінець періоду оскарження: 23 січня 2021 00:00
Дата відміни: 23 січня 2021 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби
Документи:
12 січня 2021 13:37
Електронний підпис
12 січня 2021 13:36
Протокол відміни торгів_pdf.pdf